Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jouluandinko

Vierailija
26.11.2014 |

Joka joulu sama juttu, äitini alkaa kysellä jo kauan aikaa ennen tulenko jouluksi ja mieheni on yleensä tullut mukaan, nyt vastasin, että mieheni haluaa olla oman perheensä kanssa joka on minulle ok, äitini veti tästä kilarit ja ei halua viettää nyt joulua ollenkaan, oman tyttären seura ei nähtävästi kelpaa. äitini on narsisti luonteeltaan eikä hyväksy jos hänelle sanoo vastaan, itse olen aina ahdistunut joulusta koska sen pitää mennä aina tismalleen tietyn kaavan mukaan ja poikkemat, mitkä tahansa, kuten uusien ruokalajien ehdotus tai vieraiden käynti rikkovat äidin maailman. En tiedä enää mitä tehdä, en jaksaisi joka jouluista ahdinkoa, en halua, että minua kohdellaan kuin ovimattoa joka tekee narsistisen ihmisen mukaan kaiken. Jätänkö vain menemättä tällä kertaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vain. Ja muista, että narsisti yrittää saada sinut tuntemaan syyllisyyttä. Sano, tai kirjoita hänelle tämä sama minkä kerroit tänne.

Vierailija
2/2 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon aina mennyt juurilleni joulua viettämään, kolme joulua oon ollut ulkomailla, 2 Israelissa ja yhden Egyptissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän