Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietittekö koskaan muiden seksielämää?

Vierailija
27.11.2014 |

Siis vaikka kavereiden, sukulaisten tai muiden. Tyyliin jos näette että jollain on sellainen putkista kasattu sängynpääty, niin mietittekö että tuohon ne sitten sitoo toisiaan tjsp? Tai että jos toinen on hirvittävän lihava, niin käykö koskaan mielessä että missä asennoissa ne pystyy olemaan?

Vai olenko mä vaan pervo, kun välillä tulee tuollaiset mieleen?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole aikaa ja kiinnostusta miettiä sellaisia. Nuorempana ja lapsettomana saatoin miettiä, mutta ei enää vuosiin.

Vierailija
2/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon töissä isossa naisvaltaisessa työyhteisössä, jossa välillä kohtaan aivan järjetöntä ( vaihdevuosihöyryistä) käytöstä. Silloin ajattelen, että työkaveri tarvitsisi kunnon kyydit, jotta katkera meno loppuisi. Tää ajatus auttaa unohtamaan aggressiivisetkin letkautukset. Puutteessa olevan oireilun piikkiin menee törkykäytös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä muutamasta hissukkamaisesta tosikkotyökaverista, jotka eivät kauheasti edes uskalla puhua työpaikan miehille. Kuitenkin lapsia heillä on, eli oletettavasti seksiä harrastavat. Olipa rumasti kirjoitettu...

Vierailija
4/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:14"]joskus mietin, yleensa tuntemattomista, etta minkalainen on niiden orgasmi-ilme. viimeeks tana aamuna bussi pysakilla. kavin lapi kaikki 'kanssa-odottelijat' ja niiden ilmeet. [/quote]

Ja luultavasti joku muu bussipysäkillä olevista miettii sinusta ihan samaa! 

Vierailija
5/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä useinkin, kun näen jonkun pariskunnan.

Vierailija
6/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mietin.

Vierailija
7/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, mutta yritän kääntää ajatukset pois.

Vierailija
8/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itsekin, näköjään en ole ainoa :-D esim kuinka usein toi saa, koska saanut viimeksi, tykkääkö ottaa suihin, tuliko just pettämästä,sheivaako toi ja toi ei nyt varmaan sheivaa :-D niin, olen mies.

Vierailija
9/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastatkaa nyt jotain älkääkä vaan peukuttako!

Vierailija
10/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en,en mieti seksiä muutoinkaan

Vierailija
11/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin, mutta joskus tulee mietittyä miten usein ja miten rohkeaa seksiä jotkut harrastavat.

Vierailija
12/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin. Aina kun näen pariskunnan ( no en aina mutta jos vaikka juttelen pariskunnan kanssa tai mietim tuntemiani pariskuntia) niin mielessä käy toki miltä ne näyttää kun harrastavat seksiä jne :D

Vierailija
13/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en mieti ja jos jotain tuollaista ponnahtaa mieleen, pyrin kääntämään ajatukset muualle. 

Jännä juttu, mutta sitten minulla on sellainen mieskaveri, joka puhuu hyvin avoimesti omasta seksielämästään. Tuollainen avoimuus saa aikaan sen, että vaikka tiedän hänen seksielämästään vaikka mitä, en koskaan mieti sitä. 

Vierailija
14/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lisäksi katselen tutkimusmielessä iltaisin verhottomista ikkunoista sisään josko näkisin paljasta pintaa. Viime viikolla asensin kyläillessäni nykyisen vaimoni veljen kodin makuuhuoneen lattialistan rakoon pienen netistä hankkimani kameran ja ajai miten mukavaa aineistoa olen jo ehtinyt saada käyttööni.

Vierailija
15/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan. Vielä vähemmän haluan kuulla selostuksia tuttavien villistä edellisyöstä. Joillakin ihmisillä on kummallinen tarve todistella miten upea seksielämä heillä on ja kuvailla mitä rekvisiittaa on milloinkin käytetty. Estotonta kiljumista lemmentöissä, vaikka talossa on vieraita tai isoja lapsia.

Vierailija
16/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä.

Vierailija
17/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus.

Vierailija
18/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mietin tuollaisia aika usein. Tai sitä, millainen joku olisi sängyssä. Joskus jopa nolostun omista ajatuksistani... Ehkä olen tavallista kieroutuneempi tai jotain, mutta mun on oikeasti vaikea olla ajattelematta toisten seksielämää.

Vierailija
19/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti. Aivan rehellisesti. Sen sijaan jos olen kiinnostunut jostain miehestä (vaikka tämä olisi varattukin), niin mietin paljonkin, millaista olisi rakastella hänen kanssaan...En kuitenkaan koskaan ole toteuttaisi näitä fantasioitani, koska olen itse naimisissa.

Vierailija
20/28 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee mieleen jotain, mutta mua alkaa inhottaa ja yritän miettiä jotain muuta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä