Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäätte lastenne tyttö- tai poikaystävistä?

Vierailija
26.11.2014 |

Me tavataan viikonloppuna pojan (19v) tyttöystävä, ja vähän jännittää millainen tyttö on tulossa kylään.
Millaisia kumppaneita teidän lapset ovat kotiin tuoneet?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojalla on aivan upea kumppani:) Pidän miehestä joka pitää pojastani huolta.

Vierailija
2/17 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapalloa pelaava tyttö, ihan kiva vaikka minun ja miehen seurassa aika hiljainen =ujo. Pienehköt tissit mutta pyöreä peppu kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on 19 v ja tyttöystävä samoin. Ovat olleet puoli vuotta yhdessä. Tyttö on niin kiva, suloinen ja miellyttävä, että todella toivon suhteen kestävän. Viettävät melkein kaikki viikonloput meillä.

Tyttärien miesystävää eivät ole ihan niin mieleen. Heille en ole sitä sanonut.

Vierailija
4/17 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni tyttöystävä on aivan ihana tapaus. Ovat olleet pari vuotta yhdessä.

Vierailija
5/17 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/17 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:17"]Jalkapalloa pelaava tyttö, ihan kiva vaikka minun ja miehen seurassa aika hiljainen =ujo. Pienehköt tissit mutta pyöreä peppu kuitenkin.
[/quote]No onpa kiva, että ulkonäkökin tuli arvosteltua.

Vierailija
7/17 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:17"]Jalkapalloa pelaava tyttö, ihan kiva vaikka minun ja miehen seurassa aika hiljainen =ujo. Pienehköt tissit mutta pyöreä peppu kuitenkin. [/quote]No onpa kiva, että ulkonäkökin tuli arvosteltua.

[/quote]

No se on osa kokonaisuutta. Ai niin, mutta Suomessa tabu.

Vierailija
8/17 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:17"]Jalkapalloa pelaava tyttö, ihan kiva vaikka minun ja miehen seurassa aika hiljainen =ujo. Pienehköt tissit mutta pyöreä peppu kuitenkin. [/quote]No onpa kiva, että ulkonäkökin tuli arvosteltua.

[/quote]

[/quote]Mikä tabu? Aika omituista, että ensimmäisenä äiti arvostelee poikansa tyttöystävän tissit ja perseen!?

Vierailija
9/17 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:17"]Jalkapalloa pelaava tyttö, ihan kiva vaikka minun ja miehen seurassa aika hiljainen =ujo. Pienehköt tissit mutta pyöreä peppu kuitenkin.
[/quote]Ei ihme että on ujo jos anoppi kyylää ensimmäisenä tissit ja perseen

Vierailija
10/17 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 16:48"]

[/quote]

[/quote]

Minusta ongelma ei ole niinkään ulkonäön arvostelu vaan tuo tissiperse-kommentti.

"Todella kaunis nuori nainen" tai "ihan nätti tyttö" olisi ollut suotava arvio ulkonäöstä, jos sellaisen kokee aiheelliseksi. Ehkä myös "vähän pulska, mutta onneksi pojastani sisin on tärkein!" olisi mennyt läpi täällä.

Mutta millainen älykääpiö arvioi lapsen tyttöystävän tissit ja perseen? Sairasta. Toivottavasti 3 sanoo sille lapsellekin "muijallas on muuten hyvä perse" näyttääkseen hyväksyntänsä. Siis jos ollenkaan hyväksyy sitä tyttöä, sillähän on pienet tissit!

Vierailija
11/17 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 16:48"]

[/quote]

[/quote]Mikä tabu? Aika omituista, että ensimmäisenä äiti arvostelee poikansa tyttöystävän tissit ja perseen!?
[/quote]Ehkä äiti kokee tyttöystävän kilpailijana?

Vierailija
12/17 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on hiljainen ja ihan mukava, harrastaa ristipistoja. Tissit vähän roikkuu navassa ja persekin on lättänä.

Vierailija
13/17 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kiva tyttöystävä pojalla. Tytön itsetunto on hyvä. Hän ei välitä siitä miltä näyttää kovinkaan paljoa. On kova tekemään töitä ja pitää lapsista. Hyvin perinteinen ja vanhanaikainen tyttö siis tavallaan. Ei välitä muodistakaan.

Vähänhän minua häiritsee, kun tyttö ei välitä tai ei ole huomannut, että hänellä kasvaa pitkiä viiksikarvoja nenänsä alla! Minä olen aina ollut tarkka ulkonäöstäni. Eikä ole ollut tarvetta ajella viiksiäkään edes 50 vuotiaana! Tuttavan tytär sai vauvan, vaikka hänelläkin kasvaa viikset. Vähän lohduttaa:) Lapsenlasten saantikaan ei liene tästä syystä mahdotonta? Saan olla onnellinen kelpo miniästäni. Poika vaikuttaa silminnähden rakastuneelta. Ei ottanut samanlaista naista kuin äitinsä.

Vierailija
14/17 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tähänkin ketjuun on pari "neutraalin avioliittolain" tunkijaa änkenyt keksityllä jälkikasvullaan >:|

Vierailija
15/17 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 18-vuotiaalla pojalla on oikein ihana tyttöystävä, tulee hyvin toimeen koko perheen kanssa, on ns. kuulunut kalustoon jo pari vuotta. Melkein harmi, että he muuttavat pian yhteen eikä enää varmaan nähdä yhtä usein.

Vierailija
16/17 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani tyttöystävä on ihan mukava, mutta tuntuu "liian hyvältä" pojalleni. Poikani on siis pitänyt jo kaksi välivuotta (toinen intissä) ja tyttö on häntä vuoden vanhempi ja pykää jo kandia arvostetulla alalla. Opiskelun lisäksi käy kerran pari kertaa viikossa töissä ja harrastaa lenkkeilyä. (Käy kesäisin juoksemassa puolimaratoneja pari kertaa). Ulkonäöllisesti molemmat ovat "samalla tasolla", mutta pelkään pojastani tulevan vässykkä, kun tyttö on tuollainen suorittaja :( Ovat kyllä olleet yhdessä jo neljä vuotta ja vaikuttavat onnellisilta!

Vierailija
17/17 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kiva, 19-vuotias poika, tyttäreni ikäinen. Opiskelee, soittaa, lukee, urheilee, on huumorintajuinen ja ennen kaikkea selvästi rakastunut tyttäreemme. Hän näyttää osaavan arvostaa naista. He vaikuttavat onnellisilta yhdessä. Eli olen hyvin tyytyväinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä