Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jessus, mulla on illalla treffit meidän taloyhtiön remonttimiehen kanssa!

Vierailija
26.11.2014 |

Meidän taloyhtiössä tehdään remonttia. Oon pariin kertaan jäänyt yhden remonttimiehen kanssa suustani kinni ja ollaan tultu ihan mukavasti juttuun. Mies on aika saman ikäinen kun mäkin ja ulkoinen habituskin on kunnossa mun makuun, mutta en nyt mitään treffeille menoa ole ajatellut miehen kanssa jutellessani.
Tänään sitten tulin aamulla kaupasta  ja törmäsin tähän mieheen. Jäimme juttelemaan hetkeksi ja kävi niin että lupauduin hänen kanssaan treffeille! =D

Illalla olis tarkoitus lähteä syömään ja pakko kyllä tunnustaa että jännittää hiukan! En edes muista koska olisin ollut treffeillä. Saas nähdä mitä tästä tulee!
No joo, kunhan halusin jakaa mun päivän piristyksen, ei mulla muuta =).

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tapahtui pari vuotta sitten samoin. Mies tuli asuntooni tekemään korjauksia valittamistani asioista putkirempan loputtua. Itse olin siivousvaatteet niskassa, ilman meikkiä, hiukset ponnarilla. Parin päivän päästä menin vain treffeille, miksi en olisi mennyt? Lopputulos on sellainen, että ensi kesänä menemme naimisliin...

Tarinan opetus on se, että kuka väittää, ettei kukaan tule hakemaan sinua kotoa?

Vierailija
2/11 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei oo mun mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teidän viesteistä =).

Ysille sellaisia terveisiä että tuskin sentään on sun mies, mutta eihän sitä tiedä... Jos sun miehellä on illalla menoa eikä kotiin palattua oikein ruoka maistu niin tiedätpä syyn! No ei sentään =D

Ps. En ajatellut antaa heti ekoilla treffeillä ;). AP

Vierailija
4/11 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:14"]

Minulle tapahtui pari vuotta sitten samoin. Mies tuli asuntooni tekemään korjauksia valittamistani asioista putkirempan loputtua. Itse olin siivousvaatteet niskassa, ilman meikkiä, hiukset ponnarilla. Parin päivän päästä menin vain treffeille, miksi en olisi mennyt? Lopputulos on sellainen, että ensi kesänä menemme naimisliin...

Tarinan opetus on se, että kuka väittää, ettei kukaan tule hakemaan sinua kotoa?

[/quote] Eikä? =D Nyt se on sitten todistettu että on ihan täyttä puppua ettei kukaan muka tule hakemaan kotoa! AP

Vierailija
5/11 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/11 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uu, hauskoja treffejä!

Vierailija
7/11 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
8/11 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli hyvä mieli tästä viestistä! Päivän piristys:)

Vierailija
9/11 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja anna pesää.

Vierailija
10/11 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, hauskaa itaa teille