Tarviiko mun tuntea huonoa omatuntoa?
Olen eronnut viikko sitten pitkästä suhteesta. Eilen tutustuin netissä yhteen mieheen ja illanmittaa viestit menivät söpöilyksi/tuhmiksi viesteiksi. Lopulta valvoin aamuyöhön koska oli niin mukavaa jutella hänen kanssaan. Nyt minulla on ihan hirveä olo. Mulla ja exällä on edelleen kuviot hieman sekaisin, ollaan erottu mutta ollaan sovittu että näemme ja voi olla seksiä ja normaalisti koskettelua yms. Ei olla vielä sovittu siitä että saako muiden kanssa normaalisti tehdä/puhua niinkuin sinkkuna..
Minulla on olo että olen pettänyt tai olen tilivelvollinen kertomaan eksälle kyseisestä jutusta. Lisäksi mulla on surullinen olo, ehkä siksi koska en tietenkään ole yli päässyt erosta ja juttelin toisen miehen kanssa tuollaisia. Sanokaa jotain lohduttavaa, asia vaivaa ihan kamalasti :( tuntuu että tein pahan virheen
Kommentit (8)
Jos olet eronnut =sinkku=voit tehdä mitä haluat.
Onko ihan normaalia että eron jälkeen kun on ekan kerran seksiä toisen kanssa/säpinää tai mitä vaan niin se tuntuukin kummalliselta ja pakenee tilanteesta?
Kertoo siitä että sulla on normaali tunne-elämä. Kannattaa varmaan selvittää tuo edellinen suhdekuvio ennen kuin alkaa säätämään muiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:28"]
Kertoo siitä että sulla on normaali tunne-elämä. Kannattaa varmaan selvittää tuo edellinen suhdekuvio ennen kuin alkaa säätämään muiden kanssa.
[/quote]
Mulla oli jo eron jälkeen ja edelleen ajatus että en halua fyysisesti tehdäkkään mitään kenenkään kanssa, löytää uutta kumppania tai mitään säätöä. Tuo oli kuitenkin kutkuttavaa ja piristi, tänään herätessä tuntui kun olisi ihan hirveä morkkis. Ja kyllä pitää sopia tosiaan edellisen kanssa asiat.. on hirveä olo.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:23"]Onko ihan normaalia että eron jälkeen kun on ekan kerran seksiä toisen kanssa/säpinää tai mitä vaan niin se tuntuukin kummalliselta ja pakenee tilanteesta?
[/quote]
On. Itsellä tulee aina itku uuden kumppanin kanssa parilla ekalla seksikerralla :D
Ei sun nyt varmaan tarvii huonoa omatuntoa kantaa. Olet eronnut vasta ja nyt kävi noin, juttelitte, mitään ei edes varsinaisesti tapahtunut. Ymmärrän kyllä pahan olon mut voit panna aivan hyvin koko jutun erosta johtuvan outouden tiliin.
Kiitos, olo helpottui kyllä hieman.. oon vaan niin sekaisin vielä tunteista ja ajatuksista.
On sulla suikat aika sekasin.