Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei yhtään pikkujoulua tulossa :(

Vierailija
26.11.2014 |

Ei kutsuttu edes duunipaikan pikkujouluihin!!! Viihdyn kyllä omissa oloissani, mutta kyllä pikkujouluihin olisin mukaan lähtenyt. Jos siis joku olisi viitsinyt kutsua. Mielestäni töissä ihan hyvä henki ja porukka, mutta muut lähtevätkin juhlimaan keskenään ilman minua. Hyvillä mielillä jouluun juu. Taidan olla ihan vitun huonoa seuraa kaikkien mielestä enkä ole sitä itse tajunnut.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan. Miehen työn pikkujoulut olisivat olleet avec, mutta perjantaina, eikä mulla ole mitään mahdollisuutta ehtiä sinne niiden alkuun omista töistäni, pitkän työmatkan vuoksi, eikä ole mahdollisuutta lähteä etuajassa tällä hetkellä, joten mieskään ei sitten viitsi lähteä. Siinä olisi ollut mulle mielestä ohjelmaa, mutta alkaa jo klo 17, eli ei mulla mitään saumaa. 

Vierailija
22/24 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 06:02"]

Olen yrittäjä ja yritykseni ainut työntekijä. En itselleni viitsi pikkujouluja järjestää mutta jos olet pk-seudulta niin järjestetään sellaiset, tuu mukaan :-)

[/quote]

Eikö yrittäjillä ole jotain omia, vai etkö kuulu mihinkään yrittäjäjengiin? Eipä siinä mitään ihmettä ole, en minäkään kuulunut kun olin yrittäjä, mutta joskus mietin asiaa juuri siksi, että pääsisi tapahtumiin mukaan. Mutten raskinut jäsenmaksuja maksaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap sua ei muka kutsuttu työpaikan pikkujouluihin? Siis onko firman järjestämän vai porukan itse puuhaama?

Vierailija
24/24 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekaan. En ole vuosikausiin ollut missään pikkujouluissa. Opiskeluaikana sentään josksu. : /

Tyhmää lukea mainoksista, että nyt on joku juhlakausi kun ei ainakaan mulla ole tiedossa mitään muita juhlia kuin jos itse päätän järjestää ihan itsekseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän