Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä te löydätte tiedot konserteista jne?

Vierailija
03.10.2021 |

Mä kuulen vasta jälkeenpäin, että ai jaa sillä ja sillä oli eilen keikka... Seuraatteko kymmeniä bändejä niiden kotisivuilta, vai vain jonkun tietyn paikan tarjontaa vai mitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippu, ticketmaster....

Vierailija
2/5 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa kai.

Itse en seuraa ketään enkä mitään, tilejä somealustoissa nolla kappaletta, niin olen autuaan tietämätön keikoista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te löydätte konserteista, siis mitä onnea se konsertissa tungeksiminen, jonottelu, tuuppiminen ja pskan äänentoiston kuuntelu tuottaa?

Vierailija
4/5 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seuraan mun lempibändeja somessa ja lisäksi suht usein selaan oman kaupungin menoinfon. 

Vierailija
5/5 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB tarjoaa minulle kiinnostavia kulttuurimenoja, koska sen algoritmi osaa jo aika hyvin tunnistaa, mikä voisi minua kiinnostaa. Lisäksi kävin ennen koronaa aina katsomassa esim. Juttutuvan syksyn ja kevään keikkatarjonnan sekä Vuotalon. Malmitalon ja Kanneltalon vastaavan. Blues Finlandin sivuilta näki myös kiinnostavat keikat ja jos olimme lähdössä reissuun niin kävin ihan kyseisen kaupungin tapahtumasivuilla katsomassa, olisiko siellä jotain kiinnostavaa. Tämä siis pätee muuhunkin kuin keikkoihin ja konsertteihin.

Mutta FB on ollut todella loistava apu.