Häiriö Elisan kiinteän verkon palveluissa
Elisan kiinteän verkon palveluissa on tällä hetkellä häiriö. 26.11 noin klo 15:40 alkaneen häiriötilanteen selvitys on käynnissä ja palvelutaso pyritään selvittämään mahdollisimman nopeasti. Pahoittelemme häiriötä palvelussamme!
Kommentit (39)
Vaikken itseäni pidä mitenkään "nettiriippuvaisena", kyllä netittömyys (ns. pakotetusti ei vapaaehtoisesti) riipaisee :D onneksi AV jaksaa puksuttaa!
.
(Sama sähkön kanssa. Voin olla pitkälle iltaan ilman valoja yms sähkölaitteita, mutta sähkökatkoksen aikaan, kun en VOI käyttää niitä, tulee kamala ahdistus)
No joo, av toimii, is toimii, mutta ihan älyyyyttttöööömääään hitaasti :(
Tellusoneran yhteydet kyllä toimii. Tässä se etu on jos käyttää kahta eri palveluntarjoajaa kiinteän ja mobiilin yhteyden kanssa.
Olen myös yrittänyt jo tuntikaupalla googlata yhtä tietoa, jonka tarvitsisin ja juuri nyt olisi aikaa tutkia asiaa, mutta onneksi nyt edes täältä selvisi, että vika ei ole yksin minun puhelimessani.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:34"]
Kiva kun tyttö sai juuri tänään läksyksi "etsi internetistä" -tehtäviä kun Google ei toimi. On jo ihan hermona että ei halua läksyunohdusta.
[/quote]
Hakekaa Yahoolla.
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288783402106.html?pos=navnow
Kuka se siellä Lohjalla on riehunut sen kuitukaapelin katki? Kerpele mulla olis hommia hoidettavana.
pöh, en pääsee hesarin, iltalehden, iltasanomien, ylen sivuille...ainoastaan tänne av:lle helvetin esikartanoon!
Ylen sivuilla uutinen, että KAIVINKONE on katkaissut kaapelin ja korjaamisessa menee tuntikausia! Mun ilta pilalla, lol, en pääse Netflixiin.
Lappeenrannassa alkoi toimia netti kymmenisen minuuttia sitten kuin rasvattu!! Jes, toivottavasti ei tulisi uusia katkoksia, miekii tarvin netflixiä myöhemmin illalla :D
Meillä Elisan laajakaista, joka ei toimi, mutta puhelimessa Sonera ja toimii ;) Ei tule nettipimentoa
Ei toimi, koska ne ollaan ikäänkuin toisessa päässä "putkea" ulkomaiden kanssa. Katkos välillä.