Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Joka Saaimaahessa on lunta? Otanko sukset mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Niitä viestejä jo reilusti yli 600, tässä matkaohjelman kokoamisessa nyt menee päivä pari odotettua kauemmin:( odotelkaa nyt vain kärsivällisesti, sopiihan?
T: yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Kuule "yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä"
Sun viestisi kuulostaa/siis näyttää vähän siltä, että osit jollain tasolla tyytymätön kaikkiin vinkkeihin, joita oot saanu. Hei haloo! Jos osit itse joutunu kaiket keksimään, ni hei! Mikä jobi!! Ja kais tajuut baitövei, että jos ihan rauhassa aiot asiaan paneutua, niin viestejä on kohta 700, joista toiset aina kumoaa kolmannet tai jotenkin noin...
Eniveis, ihana ajatus, että piakkoin kaikki tavataan (paitsi Onslow), ehkä jo tämän vuosituhannen aikana. Sii juu ool!
Vierailija kirjoitti:
Joka Saaimaahessa on lunta? Otanko sukset mukaan?
Jossain on jäätä ainakin (muuallakin kuin krokilasissa*** hervotonta naurua), kun toi yksi lupasi luistella meille salkovit ja piilmannnin piruetit. Riippuu tietysti toteutuuko reissu milloin? Ja onko lumet siis niin menneiden talvien lumia / sou laaast siison, ninku teinit sanos.
Jos sun sukset on siis sellasta karvapohjamallia saranoilla, uskoisin että mukaan sopivat eikä norpatkaan vimmastu... ellei se ole norpankarvaa!!! Tsek, tsek•○0●°
Sopiihan tää kaikille?
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoon ja munsalan vapaamuurarit tahtovat välttämättä mukaan, tahtovat perillä kuulemma "tehdä jotakin" eivätkä avanneet asiaa enempää...
Mielipiteitä voidaanko ottaa nuo mukaan?Hiukan huolettaa tuo perillä "jonkun tekeminen". Mutta meillä on Mikko Fsecurelta matkassa, uskon että pärjäämme kyllä. Ai niin, Hyacinth Bucket tulee kans mukaan, hänen teräviltä silmiltään ei mikään jää huomaamatta. Miss Marplelle voin pirauttaa, jos tarvitaan lisävoimia. Mutta siis onhan kaikille ok, että Onslow jätetään kyydistä? Hän nyt yrittää pummilla joka reissuun...
Nyt myös Porvoon ystävyyskaupungin eli Kouvolan vapaamuurarit olisivat tulossa....
Samoin onkun Sannan johtama illuminati, vieraita tulisi satoja ulkomailta.
Perillä aikovat kuulemma järjestää jonkin suljetun ja isomman spektaakkelin, johon tavallinen av-väki ei saa tulla...
Kuulemma jos mielipahaa aiheutuu, saadaan kipurahoina eu:n hillotolppia...
Mielipiteitä käykö tämä nyt kaikille, oli melko agressiivisen ja hyökkäävän oloista sakkia?
Porvoon ystävyyskaupungit ovat:
Dalvík, Islanti
Dinkelsbühl, Saksa
Hamar, Norja
Hancock, Michigan, Yhdysvallat
Kamień Pomorski, Puola
Lund, Ruotsi
Tyresö, Ruotsi
Ventspils, Latvia
Viborg, Tanska
Viimsi, Viro
Viljandi, Viro
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoon ja munsalan vapaamuurarit tahtovat välttämättä mukaan, tahtovat perillä kuulemma "tehdä jotakin" eivätkä avanneet asiaa enempää...
Mielipiteitä voidaanko ottaa nuo mukaan?Hiukan huolettaa tuo perillä "jonkun tekeminen". Mutta meillä on Mikko Fsecurelta matkassa, uskon että pärjäämme kyllä. Ai niin, Hyacinth Bucket tulee kans mukaan, hänen teräviltä silmiltään ei mikään jää huomaamatta. Miss Marplelle voin pirauttaa, jos tarvitaan lisävoimia. Mutta siis onhan kaikille ok, että Onslow jätetään kyydistä? Hän nyt yrittää pummilla joka reissuun...
Nyt myös Porvoon ystävyyskaupungin eli Kouvolan vapaamuurarit olisivat tulossa....
Perillä aikovat kuulemma järjestää jonkin suljetun ja isomman spektaakkelin, johon tavallinen av-väki ei saa tulla...
Mielipiteitä käykö tämä nyt kaikille, oli melko agressiivisen ja hyökkäävän oloista sakkia?
Ei ei ei ja vielä kerran EI!!!. ***huutaa: SIIS TULISIVAT MEIDÄN RETKELLE, JA OHJELMAAN EMME ME SAISI OSALLISTUA. Nyt on kyllä siis ihan liian agronomista tai siis agressiivista touhua. Ei kertakaikkiaan. Pitäkööt keskenään!!!
Siis mikä muuten on Saimaasen ystävä-järvi? He vois kyllä tulla, vai ovatko kaikki samaa mieltä?
Tsiisus*** puistattaa: mikä ajatus ja solvaus itsemääräämisoikeuttamme kohtaan!!!
Onkos noi muuten tomppeleita siis noi vapaat muurarit? Luuleex ne olevansa miespuolisia vapaita vuotajia???
Eniveis, mä en kyllä osaa puolaa, eikä mun yks kaverikaan osaa. Kävi elokuussa siellä ja väittää, että ihmiset ajaa kännissä eli tuitereessa eli päissänsä eli ihan vaan humalassa, tai siis ihan keskellä päivää.
Joopa joo kirjoitti:
Saimaalialainen kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Saimaalialainen kirjoitti:
No mutta sydämellisesti tervetuloa Saimaaseen koko porukka!
Tulkaahan pistäytymään matkamuistomyymälääni, josta voi ostaa norpan nahasta tehtyjä käsilaukkuja, norppajauhenlihaa, norpan luista sorvattuja tamponinnarukoruja sekä itsensä Nestori Miikulaisen norpan rasvasta valmistamaa viiksivahaa.
Pikku maksua vastaan voi myös katsella esityksen jossa Ukko Nooa panee laukkuaan.
Totta Mooses, onkos putiikkisi ihan siitä Saimaasenpääkadun varrella? Bai tö vei, paljonkohan kustantaa"pikku maksu"? Kai markoilla selviää?
Pääkatu 13.
Maksu on 150 euroa / hlö. Koska tulossa on isompi porukka, voin antaa ryhmäalennuksen, kolme viiden hinnalla!!!
SIKAkallista, jossei edes markat käy!!! Mullon myös Saksan markkoja, vahva kelluva valuutta, turvallinen Saimaasessa!
Jos nää ei kumpikaan käy mä alan kans "Norpansuojelijax" tän matkan ajan, pidä viiksivahas!!!
Omapa on ongelmanne, jos ette halua tukea kotimaista yrittäjyyttä. Kaikissa tuotteissa on kuitenkin joutselippumerkki ja lukee selvällä suomenkielellä Made in Chaimaa.
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ei ja vielä kerran EI!!!. ***huutaa: SIIS TULISIVAT MEIDÄN RETKELLE, JA OHJELMAAN EMME ME SAISI OSALLISTUA. Nyt on kyllä siis ihan liian agronomista tai siis agressiivista touhua. Ei kertakaikkiaan. Pitäkööt keskenään!!!
Siis mikä muuten on Saimaasen ystävä-järvi? He vois kyllä tulla, vai ovatko kaikki samaa mieltä?
Tsiisus*** puistattaa: mikä ajatus ja solvaus itsemääräämisoikeuttamme kohtaan!!!
Onkos noi muuten tomppeleita siis noi vapaat muurarit? Luuleex ne olevansa miespuolisia vapaita vuotajia???
Eniveis, mä en kyllä osaa puolaa, eikä mun yks kaverikaan osaa. Kävi elokuussa siellä ja väittää, että ihmiset ajaa kännissä eli tuitereessa eli päissänsä eli ihan vaan humalassa, tai siis ihan keskellä päivää.
Sain erittäin aggressiivisen yhteydenoton, suunnitelma on kuulemma tämä:
- Meidän retkellä vapaamuurarit ja illuminati järjestäisivät tiettyjen merkkihenkilöiden kanssa (udeita satoja) jonkinlaisen kesäleirin)/tapahtuman?
Tästä käytetään kuulemma nimitystä BOHEMIAN GROVE ja asian tärkeyttä painotettiin = kysymyksiin mistä on kyse käskettiin vain googlata.
Ja kuulemma erittäin tarkasti vartioitu tapahtuma, yksikään "tavallinen" av-lainen ei pääse sisälle, vartijoitakin jo satoja estämässä:(
Mutta haluaisivat tulla meidän bussiletkan mukana kun käy niin kätevästi, aika uhkaavan oloista sakkia...
Laittakaa jooko joku muu noi kuriin riittävän ärhäkällä viestillä, kilttinaisena en osaa ärähtää kuten av-väki yleensä:(
Voisko olla, että kilttinaisen sijasta olet manianainen?
Ei mitään, hauska tutustua! 🤝
Mies on nyt sitten saanut päähänsä, että kun ajamme porvooseen hakemaan sieltä tulijat, niin pitäisi pukea norppayöasun päälle foliohattu. En ymmärrä..
Mielipiteitä onko mies seonnut vai mitä tämä on? Miehen mielestä lyhytkin pysähdys Porvoossa ennen matkan jatkumista kohti Saimaata, voi saada aikaiseksi omituisia trollaavia ajatuksia??
Eikä uskonut, ettei se pysähdys Porvoon kohdalla ole mitenkään paha asia = matkahan jatkuu sieltä normaalisti kohti Saimaata..
En tajua mitä mies tällä jutulla meinaa ja mistä on kyse, mielipiteitä??
Damiano David oisi kuulemma vapaa tulemaan kuskiksi, mutta onko hän riittävän laatikkoleukainen?
Voi ei, jos ne leuan kriteerit eivät täyty ja joudutaan jättämään hänet pois kuskeista *itkee*......
https://yle.fi/uutiset/3-12139888
Norppa havainnot lisääntyneet heti, kun av-väki lähdössä saimaalle:)
Vierailija kirjoitti:
Damiano David oisi kuulemma vapaa tulemaan kuskiksi, mutta onko hän riittävän laatikkoleukainen?
Voi ei, jos ne leuan kriteerit eivät täyty ja joudutaan jättämään hänet pois kuskeista *itkee*......
Toisella Davidilla on leukaa kahden edestä ja vielä jää vähän jäljellekin.
Molemmat on kiinnitetty kuskeiksi jo ketjun alkupäässä.
Mä jätän kyllä matkan väliin, jos mulle ei vakuuteta, että kierretään kaukaa apen orjatyöleiri-mökki. Jos ne näkee edes vilauksen musta, niin ne pakottaa mut johonkin hommiin ja kaikki matkan huvitukset jää väliin.
Pääsenkö tällainen Kouvolassa asuva, Porvoossa syntynyt mukaan?
Saako siellä ilmaiset aamiaiset?
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniveis, mä en kyllä osaa puolaa, eikä mun yks kaverikaan osaa. Kävi elokuussa siellä ja väittää, että ihmiset ajaa kännissä eli tuitereessa eli päissänsä eli ihan vaan humalassa, tai siis ihan keskellä päivää.Sain erittäin aggressiivisen yhteydenoton, suunnitelma on kuulemma tämä:
- Meidän retkellä vapaamuurarit ja illuminati järjestäisivät tiettyjen merkkihenkilöiden kanssa (udeita satoja) jonkinlaisen kesäleirin)/tapahtuman?
Tästä käytetään kuulemma nimitystä BOHEMIAN GROVE ja asian tärkeyttä painotettiin = kysymyksiin mistä on kyse käskettiin vain googlata.
Ja kuulemma erittäin tarkasti vartioitu tapahtuma, yksikään "tavallinen" av-lainen ei pääse sisälle, vartijoitakin jo satoja estämässä:(
Mutta haluaisivat tulla meidän bussiletkan mukana kun käy niin kätevästi, aika uhkaavan oloista sakkia...
Laittakaa jooko joku muu noi kuriin riittävän ärhäkällä viestillä, kilttinaisena en osaa ärähtää kuten av-väki yleensä:(
Hei hätähätähätä!!!!!!!
Sulla tuntuis olevan kokemusta toisten kuriin laittamisesta*** painokkaasti VAI MITÄ???
Jos haaveilet mukaan reissuun (joskus)...
...voisit ehkä hoitaa tämän keissin???
Vai mitä ootte muut mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Saako siellä ilmaiset aamiaiset?
Saa melkein. Samariini jakaa ilmaisen ämpärin jokaiselle johon voi käydä itse ostamassa itselleen aamiaistarpeet.
Eläkeläisille suositus ostaa aamiaistarpeita satasella.
Vierailija kirjoitti:
Mä jätän kyllä matkan väliin, jos mulle ei vakuuteta, että kierretään kaukaa apen orjatyöleiri-mökki. Jos ne näkee edes vilauksen musta, niin ne pakottaa mut johonkin hommiin ja kaikki matkan huvitukset jää väliin.
Kuule. Sä olet ihan turvassa meidän kanssa. En oo eläissäni nähny appea, joka uskaltais lähestyä sata(tuhat)päistä Norppayöasussa parveilevaa vapaasti vuotavaa aypalstalaista... AV siis. Eniveis, ota kuitenkii mukaa jotain työkaluja, jos turvamuurimme sortuu...
MITÄ????
Mä olin jotenkin ihan selkeästi siis antanu itteni ymmärtää, et me seilataan Estonialla. Eikös siellä just tämän matkan takia sukelleta ja kuvata niitä reikiä, että seuraava matka olis turvallinen??? No eniveis mulle on toisaalta sama millä seilataan, taks frii ei kuitenkaan täytä mun sofistikoitunutta tyyliä... mä käyn edelleen tokkimannilla, terveiset vaan teille, ihanat: Mr Tok, Mr Rexona, Mr Omo&mutsi änd Mrs Fairy. Saimaasessa tavataan!!!