Mitä ruokaa sinä olet syönyt tänään?
Itse olen syönyt:
Täytetty kauraleipä ja kahvi kauramaidolla
Kanaa, riisiä, vihanneksia ja raejuustoa
Tiikerikakkupala ja teetä
Pinaattikeittoa ja sämpylä
Luumuja
Kommentit (29)
Kaksi juustovoileipää
Salaattia ja falleroita
Vegaanisia nugetteja ja kasvispyöryköitä sweet chili saucen kera
Monien vuosien jälkeen sain hankittua ja tehtyä kunnon frettipaistia. Sitä ei ollut helppo löytää ja valmistuskaan ei ole ihan helpoimmasta päästä. Mutta lopputulos on vaivan arvoinen.
”Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.
Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pieni pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät.
Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 180 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.
Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 150 asteeseen ja anna olla noin 45 min.”
Juustosämpylän kurkulla ja paprikalla, juomana tuoremehu
Pieni pala mutakakkua, juomana kahvia kermalla
Riisiä + broileria + keitettyä kukkakaalia, juomana vettä
Omenan
Illemmalla syön vielä ruisvoileivän keitetyllä kananmunalla ja juomaksi teetä hunajalla.
Puoli litraa mansikoita ja banaani.
Pieni pitsa
Lohikiusausta pikku kupillinen
Tomaatteja, omena, kurkkua, salaattia, fetapala
Lingottua porkkana-appelsiinimehua
Maha täynnä, eiköhän tämä ollut tässä.
Kasvispihvin ja pinaatti-linssi-mössöä. Kohta syön juustosämpylän.
Aamupalaksi puoli litraa maitokahvia ja kaksi ruisleipäviipaletta, jossa juustoa.
Lounaaksi salaattilautanen: pehtoorinsalaattia, minipaprikaa, kirsikkatomaatteja, rasvatonta salaattijuustoa ja savulihaa pieninä paloina, päällä jotain valmiskastiketta vähän
Välipalaksi kaverin luona pari kuppia kahvia ja pieni palainen juustokakkua + kinkkupiirakkapalanen + keksi
Hetki sitten iltaruoka: 1 puikulaperuna ja jauhelihakastiketta (jota tein reilusti niin jää huomiseksi lounaalle)
Iltateen aattelin vielä keittää.
Kaurapuuroa
3 banaania
Munakas
Pähkinöitä
Illemmalla pitsaa
En vielä mitään. Muusia, kalapuikkoja ja punajuurisalaattia on tarkoitus tänään syödä. Joskus muutaman tunnin päästä.
Maustamaton laktoositon jogurtti. Puolukoita. Muutama kotimainen omena. Pari munaa. 1 pala kauraleipää ja 2 palaa ruisleipää. Tomaatteja. Paistettuja sieniä. 2 palaa juustoa. Tomaattikeittoa. Kahvia.
Yleensä en syö aamuisin mutta nyt hotellin aamupala houkutteli. Söin croisanteja tuorejuustolla ja Nutellalla, tuoremehua ja 2 kuppia kahvia.
Nyt lautasella herkkusieni-mozzarella-rucola-pizzaa.
Tänään ei muuta enää tule syötyä.
Croisantti + kermakahvi + mandaiini aamulla. Lehtipihvi + uunivihannekset oli lounas. Jugurttia + pähknöitä + omena välipalana. Nyt maitokaakaota + kinkkuleipää + aprikoosiviineri.
Kaurapuuroa raejuustolla
perunaa ja jauhelihakastiketta
muutaman leivän.
omena
Vierailija kirjoitti:
Kasvispihvin ja pinaatti-linssi-mössöä. Kohta syön juustosämpylän.
Mun on pakko kyllä tehdä dahlia lähipäivinä, harmi, ettei ole enää pinaattia jäljellä...
Tänään olen syönyt:
2 kinkkuvoileipää, teetä
2 paahdettua sekäleipää itsetehdyllä pestolla+teetä
sekalaisia vihanneksia (tein pikkelssiä, niin tuli naposteltua)
Riisiä, porsaan kinkkusuikaleita, kurpitsaa ja kermakastiketta, coleslaw'ta, vaalea sekaleipä
suklaatuutti
ja ehkä popkornia vielä, jos jaksan vaivautua, netflixiksiä selatessa...
Tuoreita mustikoita ja jugurttia, nakkipiilo
Kiinalaista sitruunakanaa, riisiä ja vihreitä vihanneksia
Kahvi-banaanikakkua
Juustosalaattia, voileipä
Mureketta , sienikastiketta , perunoita, kasviksia, salaattia
Mä ooon juonu kodin, talon, rahaat. Kaiken. En ole syöny mitään. Tänään sain justiin tietää että kuoleen aidsiiin.
Aamun kuittasin maitokahvilla.
Lounaaksi kasviskeittoa, perunarieska ja munavoita.
Päivälliseksi hirvikäristystä, perunamuusia, persiljavoissa uitettuja höyrytettyjä porkkanoita, puolukkasurvosta. Maitokahvi.
Lisäksi olen syönyt muutaman mandariinin, kourallisen viinirypäleitä, omenan ja palan suklaata.
Kaksi leipää, jogurtin, pasticcio-vuokaa ja jogurttia satsumalohkoilla.
Kaksi ruisleipää kylmäsavulohella, kuppi kahvia kauramaidolla
Avokadopastaa lautasellinen
Ruisleipä kinkulla +juustolla, teetä
Banaani, appelsiinilohkoja