Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten nainen haluisit et sut "isketään"

Vierailija
27.11.2014 |

Millä tavalla miehen tulis lähestyä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti esittelemällä itsensä ja sitten niitä näitä juttelemalla ja sen jälkeen pyytämällä vaikka kahville.

Kaikki "ootsä joku malli/koripalloilija/geenimuunneltu jne. kun oot niin pitkä" tai "onk sun vanhemmat simpukoita kun oot tollanen helmi" on niin nähty ja kuultu eikä millään enää jaksa niille nauraa.

Vierailija
2/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään jos mies hakeutuu lähelle. Kurkottelee vaik tavaroita mun sekä takaa niin et melkein koskettaa. Mut sen miehen pitää olla semmonen josta ite tykkään. Jos joku ällö niin pakenen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vasen koukku sen olla pitää.

Vierailija
4/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut saa iskettyä katsomalla syvälle silmiin ja hymyilemällä :-)

Vierailija
5/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kloroformi :D

Vierailija
6/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin paljon miehestä. Olen lähtenyt miehen mukaan joka suurinpiirtein heti kysyi meille vai teille ja lähdin. Toinen saattaa lämmitellä pitkään mutta ei vain tule sitä tunnetta vaikka miehessä ei olisi vikaa. Joten sanonpa sitten että karisma

Vierailija
7/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse pois tisseistä, älä kehu ulkonäköä äläkä edes vaatteita. Lähesty rennolla kaveriotteella. Kuolaus ja epätoivoisuus ällöttää. Lykkää kaksimielistä läppää, se on painostavaa. Avaa keskustelu liityen johonkin ympärillä olevaan. Kirjastossa puhu kirjoista, keikalla musiikista, kadulla kaupungista.. Näillä vinkeillä pääsee lähestymään jopa minua, joka olen naimisissa enkä pidä kenestäkään.

Vierailija
8/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 09:28"]

Minut saa iskettyä katsomalla syvälle silmiin ja hymyilemällä :-)

[/quote]

Ai näin vai? http://i.ytimg.com/vi/QUM8XxOJ5GE/maxresdefault.jpg

Vierailija
9/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viesti vaik fb:n kautta. Joku tavallinen viesti vaan, että miten menee.

Vierailija
10/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamalla mut nauramaa.

Vierailija
11/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Räplää ittes märäks, huora"

Vierailija
12/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 09:32"]Katse pois tisseistä, älä kehu ulkonäköä äläkä edes vaatteita. Lähesty rennolla kaveriotteella. Kuolaus ja epätoivoisuus ällöttää. Lykkää kaksimielistä läppää, se on painostavaa. Avaa keskustelu liityen johonkin ympärillä olevaan. Kirjastossa puhu kirjoista, keikalla musiikista, kadulla kaupungista.. Näillä vinkeillä pääsee lähestymään jopa minua, joka olen naimisissa enkä pidä kenestäkään.
[/quote]jaa mä en pysty rentoon kaveriotteeseen semmosen kans joka saa sydämen tykyttämään. Sillon toimii vaan koskettaminen. Mut en kyl tykkä jos semmonen koskee josta en välitä tippaakaan. Jos oon tosi epävarma ja hermostunu toisen lähellä ni se tarkottaa et tykkään. Jos kykenen rentoon kaverisuhteeseen ni en todennäköisesti tykkää romanttisessa mirlessä.

Vierailija
13/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäällä keskustelulla ja huumorilla mut on isketty. 

Vierailija
14/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SELVINPÄIN on se tärkein kriteeri!!!

Vierailija
15/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 09:38"]

jaa mä en pysty rentoon kaveriotteeseen semmosen kans joka saa sydämen tykyttämään. Sillon toimii vaan koskettaminen. Mut en kyl tykkä jos semmonen koskee josta en välitä tippaakaan. Jos oon tosi epävarma ja hermostunu toisen lähellä ni se tarkottaa et tykkään. Jos kykenen rentoon kaverisuhteeseen ni en todennäköisesti tykkää romanttisessa mirlessä.

[/quote]

Millainen koskettaminen? Saako läppäistä takapuolelle?

Vierailija
16/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin, katsomalla silmiin, hymyilemällä, keskustelemalla. En tykkää siitä, että minua "pyydetään ulos" vaan parempi on ensin järjestää jotain viatonta tekemistä vaikka kaveriporukan kanssa. Käydään porukalla yksillä, piknikillä, pelataan jotain tai sellaista. Siinähän se ihastus sitten syvenee ja jännitys lisääntyy kun pitää hillitä itseään... :)

Vierailija
17/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 09:38"]

jaa mä en pysty rentoon kaveriotteeseen semmosen kans joka saa sydämen tykyttämään. Sillon toimii vaan koskettaminen. Mut en kyl tykkä jos semmonen koskee josta en välitä tippaakaan. Jos oon tosi epävarma ja hermostunu toisen lähellä ni se tarkottaa et tykkään. Jos kykenen rentoon kaverisuhteeseen ni en todennäköisesti tykkää romanttisessa mirlessä.

[/quote]

[/quote]

No ei. Vaivihkaa nojata olkapäähän kun seisomme vierekkäin, koskettaa kevyesti kättä kun näyttää jotain, kurottaa jotain tavaraa ja hipaista kättä

Vierailija
18/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aito hymy, ei mitään "kovis-roolii" päällä. asiallinen ja ystävällinen käyttäytyminen :)

Vierailija
19/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun tekee vaikutuksen mies, joka osaa keskustella ja jolla on jotain muutakin sanottavaa kuin tilipussin ja lompsan koko, auto ja sen hinta ja paljonko nousee penkistä. Kaikki leuhkiminen saa heti jarrut päälle. Pilke silmäkulmassa ja taito flirttailla on plussaa. Ja tietenkin siisti ulkoasu ja muutenkin sopusuhtainen olemukseltaan. Tupakka on iso miinus ja känni. Jos on ravintolassa niin on ok ottaa alkoholia, mutta jos puhe sammaltaa ja sylki valuu niin yök.

Vierailija
20/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 09:58"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 09:38"]

[/quote]

[/quote]

No ei. Vaivihkaa nojata olkapäähän kun seisomme vierekkäin, koskettaa kevyesti kättä kun näyttää jotain, kurottaa jotain tavaraa ja hipaista kättä
[/quote]jo ei takapuoleen läpsyttelyä. Seki ok jos tulee semmoselta josta iteki tykkää. Mut jos joku limaneen ällötys läpyttelee, niin EIKIITOS