Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienten vauvojen äidit! Oletteko saaneet käytettyjä vauvan vaatteita tuttavilta ja ystäviltä?

Vierailija
03.10.2021 |

Kehtaatteko pitää kymmenen vuotta sitten muodissa olleita vauvan vaatteita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/9 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. Ostan vaan uusinta ja kalleinta muotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon ollaan saatu ja mieluisia käytetty. Ihan todella vähän ostettu uutena. Olen aina kysynyt että sopiihan että laitan sellaiset joille ei ole käyttöä hyväntekeväisyyteen ja lopuksi kaikki vai haluavatko vaatteet takaisin. En tiedä onko vauvanvaatteissa joku muoti, omaan silmään sattuvia en silti ole ottanut käyttöön.

Vierailija
4/9 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuorimmalla ja vanhimmalla lapsella ikäeroa 21 vuotta. Samoja vauvanvaatteita on ollut kaikilla käytössä. 

Vierailija
5/9 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkun vanhat sain lainaan, osaa käytin ja osa odotti säkissään palautusta. Kaveri sai vauvan vuotta myöhemmin ja hänelle annoin meidän "omat" vaatteet. Kyllä se niitä käytti, en koskaan kysynyt mitä teki niille lopuksi... Luulen että laittoi pelastusarmeijalle

Toki nämä oli aika pienellä ikäerolla ja kaikki samaa sukupuolta.

Vierailija
6/9 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, että "rumiakin" vauvanvaatteita voi käyttää kotona. Tulee pukluja ja muita, joten kyllä niille käyttöä löytyy. Lisäksi pienimpien kokojen käyttöaika on tosi lyhyt eli ei kannata ostaa itse.

Olen ilolla ottanut vastaan käytetyt vauvan vaatteet, kunhan olivat puhtaita (ei hometta) ja ehjiä. Monet käytetyistä vaatteista on hyväksi todettu jo muissa perheissä.

T. Vauvani on nyt 6 kk

Vierailija
7/9 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy myös vauvojen isiltä?

Vierailija
8/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein vain käytetyillä mennään! Uusia ostavat mummit (antavat niihin rahaa) ja ne ovat kenkiä.

Vierailija
9/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, koska ollaan koko kaveripiirin ensimmäinen lisääntynyt pariskunta, mutta uusia vaatteita ollaan saatu lahjaksi niinkin paljon, ettei joitain kokoja ole tarvinnut montaakaan vaatetta itse ostaa. Säilyttänyt olen kaiken, koska toinenkin on tulossa ja sitten jemmaan jonnekin kaapin perälle, jos nuo muutkin joskus lisääntyvät.