Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varoitan, nyt voi iljettää!! Kakan mukana tuli..

Vierailija
26.11.2014 |

Siis kakan mukana tuli joku rypäleen näköinen!?! Se kellui, eikä ollu kakkaa! Mä en todellakaan ole miesmuistiin syönyt rypäleitä. Voiko olla sisäinen pukama, oireet täsmäisi. Voiko se noin irrota? Mitä täällä tapahtuu?! :O

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:33"]Oot nielaissut rusinan kokonaisena ja se turvonnut matkalla ulos? [/quote] Rusinoita oon kyllä syöny! Voiko niille tosiaan käydä noin.

[/quote]

Kyllä voi muuten käydä. Rusinahan on kuivattu viinirypäle, ja jos se ei jostain syystä sula vatsassa, niin kyllä se siellä suolessa imee itseensä kosteutta ja palautuu lähes entiseen kokoonsa... 
[/quote]

Oho, olispa vaan rusina! :D Säikäytti vaan kun tässä tosiaan ollut vähä muuta häikkää. Kiitti :)

Vierailija
2/16 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, naurattaa mysteerikakka! :D Mutta toivottavasti selviää eikä ole mitään vakavaa. Hyviä vointeja sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko syönyt kirsikkatomaatteja? Mulla on tullut sellainen kokonaisena suolen läpi. Väri häviää matkalla ja näyttää läpikuultavalta viinirypäleeltä ulos tullessaan.

Vierailija
4/16 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:32"]

Ootko syönyt kirsikkatomaatteja? Mulla on tullut sellainen kokonaisena suolen läpi. Väri häviää matkalla ja näyttää läpikuultavalta viinirypäleeltä ulos tullessaan.

Nieletkö kirsikkatomaatit kokonaisena? Ei ne siellä ruuansulatuksessa kyllä ainakaan itestään kokonaisiksi palaa...

Vierailija
5/16 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot syöny plussapalleroita?

Vierailija
6/16 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:12"]Jos sä oot syöny plussapalleroita?
[/quote]

Nyt ei oikeesti naurata, eikä ole mikään provo, ihan äsken kävi.. :/

Ap

Vierailija
7/16 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun et katso sinne pöntöön sen tarkemmin. Pukamat ei voi irrota.

Vierailija
8/16 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pukamat ei irtoa noin vain

Vierailija
9/16 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva

Vierailija
10/16 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla joku märkäpesäke?

Vierailija
11/16 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uudelle äidille! Nyt se peräsuolen kautta hedelmöittynyt tummahipiäislapsonen tuli ulos.

Vierailija
12/16 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole peräpukama, ne eivät irtoa noin ja lisäksi niiden vaurioitumiseenkin liittyy verenvuotoa. 

Osaatko yhtään arvioida millainen tuo oli koostumukseltaan? Voi olla esim. köntti jostain syystä ärtyneen suolen erittämää limaa. Suoli voi ärtyä erittämään enemmän limaa esim. infektioiden takia tai vaikka suojaksi jos on niellyt jotain kuten pienen luunsirun joka on siellä suolistossa kulkiessaan ärsyttänyt suolta.  

Vierailija
13/16 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot nielaissut rusinan kokonaisena ja se turvonnut matkalla ulos?

Vierailija
14/16 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:33"]Oot nielaissut rusinan kokonaisena ja se turvonnut matkalla ulos?
[/quote]

Rusinoita oon kyllä syöny! Voiko niille tosiaan käydä noin.

Vierailija
15/16 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:33"]Oot nielaissut rusinan kokonaisena ja se turvonnut matkalla ulos? [/quote] Rusinoita oon kyllä syöny! Voiko niille tosiaan käydä noin.

[/quote]

Kyllä voi muuten käydä. Rusinahan on kuivattu viinirypäle, ja jos se ei jostain syystä sula vatsassa, niin kyllä se siellä suolessa imee itseensä kosteutta ja palautuu lähes entiseen kokoonsa... 

Vierailija
16/16 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:28"]Ei ole peräpukama, ne eivät irtoa noin ja lisäksi niiden vaurioitumiseenkin liittyy verenvuotoa. 

Osaatko yhtään arvioida millainen tuo oli koostumukseltaan? Voi olla esim. köntti jostain syystä ärtyneen suolen erittämää limaa. Suoli voi ärtyä erittämään enemmän limaa esim. infektioiden takia tai vaikka suojaksi jos on niellyt jotain kuten pienen luunsirun joka on siellä suolistossa kulkiessaan ärsyttänyt suolta.  
[/quote]

Tässä on ollut kyllä suolisto-ongelmia.. Synnytyksestä alle 6kk, ajattelin heti, että pukamia. Se oli täysin kuin viinirypäle, toiselta puolelra auki ja sisällä jotain, en tiiä kakkaa varmaan.. yök. Kiitos asiallisuudesta sinulle :)