voiko vauvan ottaa mukaan...
Olen menossa laitattamaan kierukan mutta vauvan hoito peruuntuikin. Voiko vauvaa siis ottaa sinne mukaan? Kauanko itse toimenpide kestää, siis sen osalta että olen "kädetön"? Eli haittaako ketään, jos vauva odottaa sen ajan vieressä? Vai pitääkö nyt vaan perua aika?
Sikäli tilanne olisi helppo että vauva on tosi tyyni ja rauhallinen, eli jos toimenpide on nopea niin en usko vauvan hermostuvan.
Kommentit (4)
Mun oli pakko ottaa puolivuotiaani mukaan, kun ei ollut hoitajaa. Makasi lattialla viltillä sen ajan, mitä toimenpide kesti (n. kolme minuuttia). Lääkäri huomautti ainoastaan siitä, että vauva pitää laittaa niin, ettei näe mitä tehdään, muuten meni ok.
Eli vauva viltillä tai kopassa, joku pikku viihdyke mukaan. Ja muista ottaa se särkylääke tuntia ennen!
Voit ottaa. Mulla on ollu vauva ja taapero samaan aikaan mukana hammaslääkärissä. Toinen huusi rattaissa ja toinen lussutti mehujäätä.. Nopsa toimenpide se kierukan laitto.
Meillä siis se tilanne että vauva osaa kontata ja nousta seisomaan eli olisi pakko pitää vaunuissa ettei käännä koko huonetta ympäri. 99% varmuudella pysyy tyytyväisenä jos antaa lelun ja maissinaksuja vaikka JOS toimenpide siis on vain hetken (tarkoitan siis että mitään 20 min tuskin jaksaa istua odotellen). Ap
Jaa-a, onhan sekin mahdollista, ettei vauva vain tyydy olemaan nätisti vieressä, mitäs sitten? Sinuna soittaisin ja kysyisin, mitä teette.