Burger king, mcdonalds vai hesburger?
Oma suosikkini on bk. Isompia, halvempia ja paremmat/maistuvammat raaka-aineet, oikea tekstuuri.
Kommentit (172)
Mäkkäri voittaa.
Hesessä ranskalaiset yleensä huonoja, ihan vaaleita ja lötköjä. Myös vatsa tulee sieltä helpoiten kipeäksi.
BK en ole suomessa ikinä käynyt ja tuskin käyn. Kokemuksen mukaan kuivinta ja mauttominta.
Tällä hetkellä tykkään eniten mäkkärin kasvishampparista ja rapeista ranskalaisista. Hese meni aikoinaan vaihtamaan kasvispihvin falafeliin, joka ei ole yhtä hyvää. Kasvistortilla menettelee, mutta joskus se on vähän kylmä. Ranskikset Hesessä on joskus hyviä ja joskus lötköjä. Kurkkumajoneesi on hyvää. Burger Kingistä en tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Hesburger.
Bk:ssa oli paremmat ranskalaiset, muutoin Heseä huonompi.
Juuri näin, joku vaan BK:n hamppareissa tökkii. En tykännyt silloinkaan kun ensi kertaa maistoin ulkomailla joskus 15 vuotta sitten, enkä kovin paljoa tykkää nytkään, mikä on jännä juttu kun koostumus on mainio, ainekset vaikuttavat laadukkailta, mutta jotenkin ne vaan ovat minun mielestä kuivahkoja ja ei kovin hyviä.
Mjaa-a, BK:ssa parhaat hampurilaiset, Hesessä paras majoneesi ja Mäkkärissä parhaat ranskalaiset :D
Burger Kingiä ei tässä tuppukylässä (Seinäjoki) vielä ole, Mäkkäri ei ole ihan lähellä (kenen taulan idea oli pistää se 2 km päähän keskustasta Sittarin (jossa varsinkin nyt on monta omaakin ruokapaikkaa) kun Hese on loistavassa paikassa?) ja Hesessä hyvää vain majoneesi.
Siispä jos kotona ollessa tulee pikaruualle "tarve", menen Subiin (Subway, samassa kauppakeskuksessa kuin Hese, mutta eri kerros).
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hellyttävää lueskella WT-aineksen keskustelua siitä, mikä ö-luokan pikaruokapaikka on vähiten oksettava. Sama kuin keskustelisi siitä, minkä eläimen paskaan on hauskinta liukastua.
Minusta tämä keskustelu on surullista. Jos hampparia on pakko syödä, niin satsatkaa edes laatuun. Sitä ei löydy näistä ketjumättöpaikoista.
Mäkin ranut, Hesen hampparit <3 En oo kokeillu vielä BK mutta ne purilaiset näyttää hyviltä.
Ehdottomasti Hesburger. Siellä tykkään melkeinpä kaikesta. Ruoka on ihanan mehevää, herkullista ja maistuvaa. Niillä on se oma juttunsa, Hesen maun erottaa. Ja ne majoneesit... Mäkistä en suostu syömään mitään muuta kuin tuplajuustohampurilaista. Mäkkiruoka on kuivaa ja mautonta, jotenkin tehtaalaisen oloista ja mitäänsanomatonta. Burger Kingissä olen syönyt kerran, eikä vakuuttanut. Söin whopperin, joka oli musta vähäsen mäkkiruokaa laadukkaamman oloinen, mutta maultaan aika samoissa sfääreissä. Eli mauton, kuiva, mitäänsanomaton... Ei iskenyt.
En vaan pysty ymmärtämään, miksi kukaan valitsisi Mäkkärin jos valittavana on myös Hese. :D Tuntuu ihan käsittämättömältä! Nää on jänniä juttuja. Vaikuttaa varmaan sekin, mihin on tottunut. Itse olen paikkakunnalta, jossa on pelkästään Hese, ja söin ensimmäisen mäkkiateriani vasta aikuisena. Olen kuullut hauskoja tarinoita amerikkalaisista vieraista, jotka Mäkkiin ja BK:iin tottuneina ovatkin kokeilleet Hesburgeria... Ei ole kuulemma heitä uudestaan Heselle saanut, niin hirveää oli. :D Tottumiskysymyksiä!
Burger King, parhaat hampparit. Seuraavaksi Mäkkäri ja Hesessä käyn jos muuta ei ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Hesburger. Siellä tykkään melkeinpä kaikesta. Ruoka on ihanan mehevää, herkullista ja maistuvaa. Niillä on se oma juttunsa, Hesen maun erottaa. Ja ne majoneesit... Mäkistä en suostu syömään mitään muuta kuin tuplajuustohampurilaista. Mäkkiruoka on kuivaa ja mautonta, jotenkin tehtaalaisen oloista ja mitäänsanomatonta. Burger Kingissä olen syönyt kerran, eikä vakuuttanut. Söin whopperin, joka oli musta vähäsen mäkkiruokaa laadukkaamman oloinen, mutta maultaan aika samoissa sfääreissä. Eli mauton, kuiva, mitäänsanomaton... Ei iskenyt.
En vaan pysty ymmärtämään, miksi kukaan valitsisi Mäkkärin jos valittavana on myös Hese. :D Tuntuu ihan käsittämättömältä! Nää on jänniä juttuja. Vaikuttaa varmaan sekin, mihin on tottunut. Itse olen paikkakunnalta, jossa on pelkästään Hese, ja söin ensimmäisen mäkkiateriani vasta aikuisena. Olen kuullut hauskoja tarinoita amerikkalaisista vieraista, jotka Mäkkiin ja BK:iin tottuneina ovatkin kokeilleet Hesburgeria... Ei ole kuulemma heitä uudestaan Heselle saanut, niin hirveää oli. :D Tottumiskysymyksiä!
Joopa joo, "ja ne majoneesit"... Taas yksi Hese-lammas, joka ei tajua, että SOKERIN JA RASVAN YHDISTÄMINEN kastikkeessa (= majoneesi) tekee vaikka kaninpaskasta herkullista! Hesen hampurilaisten "maku" perustuu vain ja ainoastaan siihen, että ne hampparit kirjaimellisesti UITETAAN siinä majoneesissä. Se ei vaadi kauheasti enää makua itse pihviltä ja tykötarpeilta.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, "ja ne majoneesit"... Taas yksi Hese-lammas, joka ei tajua, että SOKERIN JA RASVAN YHDISTÄMINEN kastikkeessa (= majoneesi) tekee vaikka kaninpaskasta herkullista! Hesen hampurilaisten "maku" perustuu vain ja ainoastaan siihen, että ne hampparit kirjaimellisesti UITETAAN siinä majoneesissä. Se ei vaadi kauheasti enää makua itse pihviltä ja tykötarpeilta.
Ymmärränpäs. :D Majoneesissa uittaminen kuulostaa hyvältä. Minulle on ihan sama miten ne on tehty ja mitä sen tekeminen vaatii tai ei vaadi, kuinka terveellistä se on ja mitkä maut nyt jää minkäkin alle ja mitä tapahtuu, kunhan se maistuu hyvältä. En minä mene Heselle syömään siksi, että saisin maistella jotain ihmeellisiä kulinarismin huipentumia ja jotain hienoja pihvejä, vaan siksi, että tekee mieli roskaruokaa ja Hesellä se on parhaimman makuista, eli ihanasti siinä mahtavan epäterveellisessä majoneesissa ja rasvassa uitettua. Jos haluaisin että ruuassani olisi kaikkia hienostuneita makuja ja vivahteita sieltä ja täältä, taidokasta kokkaamista unohtamatta, menisin ehkä jonnekin vähän muualle kuin pikaruokaravintolaan... :D Sinä nyt tunnut sekoittavan mättöruuan ja ravintolaruuan keskenään. Ei niitä kuulu vertailla.
nam kirjoitti:
1. Burger King:
+ hampurilaiset
+ ranskalaiset
- juomat
2. McDonald's:
+ McWrap
- ranskalaiset
3. Hesburger:
+ kurkkumajoneesi
- ranskalaiset
Nyt kyllä kuulostaa vain väkisin väännetyltä miinukselta tuo bk:n juomat?
Sieltä saa juomaa niin paljon kuin jaksaa hakea, toisin kuin hesestä ja mäkistä
BK:sta Whopper-ateria, Mäkistä euron juusto välipalaksi ja joskus harvoin Hesestä alennuskupongilla kaksi kerrosateriaa yhden hinnalla. Suosituimmuusjärjestyksessä.
Hesen ranskalaiset ovat jotain järkyttävän kamalaa, ihan kuin Pringlesit verrattuna tavallisiin sipseihin. Myöskään se kurkkumajoneesi ei ole yhtä hyvää kuin Mäkin Feast-majoneesi (siis se perusmajoneesi). Eli mulle ehdottomasti Mäkki - Hesen ruuista tulee vain vihaiseksi. Burger Kingiä en ole kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Rolls, en kylläkään itse valitse mitään noista ruokapaikaks, mutta joskus (pari-kolme kertaa vuodessa) käytetään lapsia..
Käytätte lapsia... Hyi olkoon
Burger King ehdottomasti, parhaimmat hampparit. Ranskalaiset kyllä on parhaita Mäkissä.
Kuka niitä Hesen hamppareita voi syödä ilman että menee vatsa hirveälle rasvaripulille? Saa olla rautainen suolisto että kestää sen majoon hukutetun käntyn.
Boikotoin mäkkäriä täysin, kuten monet tuttuni. BK on lähes samanlainen firma mutta parempaa ruokaa silti, kerran käynyt. Hesen mätöt on usein limaisia ja ajan kanssa kyllästynyt niiden laatuun että nykyään tulee yrjö.
En vain halua tukea monikansallisia yrityksiä jotka tarjoavat älyttömän halvalla tavaraa. Niiden raaka-aineiden lähtökohdat eivät ole eettiset. Mäkkäri varsinkin ei kanna vastuutaan oikein millään saralla esimerkiksi tuotantoeläinten elämästä ja välittäjien palkoista.
Tehotuotanto on no-go. Maailma on muutenkin perseestä.
Hesburger boikotissa koska Heikki Salmela.
BK ruuan puolesta, mutta ainakaan Turussa ei kerjäläispummien takia saa aina ruokarauhaa, joten vastaan että mäkkäri, jossa sentään saa syödä rauhassa.