SIIS MITÄ IHMETTÄ: MIEHENI...
Sain sen juuri kiinni putsaamasta WC-pönttöä TISKIHARJALLA!!!!!!! MITÄ???? On kuulemma OK jos putsaa sen fairilla sen jälkeen.... MITÄ?????? ON JUMALAUTA TEHNYT TOTA JO VAIKKA KUINKA KAUAN KUULEMMA!!!
Kommentit (48)
Huh, huh. On siinä mies.
-mies myös-
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:25"]
Tiedän tunteen. mun mies putsasi tiskiharjalla kissan hiekkalaatikkoa. On kuulema ihan ok, kun harjan pesee sen jälkeen. :O
[/quote]
Miten sait sen lopettamaan?? Meillä tulee kuulemma jatkumaan kun tolleen säästää...
Ap
En ehkä luottais miehesi ravintoterapeutin pätevyyteen kun paskaisella tiskiharjalla pesee astiat. Onko löytynyt "sattumia" ikinä astioista?
Minä käytän erillistä wc-pönttöharjaa ja ihan kaupungin kerrostalossa asun. Pidän harjaa siinä pöntön vierellä, jos vaikka vieraillekin tulisi äkillinen tarve harjailla wc-pönttöäni, ettei tarvitse tiskiharjaani pölliä.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:51"]
En ehkä luottais miehesi ravintoterapeutin pätevyyteen kun paskaisella tiskiharjalla pesee astiat. Onko löytynyt "sattumia" ikinä astioista?
[/quote]
No hyi on.. Kiva nyt hei. Lautasissa on välillä jotain kuivunutta tiskaamisen jälkeen mut oon aatellu et se on kaurapuuron jämää!!!!
Ap
HYI!! Tämä ei voi olla totta, pakko oli provo. Niin ällöttävää! Saa olla aika vajaaälyinen että edes keksii tehdä jotain tuollaista. Miehenikin nauraa tässä vieressä ja ei usko että voi olla totta, " ei kukaan voi olla niin tyhmä" sanoi hän. Huhhuh oikeasti!! Se on yleistä että kun tulee uusi tiskiharja käyttöön (astioille...) vanhalla pestään vessapyttyä kunnes menee roskiin. Mutta sen jälkeen kun se on koskenut vessaa niin ei ole keittiöön mitään asiaa! Sairas mies sinulla oikeasti... Olen järkyttynyt. Miehesi on äärimmäisen ällöttävä, hullu sekopää jolla ei MITÄÄN käsitystä hygieniasta. Jos mieheni tekisi noin sekoaisin täysin. Hyi hemmetti.
3,95 e maksaa wc-harja lidlissä joten jos siihen ei ole varaa...
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 02:04"]3,95 e maksaa wc-harja lidlissä joten jos siihen ei ole varaa...
[/quote]
Ikeassa euron...
Mies sanoo että ei tehnyt mitään tasan väärin.... Alko nyt tähän aikaan yöstä näyttämään kuinka voi hyvin juoda noista paskalaseista. HYI PERKELE! Hankin uuden miehen ja tiskiharjan!
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 02:12"]
Mies sanoo että ei tehnyt mitään tasan väärin.... Alko nyt tähän aikaan yöstä näyttämään kuinka voi hyvin juoda noista paskalaseista. HYI PERKELE! Hankin uuden miehen ja tiskiharjan!
Ap
[/quote]Hyvä! Go AP Go! *cheerleaderpyramidi sivupersoonieni kanssa*
Kipin kapin sit aamusella Povoon markkinoille!
NIIN meillä on sinipiian sininen tiskiharja vessan pesemiseen ja pinkki keittiöön.
Meilä ei ole moista ongelmaa ollut kokkin kanssa, kun ymmärtää hygienia jutut.
Itse tykkään pestä veskiä tiskiharjalla. Siitä saa paremman otteen.
Ja just tuli mieleen, että pitääpä kertoa teineillekin tämä pieni ero.
Siis kyllä minäkin käytän tiskiharjaa, huom. vanhaa sellaista, siivouksessa. Niillä harjoilla ei enää tiskata.
Vessan peseminen pitkävartisella vessaharjalla on paljon helpompaa kuin tiskiharjalla. Vessaharjan paikka on pöntön vieressä. Silloin ei kai kellekään tule mieleen pestä pönttö jollakin muulla välineellä?
Heh! Kiitos. Olin väsynyt nyt heräs ja hieman oksettaa. Tänään uusi tiskiharja.
Aika oksettavaa. Meilläkin on vaimolla tapana pestä lattiat, ruokapöytä ja jääkaappi samalla liinalla, vaikka olen häntä kieltänyt niin tekemästä. Sanoo vain, että hänen kaikki mammakaverinsakin tekevät niin, joten ei voi olla kovin kamalaa. Mielestäni on.
Mieheni on ravintoterapeutti ja asutaan ihan arvostetussa kerrostalolähiössä Vantaalla. Kämpän arvokin on kuitenkin yli 200 000 euroa niin en nyt mitään roskasakkia sanois meidän olevan. Miehellä nyt vaan ei oikeen tunnu kulkevan järki... Oon vieläkin niin saatanan vihanen.. Tiskasin sillä harjalla just aiemmin meidän juomalasit!!!