Mitäs teillä syödään tänään?
Kommentit (47)
Olen Kaija ja olen työtön. Puoli purkillista nötköttiä ja n. desi tummaa riisiä.
Meillä on kyyhkyä kun anopin mies toi sitä meille. Lisukkeista en sen enempää tiedä kun mieheni hoitaa ruuat tänään, veikkaan että ainakin punaviinikastiketta tulee kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Karjalanpaistia ja muusia.
Meillä muuten sama, mutta muussia ei ole. Karjalanpaisti on ollut yön uunissa. Jätin sen vielä sinne. Uunissa on n. 70 astetta lämmintä, joten ruoka pysyy hyvänä siellä, eikä tarvitse lämmittää lounaalle. (Ei kuivu, kun on kansi päällä, niin kuin karjalanpaistilla kuuluukin olla.)
Pizzaa olen tekemässä. Kinkkua, tomaattia, kanakebabsia, fetaa. Mozzarellajuustoa. En jaksanut tällä kertaa tehdä itse pohjaa niin käytin aiemmin ostamaani Lidlin valmista pizzakittiä.
Vierailija kirjoitti:
Tilataan kiinalaista.😅
Mä haen kans kinkkiruokaa kun pääsen töistä👍
Uuniruokaa. Laitan kasvisjämät eli kesäkurpitsaa, sipulia, porkkanaa, bataattia ja sitten itse marinoidut kanat päälle.
Broileripullia random-kasvis-kastikkeessa. Tein tuon jo muutama päivä sitten ja vieläkin riittää. Lisukkeeksi kaipaisin perunamuusia, mutta tuskin jaksan tehdä, joten spagetilla mennään. Miksei mistään saa hyvää valmisperunamuusia?
Savulohta ( vakuumipakkauksesta), perunoita, kastike ja vihersalaattia
Mies lähti tunti sitten kauppaan. Järjestää tänään taas jotain specialia perheelle. On kutsunut veljeni perheineen myös syömään.
Lohta, perunamuusia ja salaattia.
Karjalanpaistia täälläkin, tuntuu olevan aika monen sunnuntaisapuska. Äitinikin ilmoitti äsken puhelimessa tekevänsä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kyyhkyä kun anopin mies toi sitä meille. Lisukkeista en sen enempää tiedä kun mieheni hoitaa ruuat tänään, veikkaan että ainakin punaviinikastiketta tulee kaveriksi.
Täällä ei metsästäjiä, joten marketin ankkaa punaviinikastikkeessa
Nakkikeittoa, näköjään. Piti tulla jotain muuta, mutta vaihtui sit matkanvarrella.
Kanaviillokkia, olen rakastunut siihen ruokaan uudelleen ja muistot kouluajoista on haihtuneet. :D
Hyvä kysymys! En nimittäin tiedä. Jääkaapissa on kurpitsa, vois tehdä siitä keittoa.