Keskeytetty yhdyntä kp 9.... Voiko tulla raskaaksi?
Tai millainen mahdollisuus on? Prosenttena tms? Alussa mies lykki ilman ja lopussa juuri ennen laukeamista veti kikkelin ulos.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:25"]
Ei se mua haittais. Olisin iloinen... Mutta onko edes todennäköistä?
T. Ap
[/quote]
Tulevan yh:n puhetta...
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:35"]
Voi kyllä voi! :D Mä olen tullut nyt niin ihmeelliseen aikaan raskaaksi etten tajua miten.
[/quote]
Annas kun arvaan: olet "bongaillut ovista" eli venytellyt emättimesi eritteitä sormiesi välissä ja tullutkin raskaaksi oletetun ovulaation jälkeen. Onpas tosiaan ihmeellistä, että pimppiliman kanssa läträäminen ei toiminutkaan ehkäisykeinona.
Voi herranjestas.. näin niitä ei-suunniteltuja lapsia syntyy.
Kyllä voi. Yhdynnästä voi aina tulla raskaaksi, jollet tiennyt. Urpo
Ei se mua haittais. Olisin iloinen... Mutta onko edes todennäköistä?
T. Ap
No ihan selkeästi haluaisit olla raskaana, paistaa läpi "hiukan".
Teoriassa/käytännössä voit tulla raskaaksi keskeytetyllä yhdynnällä milloin vaan. Näin voi käydä, vaikka käyttäisit esim. kondomiakin. Ainoa varma ehkäisy on kohdunpoisto.
Et varmaan tule. Tollasta tapahtuu aina niille joilla ei ole aikomustakaan tulla raskaaksi. Sillon kun sitä haluaa, saa naida yötä päivää eikä siltikään natsaa...
Ei yleensä tule. Touhutipoissa ei ole siittiöitä.
Kyllä mun kikkelistä tihkuaa spermaa jo ennen aktiakin ! Ottakaa tytöt biologiankirja käteen ennen kuin nussitte
Mulle kävi juurikin noin, joten kyllä se mahdollista on. Tuskin vain kovin todennäköistä.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:33"]
Kyllä mun kikkelistä tihkuaa spermaa jo ennen aktiakin ! Ottakaa tytöt biologiankirja käteen ennen kuin nussitte
[/quote]
ehkä sun kikkelis falskaa mutta ei siinä mitään elämää ole
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:33"]
[/quote]
ehkä sun kikkelis falskaa mutta ei siinä mitään elämää ole
[/quote]2 teiniä jo falskannu
Kannattaa tehdä samaa vielä muutamana seuraavana päivänä niin tsänssit on suuremmat!
Voi kyllä voi! :D Mä olen tullut nyt niin ihmeelliseen aikaan raskaaksi etten tajua miten.
Ai sun kikkelis on falskannut kaksi kertaa jonkun pinperoon ja sieltä tuli kaksi teiniä ulos vaikka vedit kikkelin ulos ennen siemensyöksäystä?
Tuolla tyylillä menty jo pari vuotta enkä oo tullut raskaaksi *koputtaa puuta* et joko ollaan hedelmättömiä tai sit toimii :D ei olis kyllä katastrofi vaikka vauva itsestään ilmoittaisikin
Keskeytetty yhdyntä:
http://bedsider.org/features/310
Keskimäärin noin 22 - 25 % vain keskeytettyä yhdyntää käyttävistä pareista tulee raskaaksi vuoden kuluessa.
Ilman mitään ehkäisyä seksiä harrastavista tulee vuodessa raskaaksi noin 80 %.
Keskeytetty yhdyntä on siis keskimäärin katsottuna raskauden riskiltään noin kolmasosa verrattuna yhdyntään ilman keskeytystä.