Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että olen näkymätön muiden silmissä

Vierailija
03.10.2021 |

Ihmiset kulkevat ohitseni sanomatta sanaakaan, kukaan ei tervehdi ja en näy enää sukualbumien valokuvissa, ei onnistu edes selfiet kun näkyy vain tausta enkä peilistäkään näe itseäni. Olenko muuttumassa haamuksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ei vastata tälle...ollaan niin kuin ei oltais nähtykään koko aloitusta...)

Vierailija
2/5 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Ei vastata tälle...ollaan niin kuin ei oltais nähtykään koko aloitusta...)

💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vampyyri?

Vierailija
4/5 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voita lotossa, niin muutut hetkessä näkyvimmäksi kaikista?

Vierailija
5/5 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omassa arjessa tunne olevan näkymätön milään tavoin. Ihan sama huomaako kukaan vai ei? Sukulaiseni on minut jo ulkoistanut " sata vuotta " sitten ! Kun en ole siellä missä kaikki ovat F.B. ja ilmaset älypuhelimien linkit.ymm.Ihmisenä en lue,julista mitä teen!Eli mutkankautta sukua henkilön elämä helpotin ja autoin ominen resuseineen mukaisesti palkatta! Enkä sitä julistannut kenelekän.5 v, siinä lähes päivitäin henkilön kanssa kohtaaminen 2013-2018.Sydämellä ja palkatta!Hän kuoli alzmer tauti.Kerran hänen omahoitaja kotihoidosta sillä hetkellä(,ne vaihtuvia) Sanoi: Sinähän saat palkan täällä olosta! Oikaisin kyllä, elämä jatkui kun henkilön vaimon tuttava,.Tuttava tuli katu vastaan kysyen:Mihin olet matkalla? Kerroin! Sanoi saat helppoa palkaa! Närkästyin ja sanoin en tee mitän palkalla,vaan sydämelläni!Aina vaan parani, Kerran olin hakemassa vaimolta miehen koti avain,aviovaimo kun asui eri osoite.Syy mies sairaala ja mahdolisuus se koti siivota,kuin pyykätä. Hakea myös sairaalan puhtaata vaateet vietäväksi. Sopinut jo Ystäväni kanssa autolla kuskas minut sairaala. Vien puhtaat vaateet ja haen ne kusiset vaateet pois sairaalasta ja pesuun. Hommani kun olin tehnyt palautin vaimolle avaimen aina!Siellä miehen rapuusa Tyyne tuli vastaan ja sanoi:,Hullu teet homia,Miehen vaimo haki nimet työstäsi paperilla, OMI ne itsellen! Selkäsi takana!Heitin hanskat naulaanVaimo joutu otaa siivojan!Mutta kävin silti miehen luona. Tuli viimeinen matka alzmer potilaana Suursuonsairaala Oliko 7-8kk?Olin paikka salatiin 1kk. Miksi?Kunnes sain tiedon missä on.Voi sitä riemua kun näki Tia,tia ,tulit. Oli yötkin mua huudellut.Paihinta oli kun mies kuollut mualle. Vaimo soitti viimesenä minulle asiasta.,(olin jo tiedon sanut mualta).Vaimo: Missä on monittoimi kone,TV.ymm.Sytti minua Varkaksi.Mies oli tuolloin kuolena ollut 2h. eli ei kylmennyt. Vaimo levitelyt syytöksiä,olen varas, koko sukummeko?En ole Varas ja minulla ei avainta miehen koti ollut. Siellä 7-8kk.kävi vaimo,nostaa postin, ymm.. Loukaa tämä päiväkin tuo asia. Paskat sain palkaksi. Kun hiljaa autoin julistamatta sitä kaikille.Olin siis täysin näkymätön 5 vuotta! 1 hänen poika ainoana sanoi: Kiitos täti kaikesta siitä mitä Isän hyväksi teit!Sori jos aihe nyt ei tälläistä tarkoitanut,ja nuo luki häiröni txt virheet, Anteeksi! Tulipahan mieleen,oma näkymättömyyteni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan