Mietittekö koskaan muiden seksielämää?
Siis vaikka kavereiden, sukulaisten tai muiden. Tyyliin jos näette että jollain on sellainen putkista kasattu sängynpääty, niin mietittekö että tuohon ne sitten sitoo toisiaan tjsp? Tai että jos toinen on hirvittävän lihava, niin käykö koskaan mielessä että missä asennoissa ne pystyy olemaan?
Vai olenko mä vaan pervo, kun välillä tulee tuollaiset mieleen?
Kommentit (28)
Mietin, mutta sillai mielenkiinnosta ihmisiä kohtaan, en kiihottumistarkoituksessa. Ja toki tiedostan että voin olla aivan väärässä oletuksineni. Kaikista en silti mieti, mutta joskus toisten persoona tai parisuhdedynamiikka aiheuttaa ajatuksia.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:09"]
Mietin, mutta sillai mielenkiinnosta ihmisiä kohtaan, en kiihottumistarkoituksessa. Ja toki tiedostan että voin olla aivan väärässä oletuksineni. Kaikista en silti mieti, mutta joskus toisten persoona tai parisuhdedynamiikka aiheuttaa ajatuksia.
[/quote]
Ai niin, mulle ei tule ajatuksia esim. ulkonäön tai putkisängyn perusteella, vaan ihmisten muun olemuksen ja käytöksen perusteella.
En mieti, ei voisi vähempää kiinnostaa. Myös itselläni ei ole seksielämää laisinkaan.
Joo, joskus käynyt mielessä naispariskunnan tavatessani, että miten nuo sitä harrastaa. ,
joskus mietin, yleensa tuntemattomista, etta minkalainen on niiden orgasmi-ilme. viimeeks tana aamuna bussi pysakilla. kavin lapi kaikki 'kanssa-odottelijat' ja niiden ilmeet.
Mietin, läkhes kaikista ihmisistä, joiden kanssa olen enemmän tekemisissä, olen ajatellut, että millaisikoahan ovat sängyssä... Mietin pareja ja kuvittelen millaista seksiä heillä ehkä on jne. Siitä mietteet mistä puute. :)
Siis mietin! :D Musta aika ylläri, että näin moni ei ajattele. Eli minä olen siis se kummajainen tässä asiassa... Joo joistakin mietin, että millaisiahan ovat sängyssä. Joitakin ihmisiä taas ei voi millään edes kuvitella harrastamassa seksiä, jotenkin ei sovi heidän olemukseensa yhtään.