Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten nainen haluisit et sut "isketään"

Vierailija
27.11.2014 |

Millä tavalla miehen tulis lähestyä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silleen ei liian päällekäyvällä tekniikalla. Juttelemalla niitä näitä ja menemällä sitten pois. Sitten vähän ajan päästä voi taas tulla jatkamaan juttua ja katsoa tuleeko vastakaikua. Itse ainakin tarvitsen aikaa sulatella uutta ihmistä, ja tuo pikku "tuumailutauko" tuossa välissä kertoo usein, että jäikö se tyyppi kiinnostamaan vai ei :)

Vierailija
22/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle varsinainen iskeminen on useimmiten turn off, en halua olla pelkästään objekti vaan jotain molemminpuolista kiinnostusta.. Jos miettii ihmisiä jotka on viime aikoina alkanut jollain tasolla kiinnostaa niin ovat sellaisia joiden kanssa on vain ollut paljon tekemisissä ja sitä myötä ollut aikaa tutustua. Sitten on vain jonain päivänä huomannut keskustelun yhteydessä että ihminen on älykäs ja empaattinen Ja sukat on alkanut pyöriä jaloissa.

Kevyemmässä mielessä saattaa joku joskus fyysisesti alkaa viehättää jos on kivassa kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, minua ei ole koskaan baarista isketty. Satunnaissuhteita en ole harrastanut, mutta muutama pitempi seurustelusuhde on ollut. Nuoruuden poikaystäväni ja nykyinen miehenikin olivat kaveripiireistä, eli olimme jo tunteneet vähintään muutaman kuukauden ennen kuin suhde alkoi. En tiedä, onko tämä nyt sitä, mitä ap kysyy, mutta minut hurmattiin pikkuhiljaa käytännön pienillä eleillä ja teoilla. Sellaisilla, mitkä osoittavat huomaavaisuutta ja arvostusta. Suora rakkaudentunnustuskin on aikalailla vastustamaton, mutta sellaista ei tietenkään voi lyödä pöytään tuosta vain. Samoin lähelle hivuttautuminen ja suudelma on tehokas, mutta todellakin vasta sitten, kun tilanne on otollinen ja on jo tunnettu hyvän aikaa. Noilla keinoin on minut hurmattu.