Mikä on mielestäsi eniten melua tyhjästä tällä palstalla?
Ketjut joissa muutama marginaalihörhö kirjoittaa omaan aloitukseensa saman asian vähän väliä eri sanoin ihan vain nostaakseen ketjua.
Kommentit (15)
Oikeestaan ihan kaikki. Tulin pitkästä aikaa käymään ja 3-4 tuntia hurahtintaas hetkessä, täysin hukkaan heitettyä aikaa. Kukaan ei yritäkään keskustella järkevästi, haetaan vaan riitaa ja väännellään tahallaan muiden kirjoituksia. Niin typerää paskaa ettei mitään rajaa. Toivottavasti muistan tämän jatkossa, enkä enää ikinä erehdy piipahtamaan tälle palstalle.
Hauskaa sunnuntaita kaikille, tehkää jotain, mitä tahansa muuta!
Tasokeskustelut, kun tasolla tarkoitetaan eri, taustalla, eri sosioekonomisella taustalla varustettuja ihmisiä. Asia, johon ei muualla törmää.
Homot, transväki, pilven laillistaminen ja Marinin pukeutuminen
Vierailija kirjoitti:
Astrologia on turhin.
Yksilön näkökulmasta tämä ei eroa mitenkään muista uskonnoista.
Ruotsin kaupoista loppunut nivean 100-vuotta olemassa ollut perusrasva.
Juridisen sukupuolen parissa askartelevat femakkokuplan asukit.
Vierailija kirjoitti:
Tasokeskustelut, kun tasolla tarkoitetaan eri, taustalla, eri sosioekonomisella taustalla varustettuja ihmisiä. Asia, johon ei muualla törmää.
baarissa törmää. Ei ne naiset tule kiljuen putkimiesten pöytään, Mutta bändin pöytään tungetaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kieltämättä miettinyt että miten laaja uhka todellisuudessa mahtaa olla se kuuluisa "naisten pesutiloihin tunkeva perverssi äijä" 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kieltämättä miettinyt että miten laaja uhka todellisuudessa mahtaa olla se kuuluisa "naisten pesutiloihin tunkeva perverssi äijä" 🤔
En aiheuta uhkaa, katselen vain. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun logiikkahan on sama kuin ettei naisten tiloihin saisi päästää ketään jonka umpisuolta ei ole poistettu. Niin sanottuja oikeita naisia uhkaillaan 24/7 joka puolella tällä umpisuolella.
eräs mestari jäi sairaslomalle niin hänen mainonta on rauhoittunut huomattavasti mutta poliittinen agenda tulee säännöllisesti arki iltoina massapostaus trollina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen ja havannoin aivan kuten muutkin ihmiset
sanotaan nyt näin että keskikaupungin pimeissä kortteleissa rikkimennyt tutteli joka on valunut ilmeisesti kadulle aika pahasti. :D :I