Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratkaiskaa kinkkinen pulma

Vierailija
19.11.2014 |

Nainen. Ikä ja elämäntilanne sallii yhden korkeakoulututkinnon, lähteäkö jatkokouluttautumaan "omalla alalla" josta työkokemuspohjaa vai uskaltautuako kokonaan uudelle alalle. Tämä vaihtoehto houkuttelisi ja kiehtoisi enemmän mutta arveluttaa käykö niin että jumittaa vanhassa työssä yksi toisen alan korkeakoulututkinto turhaan taskussa koska uudelta alalta ei mitään työkokemuspohjaa, työllistyykö sinne enää aikuinen vastavalmistunut... Alat todella kaukana toisistaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pakko laittaa rasismia tähänkin otsikkoon? Eihän tällä ollut edes mitään tekemistä kiinalaisten kanssa.

Vierailija
2/7 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumita vanhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei kauheasti avannut asiaa..

Vierailija
4/7 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/7 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se riipu ihan alasta että mitkä ylipäätään työmahdollisuudet. Daa.

Vierailija
6/7 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vielä alkusyksystä ihan samassa tilanteessa! Päätin valita eri uran, jolla on tavallaan jonkinlainen kytkös edelliseen - tai ainakin edellisen tietopohja tukee uutta vähäsen. Oon huomannut työhaastatteluissa rekrytoijien olevan ihan ihmeissään että "miten sä oot kerennyt tekee nää kaikki ton ikäisenä" mutta sit taas toteavan perään "niin sulla ei ole kyllä työkokemusta tältä uudelta alalta". Toisaalta ei se tarvii kuin sen yhden paikan ja sit on sitä kokemusta... :)

Vierailija
7/7 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä alat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan