Mitä lääkettä käytät kuukautiskipuihin?
Kommentit (16)
Aina en tarvitse. Kun tarvitsen, niin Miranax auttaa.
Burana 800mg ja Panadol 1g. Näitä otan kolme kertaa päivässä n.vuorokauden ajan jolloin on pahin kipu. Jos en ota, niin tulee kipukouristuksia jotka saa menemään kaksinkerroin.
Vierailija kirjoitti:
Aina en tarvitse. Kun tarvitsen, niin Miranax auttaa.
Mirsnaxia syönny nuorena migreeniin.
Terv. Aikuinen mies
Vahvaa B vitaminiä ,joka tarkoitettu hermostolle.Apiteeki neuvoo mikä niistä OK. Aloitan viikoa ennen kukautisten alkua ja syön kuukautisten loppun asti sitä. Muutoin vedän tavalista B-vitaminia naamaan arkeni.Toimii minulla etten saa raivaria.
Ketorin 100, ibumax 400, panadol 1g, Litalgin, happosalpaaja. Kiva kombo, mutta ei mene kuin sen 2-3 päivää. Ja ihan lääkärin siunaus. Niin ja siis endometrioosi kyseessä.
Epillereitä useampi laatta putkeen ilman taukoja. Panadolista ja buranasta ei ole muuta iloa kuin vatsahaava ja vahvemmat vievät kyllä kivut mutta sitten lentää oksennus ja olen niin sekava että on toivottavaa olla joku vahtimassa.
Ibumax 400. Yksi tabletti silloin kun huomaan vuodon alkaneen. Olen onnekas tämän kanssa kun pääsen näin vähällä.
Entä mitä käytätte vähentämään vuodon määrää? Onko muuta kuin Burana 600x3 parina ekana päivänä?
Ibuprofeenia 400-800 mg pari kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Entä mitä käytätte vähentämään vuodon määrää? Onko muuta kuin Burana 600x3 parina ekana päivänä?
Cyklokapron.
Ei ole kipuja yhtään missään vaiheessa, ei ole koskaan ollut eikä ole. Kuukautisten ei oikeasti kuuluisi sattua ollenkaan, olen lukenut tutkimuksisia asiasta.
Vierailija kirjoitti:
E-pillerit vähentää nimenomaan sitä vuodon määrää. Syy miksi syön niitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kipuja yhtään missään vaiheessa, ei ole koskaan ollut eikä ole. Kuukautisten ei oikeasti kuuluisi sattua ollenkaan, olen lukenut tutkimuksisia asiasta.
Mua on sattunut aina. Samanlainen kipu kuin synnytyksen yhteydessä supistuksissa, mutta vähän laimeampana toki.
En tarvitse mitään enää kun opin huumaantumaan siitä naiseuden voimasta joka kuukautisissa on