Uskovainen, miten reagoit, jos saat joululahjaksi Finlaysonin
Tom of Finland-pussilakanan? Annatko sen eteenpäin vai alatko käyttää sitä itse? Vai miten reagoit?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:10"]
Poltan roviolla.
[/quote]Onko se niin kauhea lakana?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:10"]
Poltan roviolla.
[/quote] Oletko helluntailainen?
Sitä taitaa olla vain valkopohjainen versio?
Jos olis Tom of Finland-kuvio mustalla tai tummanruskealla pohjalla, voisin ostaa sellaiset ihan itsekin. Lahjaksi jos saisin sellaiset valkopohjaiset, ottaisin ne käyttöön ja koettaisin sietääsitä värimaailmaa. Jostain syystä en pidä vaaleista petivaatteista.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:10"]
Poltan roviolla.
[/quote]Onko se niin kauhea lakana?
[/quote]
On, mokomaa syntistä taidetta!
Runkkaan salaa lakanan märäksi kun salaiset halut nyt tuollai tuodaan ihoon kiinni.
Sulassa sovussa ne menevät Playboy lakanoiden kanssa.
Nauraisin räkänaurut! Ja käyttäisin ehdottomasti vieraslakanoina :P
Myisin ne tai heittäisin roskiin.
Mä en jotenkin näe, että kukaan antaisi mulle niitä lahjaksi. Mä voisinkin nukkua niiden miesten kanssa, mutta en kyllä haluis omaa miestä katsella siinä seassa :P
Jos lahjan motiivina olisi pelkkä provosoiminen, antaisin vastalahjaksi jotain Jeesus-krääsää. :-)
Muussa tapauksessa ehkä laittaisin myyntiin nettiin. Ei ole mitään homoja vastaan, mutta heterona en kaipaa tuollaisia kuvia sänkyyni.
Loukkaantuisin kyllä todella pahasti. Olisi kyllä todella ilkeasti tehty minua kohtaan.
Poltan roviolla.