Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
721/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoon pikkuporvaristo haluaa mukaan, sopiiko kaikille vai jätetäänkö ne porvoon rannalle ruikuttamaan?

Porvoon pikkuporvarit menkööt Annan kanssa sivuleikkureitten kanssa retkeilemään Palestiinaan.

Vierailija
722/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jätän kyllä matkan väliin, jos mulle ei vakuuteta, että kierretään kaukaa apen orjatyöleiri-mökki. Jos ne näkee edes vilauksen musta, niin ne pakottaa mut johonkin hommiin ja kaikki matkan huvitukset jää väliin.

Kuule. Sä olet ihan turvassa meidän kanssa. En oo eläissäni nähny appea, joka uskaltais lähestyä sata(tuhat)päistä Norppayöasussa parveilevaa vapaasti vuotavaa aypalstalaista... AV siis. Eniveis, ota kuitenkii mukaa jotain työkaluja, jos turvamuurimme sortuu...

Voi, appi ei kyllä pienistä hätkähdä, hän on tottunut "akkalaumoihin" (häntä itseään lainaten).  Joudutte vielä muutkin hommiin. Muurista ei kannata mitään hänen kuultensa mainita, keksii vielä, että rähjäisen saunan laiturin voi korvata kivilaiturilla ja kaikki joutuvat kantamaan niitä kiviä tai jopa kaivamaan niitä, jos ympäri tonttia olevat kivet ei riitä, kun niitä meni aikamoinen määrä toiseen laituriin. Niitä murikoita tai paaseja löytyi vaikka kuinka kasvimaata tehdessä. Voi vielä päättää laajentaa sitä kasvimaatakin, kun on sata(tuhat)päinen joukko orjatöihin. Nousee helposti ne satakiloisetkin murikat, kun on tarpeeksi nostajia. Ei kannata rantautua siihen isoon asumattoman näköiseen poukamaan, missä ainoat asumisen merkit on iso kivilaituri ja rähjäinen puulaituri. Tosin voi ne rakennuksetkin vähän pilkottaa, kun koivujen lehdet tippuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jätän kyllä matkan väliin, jos mulle ei vakuuteta, että kierretään kaukaa apen orjatyöleiri-mökki. Jos ne näkee edes vilauksen musta, niin ne pakottaa mut johonkin hommiin ja kaikki matkan huvitukset jää väliin.

Kuule. Sä olet ihan turvassa meidän kanssa. En oo eläissäni nähny appea, joka uskaltais lähestyä sata(tuhat)päistä Norppayöasussa parveilevaa vapaasti vuotavaa aypalstalaista... AV siis. Eniveis, ota kuitenkii mukaa jotain työkaluja, jos turvamuurimme sortuu...

Voi, appi ei kyllä pienistä hätkähdä, hän on tottunut "akkalaumoihin" (häntä itseään lainaten).  Joudutte vielä muutkin hommiin. Muurista ei kannata mitään hänen kuultensa mainita, keksii vielä, että rähjäisen saunan laiturin voi korvata kivilaiturilla ja kaikki joutuvat kantamaan niitä kiviä tai jopa kaivamaan niitä, jos ympäri tonttia olevat kivet ei riitä, kun niitä meni aikamoinen määrä toiseen laituriin. Niitä murikoita tai paaseja löytyi vaikka kuinka kasvimaata tehdessä. Voi vielä päättää laajentaa sitä kasvimaatakin, kun on sata(tuhat)päinen joukko orjatöihin. Nousee helposti ne satakiloisetkin murikat, kun on tarpeeksi nostajia. Ei kannata rantautua siihen isoon asumattoman näköiseen poukamaan, missä ainoat asumisen merkit on iso kivilaituri ja rähjäinen puulaituri. Tosin voi ne rakennuksetkin vähän pilkottaa, kun koivujen lehdet tippuu.

Voi sua ressua, raasua kerrassaan. Sut varmaan tunnistaa erittäin kehittyneistä hauiksista. Mut yhtä asiaa ihmettelen: kummottis sä tommottisen apen oot valinnu, ehkä ihan tsyrkassa luvannu totella ja peesata sen puuhissa?

No eniveis, mun ehdotus on tämä:

NIMENOMAAN rantaudutaan siihen poukamaan, missä ainoat asumisen merkit on iso kivilaituri ja rähjäinen puulaituri ja ehkä pilkottavat rakennukset (koivunlehtien varistua) ja autetaan appea pulassa. Äkkiäkös me sata(tuhat)päinen joukko perunakuokilla kasvimaasta kiviä kaivetaan yhen laiturillisen verran. Juu nou, niinkun solidaarista apua sulle. Ja mikä parasta:*** huutaa: Tästä lähtien, aina kun appes ehdottaa sulle jotain ulkohuussin tyhjennystä, sanot vaan viileesti: AV auttaa aina! Takaan ja vannon, että itte talikon kanssa kipittelee huussille ja: vuola! Sulla on onnen päivät!!

Tämä siis sillä ehdolla jos sopii kaikille. Vai oletteko samaa mieltä?

Vierailija
724/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuulkaas kaikki, mun naapuri haluis mukaan... sopiihan tää kaikille? Se on nimittäin Patologi... kyllä isolla P:llä. On nimittäin aika lähellä sitä elämän haurasta nuoran loppu päätä itekkii, jotain 95v tai noin?

Ihan Charmantti mies, ei mikään Hopeakettu kuitenkaan. Joku voi tunnistaakin hänen Taiteilijanimensä Clint East... hurmaava! Merryl ei pääse, kun sattui just Abban paluukonsertti samaan aikaan

Ei sitten mitään ppaapparazzzia mukaan, Clint haluaa olla vain tavan AV kerrankin elämässään, harras toive.

*** kuiskaa: ehkä löysinkin vieruskaverini jo. Ehkä.

Vierailija
725/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme syö lihaa kun olemme lihaton-vegetaristeja, saadaanko siis meidän 200g makarooni laatikko annos vekaanisena, eli ei lihaa? Jälkiruoaksi tahdomme mokkapaloja perinteisellä reseptillä.

Onneksi beige unikkokuosinen uimapukuni vielä mahtui, armon vuonna 2003 ostin Nastolan Siwasta.

Lapsille 19v2kk4pvä ja 14v8kk6pvä pakkaan mukaan Ellen lakkatakin ja pikkuveli tulee reimatecin välikausihaalarissa. Molemmat ovat sellaisia perusvaatteita jotka sopivat jokaiseen tilanteeseen ja säähän, joten pärjäävät niissä koko reissun. Näistä ei olla siis koskaan luovuttu.

Vierailija
726/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään! kirjoitti:

Me emme syö lihaa kun olemme lihaton-vegetaristeja, saadaanko siis meidän 200g makarooni laatikko annos vekaanisena, eli ei lihaa? Jälkiruoaksi tahdomme mokkapaloja perinteisellä reseptillä.

Onneksi beige unikkokuosinen uimapukuni vielä mahtui, armon vuonna 2003 ostin Nastolan Siwasta.

Lapsille 19v2kk4pvä ja 14v8kk6pvä pakkaan mukaan Ellen lakkatakin ja pikkuveli tulee reimatecin välikausihaalarissa. Molemmat ovat sellaisia perusvaatteita jotka sopivat jokaiseen tilanteeseen ja säähän, joten pärjäävät niissä koko reissun. Näistä ei olla siis koskaan luovuttu.

Hei haloo tsiisus nou wei!

Matka-asa on Norppayöasu, tästä ei tingitä!

Mikäs tiktaattori sä luulet olevas, enivei???

Mokkapaloja??? Salli mun nauraa... ensin sitä ollaan niin vekaanii... ja mokkapaloja???

Mokkahan on nahkaa!

***kuiskaa: näistä tulee vielä harmia matkalla, sanokaa mun sanoneen...

Vierailija
727/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytten ehkä joudun perumaan! Iso veli oli salaa ilmoittautunut, pikkuserkun serkulta kuulin. No hei haloo juu nou. Nythän tulee kaikki salat julki ja se mitä tehdään Saimaasessa ei Todellakaan jää Saimaaseeseen. Big Brother, sillähän on kameroita yötä päivää... eihän se ehkä Teitä haittaa, mut mun suku on aika sovinnollinen, toihan on siis mun Big Brother. Anoppini ei ehkä hyvänällä katsois mun tuttavallisia poskisuukkoja Clintin kanssa.

Jos mä lähden, joudun ehkä naamioitumaan ja kukaan teistä ei tuntis mua. Onneksi mulla on erittäin tunnistettava ääni... ja huumorintaju...ja käsiala.

*** kuiskaa: No totta hemmetissä lähden, tätä on nii>in odotettu. Oon vaan hiljaa koko matkan ja eri bussissä ton broidin ka. AV auttaa aina, eikö?

Vierailija
728/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmanumerona voidaan arvailla mitä lauluja hyräillään!

Aloitan helpolla.

Tii-dii-ti-di tii-dii-ti-di-di-di

Vierailija
729/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poropeukalo? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, aloiteta8as perkaamaan tätä vyyhteä.

Asia kerrallaan, eli mitäs tämäs tämä vapaamuurareiden touhu on!!!!

Niitäkö tulisi porvoosta, munsalasta ja kouvolasta "tekemään jotain" muka?

Ei onnistu kuulkaas, seikka on saletti että tällä matkalla kaikki saavat osallistua!!!

Mitäs meinasitte tehdä, uhrata norpan???

Kyllä se niin on, äidin vaistoni varoittaa nyt ja lujaa..

MEIDÄN TAAPEROON ETTE SORMELLAAN KOSKE, MENIKÖ PERILLE!!!!

vapaamuurareille tiedoksi, että asia on viety eteenpäin porvoon arvostetulle poliisille (m*rhayritys/suunnittelu), lastensuojeluun, eläinsuojeluun ja pariin muuhunkin paikkaan!!!!!

Porvoon krp tekee teidän temppeleissä vai mitä ne kokoontumispaikat olikaan kotietsinnät just nyt, aika raskauttavia todisteita löytynyt...

Norppauhria suunniteltiin, MUN TAAPERONI OLI VAARASSA ja koko kööri kaikista kaupungeista pidätetty!!!!

Prkle, että mä kivitän teiät vapaamuurarit oikeudessa homehtuneilla voileivillä!!!!!!

Ja sitten tuo illuminati, voi ei:(

Alibin MEIDÄN NORPPA TAAPEROLLE tuoma julkisuus sai illuminatin kiinnostumaan MUN TAAPEROSTA, NORPPAUHRIA SUUNNITELTIIN!!!!

TAAPERO, ÄITI HOITI!!!!!

Fbi ja interpol (kyllä, porvoon poliisissa duunissa ollessani sain aikoinaan paljonkin suhteita) pidättäneet tuota eliittiä, eli illuminati eimtule paikalle.

TAAPERO PELASTETTU!!

Sitten on toi wohemian Grobe, eliitin sairas kesäleiri ja norpille vaarallinen juttu, suurin osa osallistujista pidätetty (fbi/interpol) ja loput eivät enää uskalla tulla....

Sillä av-matkalle osallistuu yksinoikeudella (matkanjärjestäjät hyväksyneet hänet) eräs Alex Jones, yhdysvaltalainen toimittaja joka soluttautunut noihin pippaloihin aiemminkin = sitä käyntiä puidaan vieläkin.

Sankarillinen Jones on luvannut, ettei kukaan eliitin jäsen tule lähellekään hätä ja av-matkoja, jos hän niille osallistuu!!

Hänen paljastuksensa näes eliitin salaisista norppa taapero uhreista aiheuttivat kohun, jota eliitti ei tahdo uudestaan!!!

TAAPERON LÄHELTÄ SIETÄÄKIN MOISTEN PYSYÄ POISSA = MEILLÄ ON PUOLELLAMME KRP, INTERPOL, FBI, ALEX JONES JA SODANKÄYNTIIN RIITTÄVÄ MÄÄRÄ HOMEHTUNEITA VOILEIPIÄ!!!!!

SAMOIN ON PARISTA MUUSTAKIN NARUSTA VEDETTY, MUTTA NIITÄ TAHOJA EI SOVI JULKISTAA = RIITTÄÄ VAAN TIETO, ETTEI YKSIKÄÄN VAPAAMUURARI, ILLUMINATIN JÄSEN TAI BOHEMIAN GROVESSA KÄYNYT USKALLA TULLA ENÄÄ LÄHELLÄKÄÄN YHTÄKÄÄN TAAPERO NORPPAA AV-MATKALLA!!!

Kyllä äiti hoitaa taapero, älä nyt itke hei!!!!

Ei ole asiaa, jota raivostunut äiti ei hoida jos kyse on TAAPEROSTA, ei pidä aliarvioida suhteita joita porvoon poliisissa saa!!!!!

- Ja kai me päästään nyt hei mukaan matkalle, kun hoidin noi kaikki ryhmät pois matkalta?????

Kiitoksia, meillähän oli kröhöm se suljettu lippuäänestys, että pääsettekö mukaan vai ei. Me ilmotellaan sitten, miten käy.

*Kuiskaten seuraava: Ei perhana, taaperon äitihän on täällä tunnetusti öhöm vähän sekasin ja vielä Porvoon poliisista... En tiedä enää, uskaltaako niiden mukaan ottoa harkita enää edes ensi vuonna... muita?*

Normaaliäänellä: Me ilmoitellaan sitten, jos päätös teidän mukaan pääsystä on myönteinen..........

***kuiskaten erittäin hiljaisella äänellä: Teki huikean työn turvatakseen Av-palstan lukijamatkan Saimaaseen, totta kyllä. Mutta osaltaan aiheutti ison selkkauksen Taapero-ALIBI tempauksellaan. Ja kostolla uhkaa ellei pääse mukaan -kaikenkaikkiaan unwin-win situation. En tiedä kumpaa pelkään enemmän, sitä että lähtee vai sitä ettei lähde!!!???

Mitä mieltä ootte muut?

Normaali ääni: suljettu lippuäänestys on ainoa oikea ratkaisu.

***Lipoo ja nuoleskelee oman terveytensä vuoksi: Ehkä matkalla nähdään?

Normaali äänellä, joo suljetulla lippuäänellä mennään, kaikki kröhöm tulevat valituiksi matkalle niin, normaali valinta käytäntö....

*Kuiskaa hiljaa, poropeukalo on ihan oikeassa. Mitä me tehdään? Siitähän se itku nousee, jos noiden taapero ei pääse mukaan... Äitinsä huutaisi kurkku suorana, että Norppa taaperoa syrjitään kun se on norppa, ja toi äiti osaa olla pelottavampi kuin kukaan tapaamani av-mamma..

Toisaalta, jos noi tulee mukaan ja mikään ryhmä tekeekin taaperolle jotain/jos Taapero karkaa saimaaseen/jos taaperolle sattuu ylipäätään missään vaiheessa reissua jotakin niin taas ollaan alibin kannessa ja ties mitä, ei ei ei sitä ei saa enää sattua....

Toisaalta, toi taaperon äiti pelasti koko matkan, että sinänsä huikea suoritus ja ollaan velkaa siitä. Mutta mitä tehdään ilman, ettei jokin selkkaus siitä synny? Mielipiteitä?*

Normaali äänellä: Joo palaillaan asiaan ja kaunista sateisen räntäistä päivää kaikille....

Vierailija
730/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään! kirjoitti:

Siis jauhenlihaa on makaroonilaatikossa av-matkoilla AINA syöty!!! Ja niin kallista kuin sen kilohintakin on ja teille ei kelpaa perinteinen jauhenlihaan tehty makarooniloota???

Ja norppayöasuilla mennään, se on sovittu jo = mitä ihmeen uniikkeja lumihiutaleita tai Porvoon pikkuporvareita kuvittelette olevanne???

Vierailija
731/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen? Huomasin, että mieheni on narsissi, voiko sitä ottaa matkalle mukaan ollenkaan?

Vierailija
732/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen? Huomasin, että mieheni on narsissi, voiko sitä ottaa matkalle mukaan ollenkaan?

Vain, jos hän on valkoinen. Keltaiset eivät ole tervetulleita.

Oho, toi kuulosti kyllä nyt tosi pahalta.

Vierailija
733/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskit: Heimo Huima♥️♥️♥️(mun),

2×David, Janne Hurme, Dome, 2xpuola, latino, MrTokmanni, Sami K, Arvi L, Antti K

Olikos muita?

Onkohan Fsecuren Mikolla bussikortti, vois antaa turvallista kyytiä???

Huimaa tämä korkea matkakuume!

***kuiskaa: ottaisko joku ton taaperoimettäjän kolmine muksuineen vieruskaveriksi? Mä haluan vielä juu nou niinku pitää tsäänssit avoimena. Elämähän on laiffii.

Tavallisella äänellä:

Toivottavasti vieruskaveriasiat järjestyy sopuisasti. Jos tästäkin asiasta täytyy tehdä suljettu lippuäänestys, niin voi kestää vuoden tai kaks.

Ettekö tiedä, että oman paikkansa ja bussinsa voi valita netissä omalla ilmoittautumisia lomakkesivullaan?

Ihan jo, että esim perheet pääsevät matkustamaan yhdessä, jos haluavat.

Poikkeuksena on w&t väen bussi.

Ainiin, tämä ehkä unohtui sanoa....

Mutta joo, jos tahdotkolmosten taaperoimettäjän viereen, niin varaa paikka hänen vietetään, ellei sulla olejo joku muu paikka/ vieruskaveri suunnitteilla?

Mutta hyvältähän tuo kuulostaa, voisit autella kolmosiaan Taapero imettävää norppayöasuista av-mammaa, jolla toisessa kädessä raikas voileipä ja toisessa tamponikoru!

Se, joka jää sosiaalisena hylkiönä, siis hylkeenä heh yli laitetaan matkanjärjestän viereen, olin ajatellut että tänä vuonna hermot riittää juuri ja juuri hopeakettuun....

T: yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
734/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "huomasit"?

Ei kai se yhdessä yössä sulle avautunut? Vai?

*** kuiskaa: Ottakaa nyt pkele jotakn kantaa taapero-norppa-hätähätähätä osioon!

Tavallisella äänellä: Joo-o. Vartutaan äänestyksen tulosta, matkan hinta riippuu tietysti siitä. Ja kun tuo diiselinkin hinta päivä päivältä nousee... myötätuntoni on nyt ympiväsyneen matkanjärjestäjän puolella. Bai tö vei, se ei ole tainnut herätä vieläkään. Semmosten öbaut viiden valvotun yön jälkeen nukuttaa varmaan...

Vierailija
735/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tahtoo ottaa mukaan terveysintoilija äitinsä, joka on juuri niitä "satasella saa isoimmankin suurperheen ruuat kuukaudeksi ja ihan terveellistä syötävää kyllä" ihmisiä..

Mielipiteitä: eihän rasittavaa anoppia päästetä mukaan ja jos päästetään niin jaksaako joku eri bussissa oleva kaveerata sen kanssa?

Vierailija
736/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuskit: Heimo Huima♥️♥️♥️(mun),

2×David, Janne Hurme, Dome, 2xpuola, latino, MrTokmanni, Sami K, Arvi L, Antti K

Olikos muita?

Onkohan Fsecuren Mikolla bussikortti, vois antaa turvallista kyytiä???

Huimaa tämä korkea matkakuume!

***kuiskaa: ottaisko joku ton taaperoimettäjän kolmine muksuineen vieruskaveriksi? Mä haluan vielä juu nou niinku pitää tsäänssit avoimena. Elämähän on laiffii.

Tavallisella äänellä:

Toivottavasti vieruskaveriasiat järjestyy sopuisasti. Jos tästäkin asiasta täytyy tehdä suljettu lippuäänestys, niin voi kestää vuoden tai kaks.

Ettekö tiedä, että oman paikkansa ja bussinsa voi valita netissä omalla ilmoittautumisia lomakkesivullaan?

Ihan jo, että esim perheet pääsevät matkustamaan yhdessä, jos haluavat.

Poikkeuksena on w&t väen bussi.

Ainiin, tämä ehkä unohtui sanoa....

Mutta joo, jos tahdotkolmosten taaperoimettäjän viereen, niin varaa paikka hänen vietetään, ellei sulla olejo joku muu paikka/ vieruskaveri suunnitteilla?

Mutta hyvältähän tuo kuulostaa, voisit autella kolmosiaan Taapero imettävää norppayöasuista av-mammaa, jolla toisessa kädessä raikas voileipä ja toisessa tamponikoru!

Se, joka jää sosiaalisena hylkiönä, siis hylkeenä heh yli laitetaan matkanjärjestän viereen, olin ajatellut että tänä vuonna hermot riittää juuri ja juuri hopeakettuun....

T: yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Hyvä kun heräsit, ehdin just sitä täällä päivitellä

*** kuiskaa päättäväisesti: minä EN Taaperoimettäjän vieressä istu!!! Tsäänssit ja laiffit on näin näreet ja närhenmunat...

Hinta, aikataulu, ohjelma! Tänne ja heti. Myötätunto loppui nyt. Kestihän sitä noin 20 sek

Vierailija
737/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tahtoo ottaa mukaan terveysintoilija äitinsä, joka on juuri niitä "satasella saa isoimmankin suurperheen ruuat kuukaudeksi ja ihan terveellistä syötävää kyllä" ihmisiä..

Mielipiteitä: eihän rasittavaa anoppia päästetä mukaan ja jos päästetään niin jaksaako joku eri bussissa oleva kaveerata sen kanssa?

Nyt huippu ehdotus: Kaikki anopit samaan bussiin (paitsi kivat)

Vierailija
738/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmanumerona voidaan arvailla mitä lauluja hyräillään!

Aloitan helpolla.

Tii-dii-ti-di tii-dii-ti-di-di-di

Voi ei ei voi olla helppo. Mulla ei siis tosiaan oo yhtään minkäänlaista nuottisilmää. En tiijä mikä tää on. Karaokessa ja kuorolaulussa olen pärjännyt sillä, kun auon sopivasti suuta.

Ei kai tämä estä pääsyäni mukaan Av-palstan lukijamatkalle Saimaaseeseen? Luen kyllä sujuvasti ja muutoin olen valveutunut AV.

Vierailija
739/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon vapaat kassat ilmoittautuivat kaikki mukaan - uusia busseja tarvitaan pari kolme kappaletta ja kuskeja lisää. Sopiihan kaikille?

Vierailija
740/5012 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoon vapaat kassat ilmoittautuivat kaikki mukaan - uusia busseja tarvitaan pari kolme kappaletta ja kuskeja lisää. Sopiihan kaikille?

Tottakai. Edellisestä bussikusilistasta puuttui: Taneli Mäkelä, Kerttu Kotakorpi, Minna Pyykkö ja Mikko Fsecure.

Vielä listaisin: Tommi Mäkinen, Janne Ahonen ja hitsin vimpulat... viime listasta puuttui myös nämä 3 viisasta koronatietäjää...