Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet mitä omistat!

Vierailija
03.10.2021 |

Joko olet valmistautunut kuolemaasi? Tee testamentti!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tehdä testamentti?

Vierailija
2/3 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testamentti on hyvä tehdä, jos on lapsia. Siinä voi rajata heidän tulevat ja olevat puolisot pois tästä omaisuudesta. .

Itse olen tehnyt Edunvalvonta valtakirjan kahdelle luotettavalle henkilölle.

Muuten, jos oikeasti aikoo jättää jotain jollekin tietylle ihmiselle, on se tehtävä eläissään. Muut perilliset voivat helposti kiistää testamentin, mitä ihmeellisimmillä syillä.

Omien rojujen siivoaminen on suuri urakka. Se pitää tehdä 60-vuotiaana viimeistään. Myöhemmin voi tulla jaksamis tai muita ongelmia, jolloin mikään ei enää onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testamentti on hyvä tehdä, jos on lapsia. Siinä voi rajata heidän tulevat ja olevat puolisot pois tästä omaisuudesta. .

Itse olen tehnyt Edunvalvonta valtakirjan kahdelle luotettavalle henkilölle.

Muuten, jos oikeasti aikoo jättää jotain jollekin tietylle ihmiselle, on se tehtävä eläissään. Muut perilliset voivat helposti kiistää testamentin, mitä ihmeellisimmillä syillä.

Omien rojujen siivoaminen on suuri urakka. Se pitää tehdä 60-vuotiaana viimeistään. Myöhemmin voi tulla jaksamis tai muita ongelmia, jolloin mikään ei enää onnistu.

Tämä selitys nimenomaan vahvistaa otsikossa esitetyn väitteen todeksi.

Pyritään pääsemään eroon omaisuudesta, jota pidetään arvottomana.

Ja pidetään tärkeänä sitä, kuka tai mikä saa kuoleman jälkeen sen omaisuuden, mitä itse pidetään arvokkaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi