Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmanumerona ehdotan seuraavaa:
- Tanssitaan veden alla munsalan kansallispukuihin puettujen norppien kanssa.
Täytyy muistaa ottaa mukaan kunnon snorkkelit, Norppa kun jaksaa kevyesti olla puolikin tuntia veden alla ja lämpimät uikkarit..
Kai sopii kaikille, voidaan kuvata samalla veden alla norppaliveä?
Sopii toki, mutta osallistua saa vain ne, joilla on virallinen matka-asu: Norppayöasu.
Täällä on ollut mainintaa, että asut loppuneet kaupoista, vaikka niitä tahdottais ostaa kaupoista. Ei edes punalaputettuja ole, voi voi. Olis kannattanu olla ajoissa liikkeellä. Ja liikkeessä.***kuiskaa: vastatkaa nyt tolle ex-hätähätähätälle jotain rauhoittavaa, täs alkaa mennä hermo tälläseltä viilipytyltäkin!
Tuo viimeinen kuiskattu lause...
Mielestäni matkanjärjestäjän, sen umpiväsyneen tehtäviin kuuluu hoitaa homma ja ottaa kantaa!!!!
Haluan hinnat, ohjelmanumerot alusta saakka kaikki listattuina, matkareitin ja ajat, ruuat jne tänne myös!
Kehtaakin pakoilla vastuutaan sillä, että muut matkanjärjestäjät bailaa jo matkatunnelmissa ja itellään on väsy:(
Asiaa! Mitäs se ympiväsynyt matkanjärjestäjä meille valittaa! Olis itte enste menny baila baila. Eihä se meijän syy oo, et ne toiset ehti eka.
Kyllä!
Matkanjärjestäjä hoitakoon hommansa!!
Sinne Suomi24-matkalle oli tiukka seula. Vaadittiin todistus että on sataprosenttisesti härmäläinen. Yhdellä tutulla matka tyssäsi kun isoisoisässä oli 25 prossaa venäläistä verta. Matkalla laulettiin vain isänmaallisia lauluja. Huumoria sai laskea vain jos pila kohdistui Sannaan. Alkoi ahistaa! Antakaa turvapaikka, AV mammat ja päästäkää minut bussiin!
Vierailija kirjoitti:
Sinne Suomi24-matkalle oli tiukka seula. Vaadittiin todistus että on sataprosenttisesti härmäläinen. Yhdellä tutulla matka tyssäsi kun isoisoisässä oli 25 prossaa venäläistä verta. Matkalla laulettiin vain isänmaallisia lauluja. Huumoria sai laskea vain jos pila kohdistui Sannaan. Alkoi ahistaa! Antakaa turvapaikka, AV mammat ja päästäkää minut bussiin!
Minä en halua sinua meidän retkelle. Kaikki pila Sannaa kohtaan on jopa suotavaa. Eikös joku Sanna-fanien syysretki johonkin Kesärantaa olis sinulle sopiva?
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako matkalta saalistaa lemmikiksi pikku kuutin, kaivattaisiin joku eksoottisempi lemmikki?
Ei tosiaan kannata, hopeaketun saa halukas ottaa = oisi poissa matkoiltamme.....
Hei ei voi ei. Ei hopeakettua saa antaa pois, sehän on ton yhen Av:n isukki!!! Etkös sä enää pysy kärryllä näissä juonen kuvioissa???
*** kuiskaa: en kyllä yhtään ihmettele!
Voi ei, voitaisiinko tuo hopeakettu juttu unohtaa, en arvannut sen henkilöllisyyden paljastuvan niin nopsaan....
Tässä saa kaikki mun sisarukset ja meidän lapset hävetä silmät päästään, jos meidät hopeakettuun yhdistetään:(
*ITKEE SYDÄNTÄ TÄYDELLISESTI SÄRKEVÄÄN SÄVYYN*
Mä pyydän, säälikää edes suvun lapsia ja unohtakaa hopeaketun henkilöllisyys/älkää yhdistääkö sitä meihin.
Olen pahassa paikassa, jos perun reissun tuo hopeakettu kertoo kaiken, jos en mutt saatetaan tunnistaa ja sitä kautta muutakin sukua:(
Apua, mitä teen?
*Itkee kuin sielua vietäisiin*
Apua, mitä minä nyt teen?
Mies aikoo haukkua Nestoria miikkulaista siitä, että tämä on sukunsa viimeinen, jolta maailma houkutti pois morsion...
Mies kaikkea kamalaa "vitsiä" jo keksinyt asiasta nestorille:(
Pyörien lähinnä siinä, lähtikö se morsion pois siksi, että nestori oli liian kiltti vai siksi ettei nestori saanut morsiantaan raskaaksi:(
Miehen mielestä tämä oisi hauskaa, minua Hävettää ja itkettää:(
Kuinka tuon sian kanssa oikein pitäisi tehdä?
Jätänkö sen vai haukutaanko se matkalla porukalla niin perinpohjin ja maanrakoon, ettei se äijä nolaa minua kiusaamalla miikkulaista?
Itken, mies aikoo miikkulaista haukkua:( kirjoitti:
Mies aikoo haukkua Nestoria miikkulaista siitä, että tämä on sukunsa viimeinen, jolta maailma houkutti pois morsion...
Pyörien lähinnä siinä, lähtikö se morsion pois siksi, että nestori oli liian kiltti vai siksi ettei nestori saanut morsiantaan raskaaksi:(
Jätänkö sen vai haukutaanko se matkalla porukalla niin perinpohjin ja maanrakoon, ettei se äijä nolaa minua kiusaamalla miikkulaista?
Voi ei, otan osaa. Neuvoa en osaa antaa, mutta sain itse kiristää seksittömyydellä miestäni, käyttäytymään matkalla. Se kun keksi, että virallisen biisilistan biiseihin lisättäisiin vähän muutettu kappale eli "kun tummat kerran saapuu saimaaseen"... Hävetti jo ajatuskin, että biisilistaa muutetaan!
Nestori ei saanut morsiota, koska asui niin syrjässä, Saimaan saaressa!
Ei ole kyse Nesterin kiltteydestä tai kyvyttömyydestä.
Maailman houkutukset morsiot veivät. Vilkkuvat valot, kovat äänet, jatkuva kiire.
Jasper pääkkönen lupasi mulle lähteä kuskiksi ajamaan yhtä bussia, aattelin mennä sen retkibussiin...
Mielipiteitä kelpaako varmasti kaikille, vaikkei aivan ole täydellistä laatikko leukaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako matkalta saalistaa lemmikiksi pikku kuutin, kaivattaisiin joku eksoottisempi lemmikki?
Ei tosiaan kannata, hopeaketun saa halukas ottaa = oisi poissa matkoiltamme.....
Hei ei voi ei. Ei hopeakettua saa antaa pois, sehän on ton yhen Av:n isukki!!! Etkös sä enää pysy kärryllä näissä juonen kuvioissa???
*** kuiskaa: en kyllä yhtään ihmettele!
Voi ei, voitaisiinko tuo hopeakettu juttu unohtaa, en arvannut sen henkilöllisyyden paljastuvan niin nopsaan....
Tässä saa kaikki mun sisarukset ja meidän lapset hävetä silmät päästään, jos meidät hopeakettuun yhdistetään:(
*ITKEE SYDÄNTÄ TÄYDELLISESTI SÄRKEVÄÄN SÄVYYN*
Mä pyydän, säälikää edes suvun lapsia ja unohtakaa hopeaketun henkilöllisyys/älkää yhdistääkö sitä meihin.
Olen pahassa paikassa, jos perun reissun tuo hopeakettu kertoo kaiken, jos en mutt saatetaan tunnistaa ja sitä kautta muutakin sukua:(
Apua, mitä teen?
*Itkee kuin sielua vietäisiin*
Voi kultamurusein, olen nnniin samaa mieltä. Enkä toki olisi asiaa maininnut, mut kun toi yks lupas hopeaketun kotieläimeks sille yhelle, joka toivoi erikoista elukkaa esmes kuuttia!!! Jolle kuitenkin sanoin et ottais yhteyttä ex-hätähätähätään...
Eniveis, kuivaan kyyneleesi näin etänä ja lähikohtauksessa lupaan olla tukenasi ja jos vielä tämän jälkimainengeissa itkettää, kuivaan kyyneleesi ihan reaaliajassa.
***Painokkaasti: kaikki nyt minun ja hopeakettun jälkeläisen kannattajat!!
Jätetää hopakettu rauhaan !! ( jos Hän jättää minut rauhaan, olen aika hemaiseva hempukka, nuorikin jos kettuun vertaa)
Sopiiko tämä nyt kaikille?????
Mä voin muuttaa Nestorille, jos saan tehdä etätöitä!
Haukutaan se matkalla porukalla niin perinpohjin ja maanrakoon ( siellä voi kyllä olla tungosta, mitenkähän iso se rako on baitövei? ) ellei tämä auta: JÄTÄ SE SIKA!!!
Tästä saadaan yksi ohjelmanumero, kiitos.
Vaikka tuskallista sinulle. Kuivaan sinunkin kyyneleesi näin etänä, eihän haittaa, että isävainaan puuvillainen nenäliina on jo hiukan kostea, kun äsken jo kuivasin erään vanhemman miehen jälkeläisen kyyneleet... pitkä tarina...
Miksi muuten miehesi haluaa mukaan? Onko ainoa syy tuo Miikkulaisen mollaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Mä voin muuttaa Nestorille, jos saan tehdä etätöitä!
Toki sekin varmaan sopii, ainakin Nestorin uudelle morsiolle??? Reissussahan kuvataan Eka Treffaus Tsyrkassa - Miikkulainen pääsee valitsemaan sata(tuhat)päisestä morsianpilvestä valkoisine huntuineen...
Vierailija kirjoitti:
Jasper pääkkönen lupasi mulle lähteä kuskiksi ajamaan yhtä bussia, aattelin mennä sen retkibussiin...
Mielipiteitä kelpaako varmasti kaikille, vaikkei aivan ole täydellistä laatikko leukaa?
Jasper sopii hienosti, tietää kaloistakin paljon. Ehkä Saimaasen norpistakin.
Mutta Lasse Sievistä en haluis... siis reissuun. Tääl on ilmoitettu, et Salkkarit II olis tulossa...
Mä haluisin sen Peltsin, mut kadotin yhteystiedot. Siinä vasta eräveikko.
Se koira olis kiva reissuun, mikä sen nimi nyt olikaan, Eränkävijöissä? Olikos se peräti kutsuttu Linnan juhliin? Isännästään en tiedä...
Voisko kaikki nyt tulla riviin, ketkä kaipaa virtuaalista kyynelten kuivaajaa? Syystä, toisesta tai kolmannesta.
Voisin kuivata kerralla ja laittaa sit tämän isävainaan puuvillaisen nenäliinan pyykkiin ja ulos kuivumaan. Olis sit raikas reissussa.
Jos ei halua syytä kyynelille kertoa, täts okei.
Jotkut napapiirin sankarit koittaa ilmoittaa ittensä, akkansa ja kläpinsä (lapsensa) reissuun.
Miespirukka kauhuissaan kyseli, että pääseväthän mukaan koska akat ei anna kuulemma ikinä anteeksi, jos paljastuu että unohtivat ilmoittautua av-matkalla:(
Ja kuulemma noi äijät joustaisi hyvinkin moniin ohjelmanumeroihin, vaikkei saimaassa ole käyneetkään - kunhan niiden akat ei suutu.
Lähes (lähes siis) kaikkea saa ehdottaa ohjelmanumeroksi, jos reissuun pääsevät.
He esimerkiksi uskovat norppien kanssa toimeen tulevansa.
Mielipiteitä, otetaanko noi mukaan ja sopiiko tämä nyt kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut napapiirin sankarit koittaa ilmoittaa ittensä, akkansa ja kläpinsä (lapsensa) reissuun.
Miespirukka kauhuissaan kyseli, että pääseväthän mukaan koska akat ei anna kuulemma ikinä anteeksi, jos paljastuu että unohtivat ilmoittautua av-matkalla:(
Ja kuulemma noi äijät joustaisi hyvinkin moniin ohjelmanumeroihin, vaikkei saimaassa ole käyneetkään - kunhan niiden akat ei suutu.
Lähes (lähes siis) kaikkea saa ehdottaa ohjelmanumeroksi, jos reissuun pääsevät.
He esimerkiksi uskovat norppien kanssa toimeen tulevansa.
Mielipiteitä, otetaanko noi mukaan ja sopiiko tämä nyt kaikille?
Jatkoon, ehdottomasti. Tarvitaan lisää ohjelmanumeroita!
*kuiskaa: noi ukothan vois autta norppataaperon hoidossa, oon taipuvainen uskomaan, että ex-hätähätähätä on pienempi murhe matkassa kuin Alibissa.
Haukutaan se matkalla porukalla niin perinpohjin ja maanrakoon ( siellä voi kyllä olla tungosta, mitenkähän iso se rako on baitövei? ) ellei tämä auta: JÄTÄ SE SIKA!!!
Tästä saadaan yksi ohjelmanumero, kiitos.
Vaikka tuskallista sinulle. Kuivaan sinunkin kyyneleesi näin etänä, eihän haittaa, että isävainaan puuvillainen nenäliina on jo hiukan kostea, kun äsken jo kuivasin erään vanhemman miehen jälkeläisen kyyneleet... pitkä tarina...Miksi muuten miehesi haluaa mukaan? Onko ainoa syy tuo Miikkulaisen mollaaminen?
Kiitos kyynelten kuivaamisesta!
Mies tahtoo mukaan ainoastaan, jotta voisi Nestoria haukkua = kaksimieliset vitsit ovat miehen mielestä huumorin ainoa laji:(
Miehen maanrakoon haukkuminen sopii minulle ohjelmanumerona, vaikka tuskallista onkin.
Kunhan lupaatte, ettei mies enää sen jälkeen uskalla haukkua miikkulaista???
Olen pitkällä raskaana, meille tulee esikoinen.
Jos miestä ei saada edes av-matkalla oppimaan tavoille niin tämä avioliitto oli tässä *itkee vieläkin*...
Joukko härmäläisiä puukkojunkkareita haluaa puukkojen kanssa mukaan, jotta näkisivät tappelujen välissä tasokkaita av-naisiakin.
Mutta eikai me noita voida mukaan ottaa, mielipiteitä?
Peruspalstailija:
Saimaa - Saimaaseen
Thaimaa - Thaimaaseen