Tekee se naisesta "huoremman" jos on harrastanut peppuseksiä?
Miestäni ei paljon hetkauttanut, kun kerroin, että nuoruudessa tuli harrastettua joskus yhden-illan-juttuja. Sitten, kun kerroin myös, että olen 18-vuotiaana kokeillut kerran anaalia niin huh huh. Nykyään mies vetää tuon peppuseksin joka paikkaan. Ihan, kun olisin jotenkin vähempi arvoinen sen takia. Olen myös miehelle painoittanut, että kyse oli kerran kokeilusta enkä pitänyt ja annoin olla. En vissiin ole mitään vaimo -ja äiti matskua enään, kun peppuseksi tahrisi minut likaiseksi huoraksi.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:59"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:42"]
Mutta hei haloo, jos ap ei tykkää peppuseksistä? Monet kokeilvat eri asioita seksin saralla ja huomaavat etteivät pidä siitä. Esim itse en pidä siitä että minua nuollaan. Olen toki sitä joskus kokeillut mutta koska en siitä pidä, en anna miehen nuolla minua.
[/quote]
Piti tai ei, niin miestä ajatus jää piinaamaan ikuisiksi ajoiksi. Ei olisi jäänyt, jos ap olisi pitänyt suunsa kiinni ja kieltäytynyt koko touhusta vedoten vaikka koko ajatuksen epämiellyttävyteen. Nyt se on myöhäistä ja vahinko on jo tapahtunut. Tämä siis ihan tosiseikkana mainittuna miehen näkökulmasta. Ei mikään mielipide tms. seikka. Ap:lla on itsemääräämisoikeus seksuaalisuuteensa ja tekee/jättää tekemättä asioita tahtonsa mukaan. Se ei muuta sitä asiaa miksikään, että miestä vaivaa asia hamaan tulevaisuuteen asti.
[/quote]
niin, ehkä miehen pitää mennä terapiaan selvittelemään asiaa. Ei ole normaalia että tuollainen asia jää kummittelemaan.
[/quote]
Nimenomaan hyvin tavallista...
[/quote]
Äärimmäisen tavallista. Tässäkin ketjussa menee taas järki ja seksuaalisuus/tunteet iloisesti sekaisin. Tiedän jopa tapauksia jossa ero on seurannut vähemmästäkin. Harmi että ap nuoruuden kokeilustaan meni mainitsemaan, jos ei peppuseksiä halua. Järjetöntähän se on, niin kuin seksuaalisuus lähes poikkeuksetta, mutta itsellenikin vastaava tilanne ap:n miehen sijassa olisi todella epämiellyttävä. Ja en missään tapauksessa suosittele ap:lle vastentahtoisia seksihommia, kuten en myöskään vähättelemään miehensä haluja.
Tekeekö* kirjoitusvirhe avauksessa. Ap
Vaihtaisin tuollaisen miehen parempaan. Varmasti ajatteleen, että anaali on homojen hommaa, mitä se ei todellakaan ole. Ei tee sinusta huorempaa.
Se olisi halunnut viedä sun peppuneitsyyden. Ihan oikeasti.
No ei tietenkään tee. Ehkä jos on ollut jotku peppuseksiorgiat niin sitten EHKÄ.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 23:51"]Se olisi halunnut viedä sun peppuneitsyyden. Ihan oikeasti.
[/quote]
On joo ehdoittanut joskus mutten ole suostunut. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 23:51"]Se olisi halunnut viedä sun peppuneitsyyden. Ihan oikeasti. [/quote] On joo ehdoittanut joskus mutten ole suostunut. Ap
[/quote]
Noniin, eli siitä se kenkä puristaa.
Nykyisten kans ei kannata puhua mitään edellisistä seksijutuista.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 23:51"]Se olisi halunnut viedä sun peppuneitsyyden. Ihan oikeasti. [/quote] On joo ehdoittanut joskus mutten ole suostunut. Ap
[/quote]
Siinä se. Se on mustasukkainen oikeasti! :D Jos joku muu on vienyt peppuneitsyytesi ja ukko tietää sen, mutta et anna sille peppua, vaikka olet jollekin toiselle jo antanut niin aijaijai! Siksi se sua kiusoittelee asiasta ja miettii mielessään mikä siinä on vialla, jos joku toinenkin on peppuasi jo kerta saanut. Ei tee mitään huoraa, vaan ukkos on käärmeissään tosta edellä mainitusta syystä. Oisit ollut hiljaa asiasta. Nyt sun on annettava sillekin, tai kärttää asiasta maailman tappiin asti. :D T: Peppumies
Jo vanhakin nyt huortuu, kuin peppuleikkimään
ja koukkuselkä suortuu, niin kaik' on mielissään.
Jokainen mies haluaa olla tuhmempi kuin naisensa ja viedä naisensa syntisille teille. Enää ei kukaan odota saavansa neitsyttä turmeltavakseen, mutta peppuneitsyen kyllä. Luulenpa että monikin nainen on kokeillut peppuseksiä "ekan kerran" useammin kuin kerran.
Keksi vähä parempia juttuja. Mieshän sen tuuttinsa paskaan siinä tahrii.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:11"]
Jokainen mies haluaa olla tuhmempi kuin naisensa ja viedä naisensa syntisille teille. Enää ei kukaan odota saavansa neitsyttä turmeltavakseen, mutta peppuneitsyen kyllä. Luulenpa että monikin nainen on kokeillut peppuseksiä "ekan kerran" useammin kuin kerran.
[/quote]
Juuri näin! Ja mitä tulee ap:n tapaukseen, niin nyt sen ukko tietää, että joku on pepun kimppuun jo päässyt ja vähintä mitä odottaa on, että hän pääsee myös. Vaan ei pääse edes "tasoihin" mistään neitsyyksien viemisistä nyt enää puhumattakaan. Mahtaa ottaa päähän! T: 12
Mutta hei haloo, jos ap ei tykkää peppuseksistä? Monet kokeilvat eri asioita seksin saralla ja huomaavat etteivät pidä siitä. Esim itse en pidä siitä että minua nuollaan. Olen toki sitä joskus kokeillut mutta koska en siitä pidä, en anna miehen nuolla minua.
[/quote]
Piti tai ei, niin miestä ajatus jää piinaamaan ikuisiksi ajoiksi. Ei olisi jäänyt, jos ap olisi pitänyt suunsa kiinni ja kieltäytynyt koko touhusta vedoten vaikka koko ajatuksen epämiellyttävyteen. Nyt se on myöhäistä ja vahinko on jo tapahtunut. Tämä siis ihan tosiseikkana mainittuna miehen näkökulmasta. Ei mikään mielipide tms. seikka. Ap:lla on itsemääräämisoikeus seksuaalisuuteensa ja tekee/jättää tekemättä asioita tahtonsa mukaan. Se ei muuta sitä asiaa miksikään, että miestä vaivaa asia hamaan tulevaisuuteen asti.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:59"]
[/quote]
[/quote]
niin, ehkä miehen pitää mennä terapiaan selvittelemään asiaa. Ei ole normaalia että tuollainen asia jää kummittelemaan.
[/quote]
Nimenomaan hyvin tavallista...