Hyvän seksin lyhyt oppimäärä palstamiehile, 5 op.
1. Se peniksen KOKO ei ole missään määrin ratkaiseva tekijä siihen, miten hyvää ja tyydyttävää seksi on, oikeastaan päinvastoin. Pahinta on, jos mies on vielä tuosta syystä epävarma itsestään.
Jos jostain välttämättä haluatte olla huolissanne, niin olkaa ennemmin vaikka paksuudesta
2. Tärkeintä on hellyys ja esileikki, osoittaa naiselllenne huomiota ja välittää. Terve itsekkyyskin on tietenkin oltava, mutta hyväilkää, sivelkää, hipeltäkää naista, suudelkaa, osoittakaa huomiota rakastakaa. Älkää pitäkö kiirettä, vaikka pikapanoillekin tottavie on aikansa ja paikkansa ;)
3. Näyttäkää myös rohkeasti mistä itse nautitte ja osoittakaa se myös, äännelkää, hengittäkää.
Alkää sortuko tylsään nylkyttämiseen ja tuntikausien kuluttavaan ja puuduttavaan jyystämiseen, siinä tulee vaan paikat kipeäksi eikä muuta.
4. Käyttäkää mielikuvitustanne älkääkä keskittykö pelkästään siihen penikseenne ja sen ympärillä pyörimiseen.
5. Muistakaa rakastelun jälkeinen hyvänä pito, ottakaa naisenne kainaloon ja muistakaa kauniilla sanoilla.
Kommentit (12)
Ensimmäiseen kohtaan voisi vaihtaa sanan "penis" tilalle "penis/rinnat/takapuoli" ja sen jälkeen ohje sopii molemmille sukupuolille :)
Tai sitten sen voisi korva jollain ympäripyöreällä toteamuksella siitä, että olet hyvä tuollaisena, tärkeämpää on se mitä teet sängyssä kuin se miltä näytät.
T: mies
Niinpä, ja kun vaimokin vielä ymmärtäisi tuollaiset ohjeet.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:38"]
1. Se peniksen KOKO ei ole missään määrin ratkaiseva tekijä siihen, miten hyvää ja tyydyttävää seksi on, oikeastaan päinvastoin. Pahinta on, jos mies on vielä tuosta syystä epävarma itsestään.
Jos jostain välttämättä haluatte olla huolissanne, niin olkaa ennemmin vaikka paksuudesta
2. Tärkeintä on hellyys ja esileikki, osoittaa naiselllenne huomiota ja välittää. Terve itsekkyyskin on tietenkin oltava, mutta hyväilkää, sivelkää, hipeltäkää naista, suudelkaa, osoittakaa huomiota rakastakaa. Älkää pitäkö kiirettä, vaikka pikapanoillekin tottavie on aikansa ja paikkansa ;)
3. Näyttäkää myös rohkeasti mistä itse nautitte ja osoittakaa se myös, äännelkää, hengittäkää.
Alkää sortuko tylsään nylkyttämiseen ja tuntikausien kuluttavaan ja puuduttavaan jyystämiseen, siinä tulee vaan paikat kipeäksi eikä muuta.
4. Käyttäkää mielikuvitustanne älkääkä keskittykö pelkästään siihen penikseenne ja sen ympärillä pyörimiseen.
5. Muistakaa rakastelun jälkeinen hyvänä pito, ottakaa naisenne kainaloon ja muistakaa kauniilla sanoilla.
[/quote]
Minä olen nuoruudestani asti noudattanut kaikkea näitä kohtia eikä mikään ole kiihottavampaa kun tuottaa naiselle nautintoa ja pitää naista kainalossa hyvän seksin jälkeen. Melkein kaikki naiset pitävät ajatusmaailmaani ihmeellisenä ja vastaavaa ei kuulemma miehillä ole :D
-mies22
Huoh. Taas näitä yleistyksiä. Näin naisena kammottaa tuo aloitus. Toivottavasti oma mies ei lue tuota aloitusta.
1. Peniksen koko on minulle tärkeä seikka. Liian iso sattuu, liian pieni ei tuota tyydytystä. Nautin yhdyntäseksistä eniten, joten penis on hyvin tärkeä minulle.
2. Esileikki on hyvin tärkeää, mutta tärkein asia minulle on yhdyntä.
3.Itse pidän pitkästä yhdynnästä. Meillä yhdyntä kestää AINA 15-40 minuuttia ja ai että kun nautin! Lyhyempään en edes viitsisi alkaa.
4. Itse tykkään perusseksistä ja siitä että miehellä tosiaan on se penis. Se on mulle ykkösasia seksissä. En pidä suuseksistä tai käsillä hyväilemisestä vastaanottavana osapuolena.
5. Muuten ihan ok, mutta puhua ei tartte. :)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 22:08"]
[/quote]
Minä olen nuoruudestani asti noudattanut kaikkea näitä kohtia eikä mikään ole kiihottavampaa kun tuottaa naiselle nautintoa ja pitää naista kainalossa hyvän seksin jälkeen. Melkein kaikki naiset pitävät ajatusmaailmaani ihmeellisenä ja vastaavaa ei kuulemma miehillä ole :D
-mies22
[/quote]
ÖH!? Mitä jos naiselle tosiaan tuottaa nautintoa esim se pitkä yhdyntä?
Ihmiset ovat niiin erilaisia, eri vaiheessa ja kukin omilla estoillaan, mieltymyksillään yms., että mitään yleispäteviä sääntöjä ei ole olemassakaan.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 23:14"]
Huoh. Taas näitä yleistyksiä. Näin naisena kammottaa tuo aloitus. Toivottavasti oma mies ei lue tuota aloitusta.
1. Peniksen koko on minulle tärkeä seikka. Liian iso sattuu, liian pieni ei tuota tyydytystä. Nautin yhdyntäseksistä eniten, joten penis on hyvin tärkeä minulle.
2. Esileikki on hyvin tärkeää, mutta tärkein asia minulle on yhdyntä.
3.Itse pidän pitkästä yhdynnästä. Meillä yhdyntä kestää AINA 15-40 minuuttia ja ai että kun nautin! Lyhyempään en edes viitsisi alkaa.
4. Itse tykkään perusseksistä ja siitä että miehellä tosiaan on se penis. Se on mulle ykkösasia seksissä. En pidä suuseksistä tai käsillä hyväilemisestä vastaanottavana osapuolena.
5. Muuten ihan ok, mutta puhua ei tartte. :)
[/quote]
No nyt meni taas yksi putkiaivo sekaisin. Koita tässä nyt tuntea itsesi itsevarmaksi, kun heti muutetaan sääntöjä kun edellisistä pääse jyvälle.
[/quote]
Parahin AP,
Kiitos asiantuntevista ohjeistanne. Rohkenen kuitenkin epäillä, että teille on käynyt jonkinlainen kömmähdys listaa laatiessanne. Alla muutama esimerkin omainen huomio ohjeisiinne liittyen.
1. Koko ei ole tärkeää, kunhan on paksu. Oletteko savolainen? Minusta vastuu on nyt vahvasti jätetty lukijalle.
2. Voisitteko kertoa lisää hellyydestä ja esileikeistä? Kuulostaa mielenkiintoiselta. Älä huolehdi itsekkyydestä, sitä on riittävästi. Jos sallitte, niin täsmennän hieman neuvoanne pikapanoista. Niiden aika on lauantaina saunan jälkeen ja paikka meidän sänky (peiton alla).
3. Rohkenen olla erimieltä tästä näyttämisasiasta. Näytin eukolle netistä videon aiheesta, josta pitäisin varmasti. Vastaanotto ei ollut lämmin, pikemminkin jäätävä. Meillä ei kuulemma sellaista harrasteta. Niisät ääntelyistä ja hengittämisestä ei tarvitse olla huolissaan. Ähisen ja huohotan varmasti.
4. Tämä meni jotankin ohi. Oliko tämä niille sateenkaarimiehille? Enhän minä siihen penikseen keskity, se on eukon hommia.
5. Nämähän on itsestään selvyyksiä. Aina olen kiittänyt ja ojentanut talouspaperia johon eukko voi naamansa pyyhkiä. Jahka eukko on hakenut minulle kylmän kaljan, niin olen ottanut kainaloon uutisia ja urheiluruutua katsomaan.
Terveisin nimim. Insinööri
Joo, siis tärkeämpää kuin se peniksen koko, on se mihin se osuu rakastelun aikana.
Silloin esim. käyryys on ratkaisevassa asemassa ainakn munulla. Asennosta riippuen toki, mutta itse tykkään harrastaa seksiä perinteisesti lähetyssaarnaja-asennostta tai kaikkein mieluiten ratsastan, jolloin saan orgasminkin.