27v mies ja 20v nainen. Onko ikäero romanssin tiellä
Kommentit (26)
Olen harrastanut usein seksiä 25-vuotiaan naisen kanssa. Oikein hyvältä on tuntunut. Nainen on tykännyt myös kovasti. 25-vuotiaat on jo taitavia ja tosi innokkaitaa siinä lajissa. t: hopeakettu 49 v.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Kolmevitonenkin mies voi vielä seurustella tuon ikäisen kanssa. Ei sitä oikeastaan miehissä juurikaan huomaa eroa kuka on 20 ja kuka 35v. Tai jos johonkin suuntaan,niin 35v paljon komeampi ja miehisemmän näköinen ja luonnollinen valinta parikymppiselle tytölle.
M32
No, jos mies pissiksistä tykkää. Silikonit, tekokynnet ja pää tyhjä
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei ole toisinpäin!
No meillä on just toisinpäin. Sain kasvatettua itse haluamanilaisen miehen, kun otin sen suoraa äitinsä helmoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ja vielä kerran ei. 27v mies on aikuinen, työelämässä ja perheenperustamisiässä. 20v tyttö on vielä lapsi, nuori opiskelija.
Mä ainakin olen 28-vuotias opiskelija. Melkein siis elämänvaiheessa kuin moni 20v nainen. Perhettä en ihan heti ole tässä vielä perustamassa.
M28
Sen verran voin sanoo sulle, että jos nuori nainen haluaa vanhemman miehen niin juuri siitä syystä, koska vanhemmalla miehellä on jo elämä ns. valmis. Jos oot noin keski-ikäsenäkin vielä joku ikiopiskelija niin epätodennäkösesti tuut saamaan jotain 20-vuotiasta, etkä muuten varsinkaan sun omanikästä.
N22
Miltä tuntuu itse olla 6 vuoden päästä keski-ikäinen:)
Helposti. Oliin kaksikymppisenä jo äiti yksivuotiaalle, joten aivan hyvä diili olisi ollut, jos 27v olisi jo työelämässä ja vakavarainen.