Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kieltää menemästä

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä ajattelette tästä: miesystäväni mielestä minun ei ole sopivaa lähteä työporukan (5-6 lähtijää) kanssa viettämään mökkiviikonloppua, jos porukassa on vastakkaisen sukupuolen edustaja/edustajia mukana. Reissuun on ollut "avoin kutsu" työporukassa.

Aiemmissa suhteissani tämä ei ole ollut ongelma. Reissut ovat olleet mulle piristäviä ja kivoja, koskaan en ole antanut aihetta epäillä pettämistä tms.

Isommalla sekaporukalla kuulemma saan lähteä. En tajua logiikkaa!

Mielestäni tämä on epätervettä luottamuspulaa ja asiatonta kontrollointia.

Yläpeukku = samaa mieltä kanssani
Alapeukku = eri mieltä kanssani, samaa mieltä mieheni kanssa.

Saa mieluusti myös kommentoida! Tämä ahdistaa mua kovasti.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi ei ole kaikki ok, eikä teidän suhteessanne ole kaikki hyvin.

Vierailija
2/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten et lähde. Piste.

Vierailija
4/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että aina näitä samoja tylsiä veivataan edestakaisin. Keksikää jotain uutta.

Vierailija
5/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä elät sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa oleminen ahdistaa?

Ajattele nyt vähän! Sinun elämäsi olisi monella tavalla helpompaa ja  mukavampaa , jos ei olisi noin kontrolloivaa kumppania. Vai olisiko? Elämässä laitetaan asioita tärkeysjärjestykseen. Jos hän on muuten aivan ihana, varakas, komea, hyvä sängyssä ym. niin kyllä pikkuisen ahdistuksenkin jo sietäisi.

Kyse ei ole tästä mökkiviikonlopusta vaan siitä, että sinä koet ahdistusta, mikä siihen sitten lieneekin syynä.

Vierailija
6/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nykyinen puolisoni oli mustis ekana seurustelusyksynämme, kun olin työpaikan risteilyllä. Pommitti puheluilla ja viesteillä ja kotiin tultuani käyttäytyi kuin olisin johonkin syyllinen.

Ilmoitin, sydän kipeänä mutta aivot kiehuen, että tämä suhde oli sitten tässä. Jos kumppani ei voi luottaa rehellisyyteeni, ei arvosta minua ja pyrkii kontrolloimaan, en voi olla semmoisessa suhteessa.

Mies ähti, mutta tuli pian takaisin. Juteltiin ja aloitettiin uudelta pohjalta. Myöhemmin kertoi olleensa jotenkin epävarma ja kärsineensä itsetunto-ongelmista oman eronsa jälkeen.

Sama se mikä syy, älä anna kohdella itseäsi noin. Jos mies ei pääse tuosta asenteesta, hän ei ole se oikea mies.

Vierailija
7/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo

Oliskin provo. Miksi muuten ajattelet provoksi, niin uskomaton tilanne vai..?

Ap

Vierailija
8/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo

Oliskin provo. Miksi muuten ajattelet provoksi, niin uskomaton tilanne vai..?

Ap

Koska näitä vastaavia miesvihasössönsössönaloituksia on täällä noin kerran viikossa.

-eri

Vierailija
9/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellä miehesi.

Vierailija
10/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se mökkiviikonloppu sulle nyt niin tärkeä? Jos mieluummin vietät kivaa aikaa työkavereiden kanssa niin ihmekö se, jos mies tympiintyy. Varatkaa kahdenkeskinen mökkiviikonloppu jonnekin - sinä saat piristävän viikonlopun mökillä ja mieskin on tyytyväinen. 

Sitten taas eri asia, jos mies ahdistaa enemmänkin ja muissakin tilanteissa. 

Vierailija
11/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka typerys yläpeukuttaa.

Vierailija
12/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia tuollainen kontrollointi.

Vierailija
13/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan pilaisi viikonloppuani ja vapaa-aikaani TÖISTÄ tuollaisella.

En voisi edes ajatella, että lähtisin jonnekin mökille kännäämään työkavereiden kanssa ja puhumaan töistä ja muista työkavereista. Huhhuh vaan... Haluan päästä irti töistäni viikonloppuna, haluan olla edes pari päivää viikossa irti niistä asioista ja nähdä muita naamoja kuin niitä naamoja, joita katson töissä ainakin 8 h/arkipäivässä.

Mieheni "päästäisi" minut kyllä, ei siinä ole edes mitään miettimistä, mutta itse en lähtisi. Viettäisin viikonlopun mielummin vaikka yksinään omalla mökillä hiljaisuuden keskellä, kuin kännäävien työkavereiden kanssa.

Vierailija
14/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi sekä syödä että säästää kakkua. Jompi kumpi pitää valita.

Vierailija
15/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia tuollainen kontrollointi.

Ilmeisesti ap ei ole ollut luottamuksen arvoinen tähän mennessä. Jos hän olisi ollut, niin mies olisi toivottanut mukavaa viikonloppua ja lähtenyt itsekin vaikka kalaan kavereiden kanssa tai jotain muuta.

Vierailija
16/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex vaihtoi mut vauhdissa yhteen työkaveriin juuri tuollaisen mökkiviikonlopun jälkeen. Olin alkuun tosi rikki, mutta kun sain asian työstettyä mielessäni, niin hyvä kun näytti luonteensa ennen suhteen syvenemistä seuraavalle tasolle. Olisi tullut puolen vuoden jälkeen takaisin, mutta ei enää kiinnostanut.

Vierailija
17/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sua muka sinne haluaa, Ap...

Vierailija
18/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan pilaisi viikonloppuani ja vapaa-aikaani TÖISTÄ tuollaisella.

En voisi edes ajatella, että lähtisin jonnekin mökille kännäämään työkavereiden kanssa ja puhumaan töistä ja muista työkavereista. Huhhuh vaan... Haluan päästä irti töistäni viikonloppuna, haluan olla edes pari päivää viikossa irti niistä asioista ja nähdä muita naamoja kuin niitä naamoja, joita katson töissä ainakin 8 h/arkipäivässä.

Mieheni "päästäisi" minut kyllä, ei siinä ole edes mitään miettimistä, mutta itse en lähtisi. Viettäisin viikonlopun mielummin vaikka yksinään omalla mökillä hiljaisuuden keskellä, kuin kännäävien työkavereiden kanssa.

Samaa ajattelin. Työkaverini ovat mukavia ihmisiä, joiden kanssa on hyvä tehdä töitä ja tiimihenki on hyvä, mutta viikonloput ovat onneksi omaa aikaa.

Vierailija
19/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se ole sun miehen kiellettävissä, jos itse haluat mennä.

Minulla viikon päästä edessä miniristeily työporukan kanssa, ja v*tuttaa ennalta jo koko reissu. Mutta pakko on mennä, sillä se on puoliksi työpäivä (kehittämispäivä) ja puoliksi tyhy-päivä. Muut näköjään halusivat risteilyn, niin mennään sitten sinne. Viimeksi, kun oli pari kesää sitten joku omaehtoinen "käydään yhdessä syömässä", niin en lähtenyt. 

Vierailija
20/78 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, en olisi edes ajatellut lähtöä ja en ole lähtenytkään. Joissakin muutaman tunnin pikkujouluissa olen käynyt, mutta koska alkoholin pämppääminen ei ole minun juttuni ja kännissä olevien katsominen ja kuuntelu vielä vähemmän, niin en ole lähtenyt. Olen myös sen verran introvertti, että tuollainen viikonloppu olisi kamala. Mieheni on samanlainen introvertti ja lapsemme myös, joten vietämme omalla tavallamme todella rentoja viikonloppuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme