Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahaa 500€ koko kuukaudeksi

Vierailija
03.10.2021 |

Pitäisi käyttää teini parturissa ja ostaa paita valokuvaukseen. Oma puhelin on osittain risa plus ruokaa pitää ostaa. Vinkkejä, miten saan rahat riittämään?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain risa puhelin - ei tarvi ostaa uutta, jos jotenkuten toimii. Varsinkin jos on rahasta tiukkaa.

Uusi paita valokuvaukseen - turhuutta, vanhat paidat ovat täysin hyviä.

Teini parturiin - ostakaa parinkympin kone ja ajakaa jatkossa itse.

500 eurolla kuukaudessa kaksi ihmistä syö ruhtinaalisesti. Varsinkin kun toinen on teini, joka saa yhden lämpimän ruuan ilmaiseksi koulusta.

Vierailija
2/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen kun ei tarvinnut huolehtia kuin itsestään, olisin ollut tyytyväinen jos olisi ollut noin paljon. 

Vierailija
4/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimman näppäinpuhelimen voi ostaa hätätilanteita varten. Toisaalta jo 100 eurolla saa jonkinlaisen älypuhelimenkin. Jos nyt mikään olemassa oleva paita ei kelpaa niin onhan noita kauppoja, joista löytyy paitoja halvalla. Nuo hankinnat kannattaa tehdä vaikka Prismasta. Kotoa löytyy varmasti sakset, joilla hiukset voi leikata itse.

Vierailija
5/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osittain risa puhelin - ei tarvi ostaa uutta, jos jotenkuten toimii. Varsinkin jos on rahasta tiukkaa.

500 eurolla kuukaudessa kaksi ihmistä syö ruhtinaalisesti. Varsinkin kun toinen on teini, joka saa yhden lämpimän ruuan ilmaiseksi koulusta.

Teini varmaan tykkää kovasti, kun leikkaan hänen hiuksensa.

Vierailija
6/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tinkisin omasta syömisestäni ennemmin, kuin nöyryyttäisin teini-ikäistä lastani.

- puhelin korottamalla osarilla 15e

- vans-huppari siitä verkkokaupasta, missä on paras ale 55-75e

- meillä päin on hyviä partureita, joissa ei-suomea puhuvat parturit leikkaavat hyvin ja halvalla, toivottavasti teilläkin on. 20e.

400e kuukauden ruokiin riittää hyvin. Hyödyntäisin taas kerran Lidliä, siellä on nyt hyvät bonus-kampanjat.

Vierailija
8/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista pakollinen ei ole kuin ruoka.

Laita asiat tärkeysjärjestykseen. Mikä on sun lista? Mun lista noilla menolla olisi

1) ruoka 2)teinin hiusten leikkuu 3) oma puhelin 4) paita

Tämä sillä edellytyksellä, että kaikki pakolliset laskut on maksettu. Ja tosiaan ruoka ensin. Siihen 500€ riittää hyvin. Muita menoja jaat seuraaville kuukausille. Ilman osamaksuja.

Ja mikä se valokuvaus on? Jos on koulukuva, teinille riittää luokkakuva.

Vierailija
9/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista pakollinen ei ole kuin ruoka.

Laita asiat tärkeysjärjestykseen. Mikä on sun lista? Mun lista noilla menolla olisi

1) ruoka 2)teinin hiusten leikkuu 3) oma puhelin 4) paita

Tämä sillä edellytyksellä, että kaikki pakolliset laskut on maksettu. Ja tosiaan ruoka ensin. Siihen 500€ riittää hyvin. Muita menoja jaat seuraaville kuukausille. Ilman osamaksuja.

Ja mikä se valokuvaus on? Jos on koulukuva, teinille riittää luokkakuva.

Koulukuva.

Vierailija
10/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huonoissa kantimissa vaatehuolto on jos kuvauskelpoinen paita on ns pakollinen meno?

Vierailija
11/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet itse ruokaa kotona et osta eineksiä. Makaroni pussi 30 senttiä, riisipussi 2kg on euron. Seitä, halvimpia vihanneksia keität. Kananmunia. Hyvin pärjää. Vanhaa leipää saa jonosta. Vaatteita saa kirppikseltä paita 5 euroa. Puhelin jos vaan toimii niin kannattaa käyttää ihan loppuun.

Vierailija
12/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset voi itse leikata sakset jos löytyy ja kotiparturin saa 25eur.Leikkaat vähän kerrallaan niin onnistuu.

Vierailija
13/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

540euroa on suomessa sadoille tuhansille työttömille ihan normaali käyttöraha. Vyötä tiukemmalle ja lopettaa kaiken ostamisen.

Vierailija
14/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömillä on aina korkeintaan tuo 500 millä pitää pärjätä kuukausi. Kokeile sitä muutama vuosi ja tule sitten valittamaan.  

Vierailija
15/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten huonoissa kantimissa vaatehuolto on jos kuvauskelpoinen paita on ns pakollinen meno?

Ei se pakollinen ole.

Vierailija
16/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömillä on aina korkeintaan tuo 500 millä pitää pärjätä kuukausi. Kokeile sitä muutama vuosi ja tule sitten valittamaan.  

Loppuelämäni mä joudun pienillä tuloilla toimeen tulemaan.

Vierailija
17/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet itse ruokaa kotona et osta eineksiä. Makaroni pussi 30 senttiä, riisipussi 2kg on euron. Seitä, halvimpia vihanneksia keität. Kananmunia. Hyvin pärjää. Vanhaa leipää saa jonosta. Vaatteita saa kirppikseltä paita 5 euroa. Puhelin jos vaan toimii niin kannattaa käyttää ihan loppuun.

Sei on kallista, miksi sitä neuvot ostamaan?

Vierailija
18/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatun köyhä oot menny duunaamaan skidejä joten ansaitset kaiken paskan mikä eteesi tulee joten huutista :-D :-D :-D

Vierailija
19/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuelämäni mä joudun pienillä tuloilla toimeen tulemaan.

No ei hyvä, jos nyt jo ollaan pulassa.

Pitäisiköhän tehdä jotain? 🤔

Vierailija
20/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teini varmaan tykkää kovasti, kun leikkaan hänen hiuksensa.

Miksi teinin tykkäämisten pitäisi mennä talouden realiteettien edelle? Menköön teini ansaitsemaan kampaamorahansa, jos ei budjettiratkaisu kelpaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan