Väitän että suurin osa joille tehty
kauneusleikkauksia, kärsivät huonosta itsetunnosta
Ja harvoin kenellekään on tehty vain yksi operaatio.
Kommentit (7)
Väitän, että suurin osa tällaisten avausten tekijöistä kärsii pätemisen tarpeesta.
Eikö tästä aiheesta ole jauhettu jo tarpeeksi.
Onko toisten kauneusleikkaukset ihan oikeasti muilta pois? En voi ymmärtää näitä ihmisiä. Minun puolestani ihmiset voivat aivan vapaasti vaikka leikata räpylät itselleen, ei vaikuta mitenkään mun elämään.
Mulle on tehty yksi. En varsinaisesti kärsinyt huonosta itsetunnosta, mutta itsetunto todellakin parani.
Onko se joku suuri häpeä muuten mielestäsi, jos jollakin on huono itsetunto? Kohtuullisen monella varmasti on ilman kiinnostusta plastiikkakirurgiaan. Ihan oikeasti aika harva meistä uhkuu mieletöntä itsetuntoa elämänvaiheesta toiseen.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:45"]
Onko toisten kauneusleikkaukset ihan oikeasti muilta pois? En voi ymmärtää näitä ihmisiä. Minun puolestani ihmiset voivat aivan vapaasti vaikka leikata räpylät itselleen, ei vaikuta mitenkään mun elämään.
[/quote]
Ennemmin minulta jää ymmärtämättä ihmiset, jotka luulevat sijaitsevansa maailmassa yksikseen. Ehkä sinuun ei ehdi asia vaikuttaa, mutta jos kaikki saavat päähänsä hankkia räpylät koska tavispopottimet on niiiiin seksittömät, lapsesi joko kiroaa räpyläkipua tai jää sinkuksi, jos ei siksi että kenellekään ei räpylätön enää kelpaa, niin ainakin siksi koska pelkää niin kovasti jäävänsä ilman. Etkö pidä lapsestasi?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:45"]
[/quote]
Ennemmin minulta jää ymmärtämättä ihmiset, jotka luulevat sijaitsevansa maailmassa yksikseen. Ehkä sinuun ei ehdi asia vaikuttaa, mutta jos kaikki saavat päähänsä hankkia räpylät koska tavispopottimet on niiiiin seksittömät, lapsesi joko kiroaa räpyläkipua tai jää sinkuksi, jos ei siksi että kenellekään ei räpylätön enää kelpaa, niin ainakin siksi koska pelkää niin kovasti jäävänsä ilman. Etkö pidä lapsestasi?
[/quote]Ota skitso lääkkeet.
Ihanko itse keksit?