Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten mies halusis tulla "isketyksi"?

Vierailija
27.11.2014 |

Millä tavoin naisen tulis lähestyä

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:50"]

Miehenä juttelen paljonkin tuntemattomille naisille ilman iskuaikeita. Naisten puolelta on tultu vain pari kertaa minulle juttelemaan ja ne kerrat ovat johtaneet yleensä johonkin. Ei teidän naisten tarvitse mitään kummoisia keinoja käyttää. Hymy ja juttelemaan tuleminen ja se on siinä. Kyllä sen flirtin asenteen huomaa ja osaa pöljempikin ukko tehdä eron perus keskusteluun verrattuna.

[/quote]

Entäs jos nainen ei osaa flirttailla?

Vierailija
22/24 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytämällä kahville tai muualle. Jotenkin suoraan, ettei miehen tarvitse hikoilla ja jännittää epätietoisuudessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:48"]

Miehenä juttelen paljonkin tuntemattomille naisille ilman iskuaikeita. Naisten puolelta on tultu vain pari kertaa minulle juttelemaan ja ne kerrat ovat johtaneet yleensä johonkin. Ei teidän naisten tarvitse mitään kummoisia keinoja käyttää. Hymy ja juttelemaan tuleminen ja se on siinä. Kyllä sen flirtin asenteen huomaa ja osaa pöljempikin ukko tehdä eron perus keskusteluun verrattuna.

[/quote]

[/quote]Kai osaat hymyillä? Ja saat sanottua edes muutaman sanan? Ja katsot silmiin kun hymyilet ja juttelet? Siinäpä sinulle flirttiä.

Vierailija
24/24 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:48"]

[/quote]

[/quote]Kai osaat hymyillä? Ja saat sanottua edes muutaman sanan? Ja katsot silmiin kun hymyilet ja juttelet? Siinäpä sinulle flirttiä.

[/quote]

Juu tietysti osaan. Se vaan, että ei musta itsestäni tunnu siltä että osaan kun ei se puhuminen niin paljoa eroa (silmiinkatsomisen ja hymyilyn) osalta puhuin sitten naisille tai jollekin miehelle kenestä olen kiinnostunut...Pitäis harjoitella jollain uudella 'uhrilla' varmaan taas :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi