Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsensä kauniiksi kehuminen instakuvassa

Vierailija
03.10.2021 |

Eihän siinä mitään jos tuntee olevansa itseensä tyytyväinen, mutta vähän hämmentävää, että eräs nainen kirjoittaa itse instakuvaansa tyyliin: ”niin kaunis”. En kyllä ihan itse kehtaisi itsestäni noin kirjoittaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika tragikoominen hahmo oikeessa elämässä? :D

Vierailija
2/14 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ajatuksesta tulee lähes kuolettava myötähäpeä. Onko tyyppi Seinäjoelta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla joku sisäpiirivitsi.

Vierailija
4/14 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika tragikoominen hahmo oikeessa elämässä? :D

Niin, en siis tunne tätä kyseistä naista, mutta kaikki hänen jutut instassa on melko ylimielisiä ja haukkuu muita. Tyyliin: ”Vihatkaa vaan mua kaikki ootte mulle niin kateellisia, koska olen niin kaunis ja rohkea, enkä pätkääkään välitä teistä idiootit” Siis tuollaista lähes joka kuvan ohessa. Nuorehko nainen ja on kyllä ihan kaunis, mutta tyyli on melko leuhka ja tympeä. Pitää itseään selvästi jonainen julkkiksena ja muiden ylä-puolella olevana. Kuvissa tietysti puoli-alasti.

-Ap

Vierailija
5/14 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella erikoiselta:D Voisiko kyseessä olla jotain itseironiaa, onko kuvat huonoja vai hyviä?

Vierailija
6/14 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvähän se on että jos Suomessa tuollaista itsestään sanoo, niin tervaa ja höyheniä seuraa.

Vierailija
7/14 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Ei Suomessa ole kauniita naisia, vaikka p#### näyttäs.

Vierailija
8/14 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tollasia tinderissä. Kehuvat itseään tyyliin ”oon tosi hyvä sängyssä”. Vitut, et sä ois netissä kerjäämässä seuraa jos oisit niin hyvä.

Vierailija
9/14 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ei ole mikään vitsi tai mitään ironiaa. Kuvat ovat ihan hyviä ja tämä nuorehko nainen on ihan kaunis ja hyvävartaloinen. Niin sanotusti vetävän näköinen blondi. Mutta ilmeet ja eleet kuvissa on hyvin ylimieliset ja itserakkaat. Ehkä hänellä on vain jokin narsistinen häiriö tai jotain. Mutta jatkuvasti tuota itsensä kehumista ja kuinka toiset on hänelle kateellisia ym.

-Ap

Vierailija
10/14 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia kehutaan instassa filtteröityinä, kauniita kehutaan luonnossa.

Vierailija
11/14 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tuksun instagram? Sopisi tuo itsensä kauniiksi kehuminen ja toisten syyttäminen kateellisiksi. No, vetävä blondi..enpä tiedä.

Vierailija
12/14 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua häiritsee? Miksi seuraat häntä? :D

Vierailija
13/14 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä huolestuttavampaa on se, että ap murehtii tästä asiasta ja hakee vauvikselta hyväksyntää asialle.

Vierailija
14/14 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sua häiritsee? Miksi seuraat häntä? :D

Minuakin kiinnostaa että miksi ap seuraa tätä naista? Itse mykistän tai lopetan seuraamisen jos sisältö ei ole makuuni, haluan pitää someni hyvän mielen paikkana, vihaseuraaminen ei ole mun juttu.