Haluan vauvan.t.ammattivalittaja
Joka yö näen vauvoista unia,haluan oman. Mietin vakavissani eroa kun mies ei suostu vauvaan.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:04"]
Unessa näkyvät hahmot ovat aina aspekteja unen näkijästä, eli sinä olet se unien vauva.
Kun ottaa huomioon kaikki sun liikuntarajoitteet, syövät, eutanasiaturismin Sveitsiin, niin ehkä ei kannata hankkia uutta lasta.
[/quote]
Mä nyt aion kuitenkin hommata vauvan enkä aio tähän elämään tyytyä. ap
Miten aiot elättää sen uuden lapsen, kun et nykyistäkään elätä? Äläkä nyt vedä sitä pertintökorttia tähän. Siitä ei riitä lasten elatukseen yh:na kuin hetkeksi. Millaiseksi kuvittelet lapsen elämän noin monista rajoitteista kärsivän äidin kanssa?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:18"]
Miten aiot elättää sen uuden lapsen, kun et nykyistäkään elätä? Äläkä nyt vedä sitä pertintökorttia tähän. Siitä ei riitä lasten elatukseen yh:na kuin hetkeksi. Millaiseksi kuvittelet lapsen elämän noin monista rajoitteista kärsivän äidin kanssa?
[/quote]
Yhteiskunta saa elättää. Hyvin mä pärjään rajoituksista huolimatta tuon 6v kanssa melkein olen nytkin yh muuta apua ei juuri miehestä ole kuin rahallinen puoli. Kaksinhan me esin melkein kaikki kesätkin lapsen kanssa ollaan ja lomat muutenkin. Kyllä mä yksinkin lapsen kanssa pärjäisin varmasti kahdenkin lapsen kanssa. ap
yhdessä ketjussa kerroiot, kuinka yhdessä aina matkustatte, risteilyjä, kylpylöitä, mökkeilyjä...
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:26"]
yhdessä ketjussa kerroiot, kuinka yhdessä aina matkustatte, risteilyjä, kylpylöitä, mökkeilyjä...
[/quote]
Juu no miehellä on viikko lomaa joskus kesäkuun lopussa ja viikko heinäkuun lopussa, sinä aikana sitten matkustellaan sellaisia 3-4 päivän reissuja ja joskus alkuvuodesta on pidennetty viikonloppu jolloin risteillään muuten ollaan sitten kaksin lapsen kanssa, niin ja kylpylöissä käydään viikonloppuisin. ap
Jos olisit lapsi niin haluaisitko itsesi kaltaisen äidin? Ei millään pahalla mutta kertomasi perusteella 6-vuotiaasi elämä ei kuulosta ihanalta lapsen elämältä: miksi haluat toisenkin lapsen kärsimään? Vai kyllästyitkö jo poikaasi ja haluat vauvan viihdykkeeksi?
Toisaalta sä sanoit, että sulla on alkanut jo menopaussi, että ei se taida olla ihan sun tai sun miehen haluista kiinni.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:40"]Toisaalta sä sanoit, että sulla on alkanut jo menopaussi, että ei se taida olla ihan sun tai sun miehen haluista kiinni.
[/quote]
Indeed
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:30"]
[/quote]
Juu no miehellä on viikko lomaa joskus kesäkuun lopussa ja viikko heinäkuun lopussa, sinä aikana sitten matkustellaan sellaisia 3-4 päivän reissuja ja joskus alkuvuodesta on pidennetty viikonloppu jolloin risteillään muuten ollaan sitten kaksin lapsen kanssa, niin ja kylpylöissä käydään viikonloppuisin. ap
[/quote]
Mun sympatiat ap:n miestä kohtaan kasvaa entisestään. Vapaa-aikaa on vähän, mutta se käytetään perheen ja lapsen hyväksi. Miten sen teidän baari- vs. koti-illan kanssa kävi?
Mitä tapahtui sille että et aio enää valittaa vaan olla tyytyväinen elämääsi tästälähtien. Kestihän sitä pari päivää taas.
Ei.
Eikös teillä ole niin pieni torppa että ei ole tilaa edes sillä 6v. lapselle niin mihin nurkkaan ajattelit sen vauvan tunkea? Vai joko unohdat mitä kaikkea olet valehdellut....
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:39"]
Jos olisit lapsi niin haluaisitko itsesi kaltaisen äidin? Ei millään pahalla mutta kertomasi perusteella 6-vuotiaasi elämä ei kuulosta ihanalta lapsen elämältä: miksi haluat toisenkin lapsen kärsimään? Vai kyllästyitkö jo poikaasi ja haluat vauvan viihdykkeeksi?
[/quote]
Mitä vikaa mun poikani elämässä on? saa harrastaa sitä mitä haluaa eli soittamista. Kesäisin tehdään monenlaista kaksin kun isänsä ei ole kotona ja sitten matkustellaan jotain reissuja kun hän on kotona. Hänellä ollut aina pitkät lomat päiväkodista ja nyt eskarista. Ihan on onnellinen lapsi ja sen on todenneet lääkärit,neuvolan terveydenhoitaja,eskarin tädit ja sukulaiset yms.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:01"]
Joka yö näen vauvoista unia,haluan oman. Mietin vakavissani eroa kun mies ei suostu vauvaan.
[/quote]
Eroamallako sen vauvan sitten saat?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:30"]
[/quote]
[/quote]
Mun sympatiat ap:n miestä kohtaan kasvaa entisestään. Vapaa-aikaa on vähän, mutta se käytetään perheen ja lapsen hyväksi. Miten sen teidän baari- vs. koti-illan kanssa kävi?
[/quote]
Se katsotaan sitten lauantaina. ap
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:39"]
[/quote]
Mitä vikaa mun poikani elämässä on? saa harrastaa sitä mitä haluaa eli soittamista. Kesäisin tehdään monenlaista kaksin kun isänsä ei ole kotona ja sitten matkustellaan jotain reissuja kun hän on kotona. Hänellä ollut aina pitkät lomat päiväkodista ja nyt eskarista. Ihan on onnellinen lapsi ja sen on todenneet lääkärit,neuvolan terveydenhoitaja,eskarin tädit ja sukulaiset yms.
[/quote]
Sä itsehän täällä aina kertoilet, että pojan elämä on kurjaa, kun ei pääse mihinkään ja joutuu asua pienessä talossa. Nämä kaikki tiedot, joita meillä on sinusta ja perheestäsi, ovat peräisin sinulta. Sinä olet kertonut, että lapsesi elämä on ankeaa. Koita nyt päättää, ovatko asiat huonosti vai hyvin!
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:51"]
Ei.
Eikös teillä ole niin pieni torppa että ei ole tilaa edes sillä 6v. lapselle niin mihin nurkkaan ajattelit sen vauvan tunkea? Vai joko unohdat mitä kaikkea olet valehdellut....
[/quote]
On pieni torppa mutta ullakolle voi laajentaa. ap
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:54"]
Ei.
[/quote]
[/quote]
...mutta mies ei suostu tekemään remonttia tai hakemaan lainaa, joten se siitä. Itse olet sanonut, ettei remonttia ole tulossa.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:55"]
Ei.
[/quote]
[/quote]
...mutta mies ei suostu tekemään remonttia tai hakemaan lainaa, joten se siitä. Itse olet sanonut, ettei remonttia ole tulossa.
[/quote]
Kyllä mä uskon että se on tulossa. ap
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:58"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:55"]
Ei.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä mä uskon että se on tulossa. ap
[/quote]
Aina kuitenkin sanot, että mies ei missään nimessä suostu remontoimaan tai ottamaan lisää lainaa. Kyllä tämä sun elämäsi on sitten jännää.
Unessa näkyvät hahmot ovat aina aspekteja unen näkijästä, eli sinä olet se unien vauva.
Kun ottaa huomioon kaikki sun liikuntarajoitteet, syövät, eutanasiaturismin Sveitsiin, niin ehkä ei kannata hankkia uutta lasta.