Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas, yksi postimerkki maksaa 1.85e!

Vierailija
03.10.2021 |

Kävin pitkästä aikaa postissa hakemassa postimerkkejä. 2kpl maksaa 3,70! :'D

Pitäiskö alkaa sijoittamaan postiin? Jokuhan siellä tienaa.............. mut ei taida olla tavallinen rivityöntekijä. Meilläkin se työntekijä tuli myymälän puolelta.

Ihan karsea hinta, varsinkin opiskelijoille ja työttömille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan sulla vaihtoehto kiikuttaa itse se kirje perille toiselle puolelle Suomea. Taitaa kyllä tulla kalliimmaksi kuin 1,85 €.

Vierailija
2/8 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meinasin tippua tuolilta, kun huomasin että yksi lippu uusinta Bondia katsomaan maksaa 18,90€. Törkeää rahastusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä paksuisen kirjeen uskaltaa lähettää ulkomaille ja onko maksikirje edelleen postin valikoimassa?

Vierailija
4/8 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kävin, niin myytiin myös 0,1€ merkkejä. Onko ne poistuneet valikoimasta?

Vierailija
5/8 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan sulla vaihtoehto kiikuttaa itse se kirje perille toiselle puolelle Suomea. Taitaa kyllä tulla kalliimmaksi kuin 1,85 €.

No hehheh! Kuule se yksi kirje siellä tuhansien muiden joukossa ei kyllä paljoa maksa postilta kuljettaa.

Onhan tää tää nyt ihan järjentöntä rahastusta että postimerkki maksaa enemmäm kuin suklaalevy kaupassa. Tolla saa jo puolet keskiverto kahvipaketista.

Itse olen opiskelija. Posti ei näköjään ole meitä tavallisia kansalaisia varten. Moni opiskelijan tai työttömän postittama kirje vaatii 2 merkkiä. Siis melkein 4 euroa!

Vierailija
6/8 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä kaikki. Posti hukkaa sen lisäksi kirjeitä. Eikä ota vastuuta hukatusta postista

Vierailija
7/8 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä ikäluokkaa, että muistan kun kirje maksoi 60 penniä. Nykyrahassa olisi 10 centtiä : ) Oli 70-luvun alkupuolta. Silloin myös postit oli syrjäkylilläkin ja posti kulki hyvin

Vierailija
8/8 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa kirje on menossa ihan samaan kaupunkiin missä itse asun. :) Sinällään olisi tullut halvemmaksi viedä itse vaikka bensa-autolla (5L/100km) mutta enpä tossa kauppareissun yhteydessä tiennyt että postimerkki olis noin kallis.

Mulla ei ole muuta yhteystietoa kuin pelkkä vainajan kotiosoite (asia on tärkeä) ja olen loukannut itseni äskettäin joten kävellen en sinne viitsi mennä (enkä voi nyt autoa ajaa itse vähään aikaan) kun en tiedä onko siellä ketään avaamassa oveakaan...joten posti oli ainut vaihtoehto.

Onhan tää väärin myös eläkeläisiä ja (vähävaraisia) vanhuksia kohtaan...? Miten ne pääsee viemään mitään kortteja ja kirjeitä muille?

Ap