Varoitan, nyt voi iljettää!! Kakan mukana tuli..
Siis kakan mukana tuli joku rypäleen näköinen!?! Se kellui, eikä ollu kakkaa! Mä en todellakaan ole miesmuistiin syönyt rypäleitä. Voiko olla sisäinen pukama, oireet täsmäisi. Voiko se noin irrota? Mitä täällä tapahtuu?! :O
Kommentit (16)
Anteeksi, naurattaa mysteerikakka! :D Mutta toivottavasti selviää eikä ole mitään vakavaa. Hyviä vointeja sinulle!
Ootko syönyt kirsikkatomaatteja? Mulla on tullut sellainen kokonaisena suolen läpi. Väri häviää matkalla ja näyttää läpikuultavalta viinirypäleeltä ulos tullessaan.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:32"]
Ootko syönyt kirsikkatomaatteja? Mulla on tullut sellainen kokonaisena suolen läpi. Väri häviää matkalla ja näyttää läpikuultavalta viinirypäleeltä ulos tullessaan.
Nieletkö kirsikkatomaatit kokonaisena? Ei ne siellä ruuansulatuksessa kyllä ainakaan itestään kokonaisiksi palaa...
Jos sä oot syöny plussapalleroita?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:12"]Jos sä oot syöny plussapalleroita?
[/quote]
Nyt ei oikeesti naurata, eikä ole mikään provo, ihan äsken kävi.. :/
Ap
Parempi kun et katso sinne pöntöön sen tarkemmin. Pukamat ei voi irrota.
Mun mielestä pukamat ei irtoa noin vain
Onnea uudelle äidille! Nyt se peräsuolen kautta hedelmöittynyt tummahipiäislapsonen tuli ulos.
Ei ole peräpukama, ne eivät irtoa noin ja lisäksi niiden vaurioitumiseenkin liittyy verenvuotoa.
Osaatko yhtään arvioida millainen tuo oli koostumukseltaan? Voi olla esim. köntti jostain syystä ärtyneen suolen erittämää limaa. Suoli voi ärtyä erittämään enemmän limaa esim. infektioiden takia tai vaikka suojaksi jos on niellyt jotain kuten pienen luunsirun joka on siellä suolistossa kulkiessaan ärsyttänyt suolta.
Oot nielaissut rusinan kokonaisena ja se turvonnut matkalla ulos?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:33"]Oot nielaissut rusinan kokonaisena ja se turvonnut matkalla ulos?
[/quote]
Rusinoita oon kyllä syöny! Voiko niille tosiaan käydä noin.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:33"]Oot nielaissut rusinan kokonaisena ja se turvonnut matkalla ulos? [/quote] Rusinoita oon kyllä syöny! Voiko niille tosiaan käydä noin.
[/quote]
Kyllä voi muuten käydä. Rusinahan on kuivattu viinirypäle, ja jos se ei jostain syystä sula vatsassa, niin kyllä se siellä suolessa imee itseensä kosteutta ja palautuu lähes entiseen kokoonsa...
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:28"]Ei ole peräpukama, ne eivät irtoa noin ja lisäksi niiden vaurioitumiseenkin liittyy verenvuotoa.
Osaatko yhtään arvioida millainen tuo oli koostumukseltaan? Voi olla esim. köntti jostain syystä ärtyneen suolen erittämää limaa. Suoli voi ärtyä erittämään enemmän limaa esim. infektioiden takia tai vaikka suojaksi jos on niellyt jotain kuten pienen luunsirun joka on siellä suolistossa kulkiessaan ärsyttänyt suolta.
[/quote]
Tässä on ollut kyllä suolisto-ongelmia.. Synnytyksestä alle 6kk, ajattelin heti, että pukamia. Se oli täysin kuin viinirypäle, toiselta puolelra auki ja sisällä jotain, en tiiä kakkaa varmaan.. yök. Kiitos asiallisuudesta sinulle :)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:33"]Oot nielaissut rusinan kokonaisena ja se turvonnut matkalla ulos? [/quote] Rusinoita oon kyllä syöny! Voiko niille tosiaan käydä noin.
[/quote]
Kyllä voi muuten käydä. Rusinahan on kuivattu viinirypäle, ja jos se ei jostain syystä sula vatsassa, niin kyllä se siellä suolessa imee itseensä kosteutta ja palautuu lähes entiseen kokoonsa...
[/quote]
Oho, olispa vaan rusina! :D Säikäytti vaan kun tässä tosiaan ollut vähä muuta häikkää. Kiitti :)