Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
681/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poropeukalo? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poropeukalo? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poropeukalo? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoon ja munsalan vapaamuurarit tahtovat välttämättä mukaan, tahtovat perillä kuulemma "tehdä jotakin" eivätkä avanneet asiaa enempää...

Mielipiteitä voidaanko ottaa nuo mukaan?

Hiukan huolettaa tuo perillä "jonkun tekeminen". Mutta meillä on Mikko Fsecurelta matkassa, uskon että pärjäämme kyllä. Ai niin, Hyacinth Bucket tulee kans mukaan, hänen teräviltä silmiltään ei mikään jää huomaamatta. Miss Marplelle voin pirauttaa, jos tarvitaan lisävoimia. Mutta siis onhan kaikille ok, että Onslow jätetään kyydistä? Hän nyt yrittää pummilla joka reissuun...

Nyt myös Porvoon ystävyyskaupungin eli Kouvolan vapaamuurarit olisivat tulossa....

Samoin onkun Sannan johtama illuminati, vieraita tulisi satoja ulkomailta.

Perillä aikovat kuulemma järjestää jonkin suljetun ja isomman spektaakkelin, johon tavallinen av-väki ei saa tulla...

Kuulemma jos mielipahaa aiheutuu, saadaan kipurahoina eu:n hillotolppia...

Mielipiteitä käykö tämä nyt kaikille, oli melko agressiivisen ja hyökkäävän oloista sakkia?

Ei ei ei ja vielä kerran EI!!!. ***huutaa: SIIS TULISIVAT MEIDÄN RETKELLE, JA OHJELMAAN EMME ME SAISI OSALLISTUA. Nyt on kyllä siis ihan liian agronomista tai siis agressiivista touhua. Ei kertakaikkiaan. Pitäkööt keskenään!!!

Siis mikä muuten on Saimaasen ystävä-järvi? He vois kyllä tulla, vai ovatko kaikki samaa mieltä?

Tsiisus*** puistattaa: mikä ajatus ja solvaus itsemääräämisoikeuttamme kohtaan!!!

Onkos noi muuten tomppeleita siis noi vapaat muurarit? Luuleex ne olevansa miespuolisia vapaita vuotajia???

Eniveis, mä en kyllä osaa puolaa, eikä mun yks kaverikaan osaa. Kävi elokuussa siellä ja väittää, että ihmiset ajaa kännissä eli tuitereessa eli päissänsä eli ihan vaan humalassa, tai siis ihan keskellä päivää.

Sain erittäin aggressiivisen yhteydenoton, suunnitelma on kuulemma tämä:

- Meidän retkellä vapaamuurarit ja illuminati järjestäisivät tiettyjen merkkihenkilöiden kanssa (udeita satoja) jonkinlaisen kesäleirin)/tapahtuman?

Tästä käytetään kuulemma nimitystä BOHEMIAN GROVE ja asian tärkeyttä painotettiin = kysymyksiin mistä on kyse käskettiin vain googlata.

Ja kuulemma erittäin tarkasti vartioitu tapahtuma, yksikään "tavallinen" av-lainen ei pääse sisälle, vartijoitakin jo satoja estämässä:(

Mutta haluaisivat tulla meidän bussiletkan mukana kun käy niin kätevästi, aika uhkaavan oloista sakkia...

Laittakaa jooko joku muu noi kuriin riittävän ärhäkällä viestillä, kilttinaisena en osaa ärähtää kuten av-väki yleensä:(

Hei hätähätähätä!!!!!!!

Sulla tuntuis olevan kokemusta toisten kuriin laittamisesta*** painokkaasti VAI MITÄ???

Jos haaveilet mukaan reissuun (joskus)...

...voisit ehkä hoitaa tämän keissin???

Vai mitä ootte muut mieltä?

Mitä, Ihanaa!!!

Päästäisiin mukaan koko perhe siis, oi että mikä ilon ja onnen päivä!!!

Sopiiko, että koska panokset ovat niin kovat (pääsy av-matkalle) vähän paneudun netissä noihin vapaamuurareihin, illuminateihin ja tohon leiri juttuun ja noihin ylempiin viesteihin niistä?

Iltaan mennessä laitan viestiä, joka taatusti tukkii noiden suut suppuun - panoksena av-matka!!!

Vierailija
682/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mun naapurit tulee mukaan, ovat pahinta White trash sakkia ikinä - kai noi saa häädettyä matkalta jotenkin pois? En jaksa, jos en saa lomaa hetkeksikään noista:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jätän kyllä matkan väliin, jos mulle ei vakuuteta, että kierretään kaukaa apen orjatyöleiri-mökki. Jos ne näkee edes vilauksen musta, niin ne pakottaa mut johonkin hommiin ja kaikki matkan huvitukset jää väliin.

Kuule. Sä olet ihan turvassa meidän kanssa. En oo eläissäni nähny appea, joka uskaltais lähestyä sata(tuhat)päistä Norppayöasussa parveilevaa vapaasti vuotavaa aypalstalaista... AV siis. Eniveis, ota kuitenkii mukaa jotain työkaluja, jos turvamuurimme sortuu...

Av-väen turvamuurihan EI sorru = me ollaan selvitty voittajina mm kaksplussalaisia vastaan!

Mitä ihmettä yksi orjatyövoimaa haluava appiukko meille mahtaa, sehän kuolisi kauhuun jos näkisi meidät norppayöasussa valmiina taistoon....

Vierailija
684/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain pari puolalaista ammattikuskia tuolta Brexit-ketjusta!

Ovatko varmasti riittävän komeita av-matkan kuskeiksi? Olisiko kuvia laittaa ja ovathan jykevä leukaisia?

Vielä tarvitaan lisää kuskeja, leukaperistä joudumme ehkä hiukan joustamaan. Tähän mennessä kertyneet: Heimo, Janne Hurme, 2xDavid, Sanna +2xbrexit. Meiltähän puuttuu vielä 10 kuskia, vai unohdinko listata jonkun?

+ mister Tokmanni

Lisää, lisää!!!

Dome oli jo mainittu

Vierailija
685/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Niitä viestejä jo reilusti yli 600, tässä matkaohjelman kokoamisessa nyt menee päivä pari odotettua kauemmin:( odotelkaa nyt vain kärsivällisesti, sopiihan?

T: yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Kuule "yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä"

Sun viestisi kuulostaa/siis näyttää vähän siltä, että osit jollain tasolla tyytymätön kaikkiin vinkkeihin, joita oot saanu. Hei haloo! Jos osit itse joutunu kaiket keksimään, ni hei! Mikä jobi!! Ja kais tajuut baitövei, että jos ihan rauhassa aiot asiaan paneutua, niin viestejä on kohta 700, joista toiset aina kumoaa kolmannet tai jotenkin noin...

Eniveis, ihana ajatus, että piakkoin kaikki tavataan (paitsi Onslow), ehkä jo tämän vuosituhannen aikana. Sii juu ool!

Mitä vikaa Onslowissa? Kysyn vaan. Onslowin pitää tulla. Minä haluan että Onslow tulee.

Vierailija
686/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Saimaalle!

Ei, kyllä se pitäisi sanoa, että Saimaahan. 

Vierailija
687/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt pakannut kaunoluistimet, sukset, norppa-yöasun ja raikkaat eväät.

Ostin myös sähköpyörän. Jouduin itse maksamaan sen vaikka kerroin, että olisin niinkuin sponsorina Helkamalle AV- retkellä jos saisin ilmaisen sähköpyörän. En ymmärrä miksi eivät suostuneet? Toivon pääseväni Hopeaketun kanssa temppuilemaan vetten päällä kun se Jonnikin tulee.

Joko lähdetään?

Vierailija
688/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Saimaahan!

Vierailija
689/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sen nimen maa on kuin Sai? Siis niin kuin Sai maa?

Vierailija
690/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Saimaahan!

Saimaseeseen!

Vierailija
691/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kuskeja tarvitaan!

Vierailija
692/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt pakannut kaunoluistimet, sukset, norppa-yöasun ja raikkaat eväät.

Ostin myös sähköpyörän. Jouduin itse maksamaan sen vaikka kerroin, että olisin niinkuin sponsorina Helkamalle AV- retkellä jos saisin ilmaisen sähköpyörän. En ymmärrä miksi eivät suostuneet? Toivon pääseväni Hopeaketun kanssa temppuilemaan vetten päällä kun se Jonnikin tulee.

Joko lähdetään?

Mitä? Miten niin? Etkö saanut Helkamalta sähköpyörää ilmaiseksi? Vaikka (salaa) romutit miehesi (naapurisi) auton?

Eikös sitä ilmastoa just niin pelasteta, että romutuspalkkiolla sähköpyörä???

Greta???

Vierailija
693/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää kuskeja tarvitaan!

Käykö Taneli Mäkelä? On mun makuun, leuka ja kaikki kohdallaan.

Käykös tää kaikille?

Ja vielä esmes toi Arvi Lind?

Vierailija
694/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Latino kuskina?

Vierailija
695/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiihan kaikille se, että se mitä tapahtuu Saimaalle myös jää saimaaseen? T yksi uusi vapaa kassa.....

Vierailija
696/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää kuskeja tarvitaan!

Sami Kuronen <3

Vierailija
697/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiihan kaikille se, että se mitä tapahtuu Saimaalle myös jää saimaaseen? T yksi uusi vapaa kassa.....

Tottakai! Vähän kuin firman pikkujoulut?

Paitsi Porvoon matkan mainingit ei o kyl vieläkään laanneet...

Onhan kaikki samaa mieltä?

Vierailija
698/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kaikki pakanneet kiikarit mukaan? Tälläisellä luontoretkellä erittäin tärkeät, koska luonnonvaloa on vähän. Kaikki pitää nähdä heti, ei siinä jouda vieruskaverilta lainaamaan.

Mä muuten en oo nirso millään tavalla, siis lainkaan - mutta vieruskaveriksi en halua bussiin sitä, joka taaperoimettää kolmea pentuaan. Enkä sitä yhtä, joka ehkä ottaa valokuva-albumin mukaan. Muut käy. Eniveis, tietty Heimon takana oon jo varannu paikan. Sopiihan tää kaikille?

Vierailija
699/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää kuskeja tarvitaan!

Sami Kuronen <3

En taho tätä, mites ois Antti Kaikkonen?

Minna Pyykkö haluu lähtee, ihanaa. Saadaan aito luontoihminen, päästään ehkä telkkaan tai jopa radioon.

Vierailija
700/5012 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kaikki pakanneet kiikarit mukaan? Tälläisellä luontoretkellä erittäin tärkeät, koska luonnonvaloa on vähän. Kaikki pitää nähdä heti, ei siinä jouda vieruskaverilta lainaamaan.

Mä muuten en oo nirso millään tavalla, siis lainkaan - mutta vieruskaveriksi en halua bussiin sitä, joka taaperoimettää kolmea pentuaan. Enkä sitä yhtä, joka ehkä ottaa valokuva-albumin mukaan. Muut käy. Eniveis, tietty Heimon takana oon jo varannu paikan. Sopiihan tää kaikille?

Mutta sä oot vaikuttanut niin mukavalta jotenkin, että aattelin totta mooses tulla sun viereesi istumaan.

Kai se sopii, sopiihan jos vielä heimon takana ollaan?

Mä siis oon niiden kolmosten taaperoimettäjä, mun seurassa ei aika tuu pitkäksi:)

Kai sun vieruspaikka on vielä vapaana, vai onko se jo mennyt?