Maailma täytyy pitää aika seksikielteisenä paikkana koska
...mikään muu ei saa miehiä olemaan ihan kuumana ja onnessaan siitä että pääsevät panemaan naista, riisuvat hänet itse ja hommassa on voimaa ja munaa. Seksipositiivisuus saa miehet heti vaatimaan suikkareita ja anaalia.
Kerran lankesin yhteen äijään vaikka yritin estää ja kieltää. Sai vieteltyä ja vokoteltua mut, vaikka se oli periaatteitani vastaan (oltiin sinkkuja molemmat). Hän hoiti homman neljä kertaa samana yönä eikä vaatinut mitään palveluksia. Jos olisin suosiolla antanut niin ties mitä vaatimuksia sieltä olisi tullut kaupanpäälle vielä.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen nainen. Mitään ei kyllä haluta antaa. Siiderin ääressä kaveriporukassa sitten uhotaan. Omia virheitä ei ole.
Höpönpöpön. Minähän se tuossakin tilanteessa olin se antaja.
Niih... mikäs se olikaan maailman vanhinta valuuttaa.
Valitettavasti nykyisin koen jo hankaluuksia kyetä "antautumaan" naisen käsittelyyn. Kas kun ei koskaan tiedä, mitä siellä takaa-ajatuksena ollaan vailla.
Ap:n tavoin moni ei tyydy vaihtokaupassa pelkästään hyvään seksiin, se sinällään minulle kyllä sopisi. Seksiä nautinnon vuoksi.
Mutta kun vaatimuslistalla voi olla muskeliautot tai pahimmillaan ruokkojen maksaja. Varansa saa pitää "mies 2021".
Oma lukunsa on se vonkauksella sitten lopulta saatava seksi. Lettu levällään lahnana voi tuntua naisesta harlekiinikirjan tason suoritukselta, mutta miehelle pikainen työntö, pisto ja kuivaus mikä ei mieleen jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen nainen. Mitään ei kyllä haluta antaa. Siiderin ääressä kaveriporukassa sitten uhotaan. Omia virheitä ei ole.
Et silti vaikuta seksipositiiviselta. Suikkarit ja anaali on mielestäsi esimerkiksi hyi. Kehity antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies sai mitä halusi, siitä ei ollut epäilystäkään. Mihinkään muuhun ei kyllä ollut mahdollisuuksiakaan missään nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et silti vaikuta seksipositiiviselta. Suikkarit ja anaali on mielestäsi esimerkiksi hyi. Kehity antamaan.
Kehity itse.
Vierailija kirjoitti:
Oma lukunsa on se vonkauksella sitten lopulta saatava seksi. Lettu levällään lahnana voi tuntua naisesta harlekiinikirjan tason suoritukselta, mutta miehelle pikainen työntö, pisto ja kuivaus mikä ei mieleen jää.
Sitten sitä ei kai tarvi vongata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehity itse.
Kerrohan seksipositiivisuuden jumalattarena miten. Naisen laittautumattomuus ja mukarohkeus on siis upeaa. Ja mies ei osaa mitään?
Että sellaine provo tällä kertaa.
Onhan se totta että tietty haasteellisuus kiihottaa, mutta jos baarista raahaa kotiin itsekkään palkintokaapinkeräilijän niin ihan sama se on oliko ennen sitä vaikea vai helppo.
Vierailija kirjoitti:
Että sellaine provo tällä kertaa.
Onhan se totta että tietty haasteellisuus kiihottaa, mutta jos baarista raahaa kotiin itsekkään palkintokaapinkeräilijän niin ihan sama se on oliko ennen sitä vaikea vai helppo.
Baarilöydöistä ei kukaan voi mennä takuuseen. Siksi tarvitaankin sen verran seksikielteisyyttä, että seksi kuuluu vain avioliittoon.
No kannattaako tutustua ensin? Ja edelleen seksikielteisyyden aste nousee tällä palstalla rohkeiden ja avoimien femakoiden keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
No kannattaako tutustua ensin? Ja edelleen seksikielteisyyden aste nousee tällä palstalla rohkeiden ja avoimien femakoiden keskuudessa.
Siihen on selvästi syynsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen on selvästi syynsä.
Arvaan vastaukseksi MIEHET! Ne siat.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin!