Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4km kävely päivittäin

Vierailija
26.11.2014 |

Reippaasti vielä. Onko mitään hyötyä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti! Ei siitä haittaakaan voi olla :) kaikki liikunta on plussaa!

Vierailija
2/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippuu, että hyötyä missä mielessä. Ihan hyvää arkiliikuntaa, mutta ei mitään kummoista esim. laihdutuksen kannalta.

Vierailija
4/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 21:54"]Rippuu, että hyötyä missä mielessä. Ihan hyvää arkiliikuntaa, mutta ei mitään kummoista esim. laihdutuksen kannalta.
[/quote]

Minulla kuluu sports trackerin mukaan noin 260kaloria tuolla matkalla. Pitäisi tosiaan tuplata, että alkaisi ehkä laihduttaa. Olen yrittänyt löytää kävelyn ilon. Kävelen ja yritän nauttia joka askeleesta. Ap

Vierailija
5/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siitä haittaa ole muttei kävelyllä mitään tuloksia saa.

Vierailija
6/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteyttää kyllä

Vierailija
7/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse, niin huomaat eron nopeasti

Vierailija
8/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juoksin tänään 3km, keskinopeus 7km/h, huippunopeus 14km/h. Tuon päälle kävelin reippaasti 1km.
Onkohan tuosta mtn hyötyä?

Tai siis joo, aina on hyötyä liikunnasta, mutta siis pitäisköhän juosta enemmän et alkais näkyä jossain?

Vierailija
9/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 21:54"]Rippuu, että hyötyä missä mielessä. Ihan hyvää arkiliikuntaa, mutta ei mitään kummoista esim. laihdutuksen kannalta.
[/quote]
Niin, laihdutuksen kannalta kun pääasia on ruokavalio. Ja itse asiassa jos nollasta aloittaa, niin kyllä tuosta on siihen laihdutukseenkin apua. Laittaa ainakin aineenvaihduntaa liikkeelle paremmin kuin sohvalla röhnöttäminen.

Vierailija
10/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pitemmän päälle kiinteyttää

Vierailija
11/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 22:16"]

Minä juoksin tänään 3km, keskinopeus 7km/h, huippunopeus 14km/h. Tuon päälle kävelin reippaasti 1km. Onkohan tuosta mtn hyötyä? Tai siis joo, aina on hyötyä liikunnasta, mutta siis pitäisköhän juosta enemmän et alkais näkyä jossain?

[/quote]

Niin, ei se yksi lenkki missään tosiaan näy. Pitää juosta säännöllisesti, vaikka 2-3kertaa viikossa ja erilaisia lenkkejä. Vaihtele maastoa, lenkin pituutta, nopeutta ja vuorokaudenaikaa niin saat parhaat tulokset. 

Vierailija
12/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 22:16"]

Minä juoksin tänään 3km, keskinopeus 7km/h, huippunopeus 14km/h. Tuon päälle kävelin reippaasti 1km. Onkohan tuosta mtn hyötyä? Tai siis joo, aina on hyötyä liikunnasta, mutta siis pitäisköhän juosta enemmän et alkais näkyä jossain?

[/quote]

Niin, ei se yksi lenkki missään tosiaan näy. Pitää juosta säännöllisesti, vaikka 2-3kertaa viikossa ja erilaisia lenkkejä. Vaihtele maastoa, lenkin pituutta, nopeutta ja vuorokaudenaikaa niin saat parhaat tulokset. 
[/quote]

Kyllä, siis 4krt viikossa olen käynyt suunnilleen tuon mittaiset lenkit. Eri reiteillä vaan.
Tuntuu että oon jämähtänyt painonpudotuksessa tähän, n. 5kg pitäisi vielä saada pois.
Ja ruokavalio on kunnossa +nuo ei ole viikon ainoat "lenkit". Aamupäivisin ulkoilen muksujen kanssa ja se se vasta työstä käy :D

Vierailija
13/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siitä kävelystä hyötyä ja ulkoilu piristää. 8-kymppinen isänikin kävelee joka päivä n. 4 km säällä kuin säällä.