Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok käydä vieraissa,

Vierailija
04.10.2021 |

Jos naiseni on päättynyt, ettei anna persettä? Vieraissa käynti luvalla tai ilman?

Onko ok käydä vieraissa,

Vaihtoehdot

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vastaus: Ero ensin ja sitten sitä persettä etsimään?

Vierailija
2/18 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei mies pysty ilman persettä, b-rappua, anaalia elämään, niin mies lienee homo. Oikea kysymys olisi, miksi homo on suhteessa naisen kanssa.

Kaipaan siis vaihtoehtoa ”tule ensin ulos kaapista ja etsi itsellesi sopiva mies sen jälkeen”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei mies pysty ilman persettä, b-rappua, anaalia elämään, niin mies lienee homo. Oikea kysymys olisi, miksi homo on suhteessa naisen kanssa.

Kaipaan siis vaihtoehtoa ”tule ensin ulos kaapista ja etsi itsellesi sopiva mies sen jälkeen”

Tarkoittikohan AP ihan tuota

Vierailija
4/18 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde ja nainen ovat muuten hyviä. En pidä eroa vaihtoehtona.

Ap

Vierailija
5/18 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin väsynyttä, että "jos mies haluaa persettä, se on homo." Onhan sekä naisilla että miehillä myös huulet, joilla suudellaan ja annetaan suuseksiä. Ei suutelua ja suuseksiä haluavat miehet silti miehiltä sitä halua, eivätkä homoja ole.

Vierailija
6/18 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde ja nainen ovat muuten hyviä. En pidä eroa vaihtoehtona.

Ap

No, jos et pysty asian kanssa elämään, niin eihän siinä ole muuta vaihtoehtoa. Ja avoin suhde luvankin kanssa on lopun alkua. Etenkin, jos se on vain toisen toive, johon toinen taipuu.

Vierailija
7/18 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa mua, tee mitäs tykkäät.

Vierailija
8/18 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän kuitenkin muotoili kysymyksensä koskemaan vain persettä? Ei seksiä, yhdyntää, rakastelua.

Jos hän noita tarkoitti ja käytti sanaa persettä, niin voin suorilta sanoa, että ei jatkoon!

Vierailija
9/18 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kenellekään ei valehdella eikä johdeta harhaan. Itse olen nainen enkä nauti anaaliseksistä. Jos minulla olisi mies, jolle se olisi tärkeää, olisi mielestäni selkeintä, että hän kävisi nauttimassa siitä lajista maksua vastaan. Ei tarvitsisi minun miettiä, aiheuttaako toinen nainen uhkaa parisuhteelle, kun asiasta olisi avoimesti sovittu.

Vierailija
10/18 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimollasi olisi joku seksitarve jonka tyydyttäminen ei sinulta luonnistu, olisiko ok että hän vastaavasti hakisi sen muualta?

Vierailija
11/18 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimollasi olisi joku seksitarve jonka tyydyttäminen ei sinulta luonnistu, olisiko ok että hän vastaavasti hakisi sen muualta?

Tarkoitat että vaimolla on seksitarve, jota AP ei halua toteuttaa, mutta on kaikin puolin kyvykäs ilman haittavaikutuksia.

Vierailija
12/18 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä eroaisin ihan itse jos miehelleni olisi noin suuri tarve saada ulostereikääni xD

Vierailija
13/18 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailijat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän kuitenkin muotoili kysymyksensä koskemaan vain persettä? Ei seksiä, yhdyntää, rakastelua.

Jos hän noita tarkoitti ja käytti sanaa persettä, niin voin suorilta sanoa, että ei jatkoon!

Ihan tarkoitin sitä mitä kirjoitin, eli persettä ei anna, pillua kyllä. Tiedoksi vain, että sinun kanssa minulla ei ole mitään tarvetta mihinkään jatkoon päästä.

Ap

Vierailija
14/18 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä eroaisin ihan itse jos miehelleni olisi noin suuri tarve saada ulostereikääni xD

Samalla sitten karsit noin 90% potentiaalisista miehistä pois.

Vierailija
15/18 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei luonnistu? Jokaisella meistä on persereikä, jota kyllä pystyy antamaan jos vain haluaa.

Ap

Vierailija
16/18 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kenellekään ei valehdella eikä johdeta harhaan. Itse olen nainen enkä nauti anaaliseksistä. Jos minulla olisi mies, jolle se olisi tärkeää, olisi mielestäni selkeintä, että hän kävisi nauttimassa siitä lajista maksua vastaan. Ei tarvitsisi minun miettiä, aiheuttaako toinen nainen uhkaa parisuhteelle, kun asiasta olisi avoimesti sovittu.

En tykkää itse anaaliseksistä, mutta todella ihailen tykkään asenteestasi. Pakko nostaa kommentti ylös. M

Vierailija
17/18 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei luonnistu? Jokaisella meistä on persereikä, jota kyllä pystyy antamaan jos vain haluaa.

Ap

Minä sanoisin ettei luonnistu jos ei halua, siis jos kokee sen vastenmieliseksi, kivuliaaksi tms.

Haluatko sinä antaa persereikääsi? Esimerkiksi vaimollesi jos tämä hankkisi sträppärin?

Vierailija
18/18 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä sanoisin ettei luonnistu jos ei halua, siis jos kokee sen vastenmieliseksi, kivuliaaksi tms.

Haluatko sinä antaa persereikääsi? Esimerkiksi vaimollesi jos tämä hankkisi sträppärin?

Meillä on käytössä ihan vakituiseen M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme