Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vieläkö vesi on sen verran lämmintä, että kestäisi uida?
Mulla on mainio idea ohjelmanumeroksi:
Snorkkelit päälle ja vettä kestävät kamerat kuvaamaan norppaliveä, sitten sukeltelemaan norppien kanssa, ihana ajatus!
Ja norppahan jaksaa kevyesti puolikin tuntia sukeltaa, eli vauhdissa täytyy pysyä ja satsata varusteisiin.
Ja mä haluan ainakin leikkiä pullervon kanssa sukeltaen veden alla, kai me otetaan tää ohjelmanumero???
Tarttisin vinkkejä matkalle, meillä rasittava lapsi. Olen ajatellut kokeilla, jos se rauhoittuisi kun ruokaan/juomaan laittaisi siideriä. Mutta AINA siis ihan aina tuo lapsi huomaa sen, että ruuassa/juomassa on sidukkaa. Kaikki keinot on kokeiltu, mikään makeakaan herkku ei saa lasta nauttimaan sitä, jos se huomaa siinä olevan siideriä:(
Kai matkalla autatte ujuttamaan esim norppavanukkaaseen siideriä, jotta lapsi rauhoittuisi sillä mun yritykseni tuo huomaa aina?
Vierailija kirjoitti:
Tarttisin vinkkejä matkalle, meillä rasittava lapsi. Olen ajatellut kokeilla, jos se rauhoittuisi kun ruokaan/juomaan laittaisi siideriä. Mutta AINA siis ihan aina tuo lapsi huomaa sen, että ruuassa/juomassa on sidukkaa. Kaikki keinot on kokeiltu, mikään makeakaan herkku ei saa lasta nauttimaan sitä, jos se huomaa siinä olevan siideriä:(
Kai matkalla autatte ujuttamaan esim norppavanukkaaseen siideriä, jotta lapsi rauhoittuisi sillä mun yritykseni tuo huomaa aina?
Tää on törkeetä, laitonta ja kallistakin. Oletko kokeillut kultamussukallesi sovittaa Norppayöasua, ehkäpä hänkin muuttuisi Norppabebeksi???
Hei kaikki, onko matkalle lähdössä +50 farmaripukuisia miehiä, jotka kävisivät heittämällä kolmevitosista?
*hysteerisesti Itkevä ja apua kaipaava palstailija* kirjoitti:
Nyt on ongelma, auttakaa:(
Meillä on ehdottoman raikasta ilmaa haluava talonvahti matkan aikana ja ei ehkä päästä lähtemään ollenkaan jos tämä asia ei selviä:(
Eli kysymys:
- Voiko asunto mennä pilalle jos on ikkunat tai parvekkeen ovi auki pari tuntia päivässä?
Tuota kutsutaan tuulettamiseksi ja ehdottomasti ollut viime vuosikymmenet kielletty, onko talonvahti kovin iäkäs?
Moni vanhus ei tiedä, että ikkunoiden ja ovien aukipito on varmin tapa saada homevaurio taloon, eikö talonvahtia voi vaihtaa?
Puutarhuri kirjoitti:
Hei kaikki, onko matkalle lähdössä +50 farmaripukuisia miehiä, jotka kävisivät heittämällä kolmevitosista?
Ei me oteta niitä mukaan. Ne on niin hiton rasittavia.
Vain norppa-asut on sallittu.
Vierailija kirjoitti:
*hysteerisesti Itkevä ja apua kaipaava palstailija* kirjoitti:
Nyt on ongelma, auttakaa:(
Meillä on ehdottoman raikasta ilmaa haluava talonvahti matkan aikana ja ei ehkä päästä lähtemään ollenkaan jos tämä asia ei selviä:(
Eli kysymys:
- Voiko asunto mennä pilalle jos on ikkunat tai parvekkeen ovi auki pari tuntia päivässä?
Tuota kutsutaan tuulettamiseksi ja ehdottomasti ollut viime vuosikymmenet kielletty, onko talonvahti kovin iäkäs?
Moni vanhus ei tiedä, että ikkunoiden ja ovien aukipito on varmin tapa saada homevaurio taloon, eikö talonvahtia voi vaihtaa?
Voisi vielä ehdottaa, että jos tekee kylliksi raikkaita voileipiä, koko huusholli tuleentuu, vai olikos se tuulettuu??? Eniveis, missä huoneessa pyykkikoria pitää säilyttää?
Olen ex- Kartanonrouva Porvoosta. Voisinko tulla teidän retkelle mukaan?
Ilmoittaudun VIP- ryhmään. En halua tavallisten AV.laisten seurassa retkeillä.
VIP- ryhmässä varmaankin on akateemiset, laatikkoleukaiset lentäjä-kirurgit ym. paremmisto.
Ja olen ex- Kartanonrouva siksi koska mieheni kartanonherra halusi avioeron ja minä jouduin lähtemään. Mutta ei hätää katselen nyt linnan omistajia sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ex- Kartanonrouva Porvoosta. Voisinko tulla teidän retkelle mukaan?
Ilmoittaudun VIP- ryhmään. En halua tavallisten AV.laisten seurassa retkeillä.
VIP- ryhmässä varmaankin on akateemiset, laatikkoleukaiset lentäjä-kirurgit ym. paremmisto.
Ja olen ex- Kartanonrouva siksi koska mieheni kartanonherra halusi avioeron ja minä jouduin lähtemään. Mutta ei hätää katselen nyt linnan omistajia sillä silmällä.
Tervetuloa!
Ei me akateemiset koeta täällä mitään VIP-matkaajia olevamme. Eihän kukaan usko, että olisimme. Kaikki luulevat, että ollaan pelkän peruskoulun käyneitä. Höh, mun lapsikin on korkeammin koulutettu!
Meillä on yksi laatikkoleukainen lentäjä kuskina ja myös vielä laatikkoleukaisempi formulakuski kuskina. Kumpikaan heistä ei ole kirugi, että ei nyt näitä tarunhohtoisia lentäjäkirurgeja löytynyt ees meidän matkallemme, sori siitä!
En mene veteen enää näillä ilmoilla.
Saimaalle menoa voisin harkita, mutten todellakaan Saimaaseen.
Retkiohjelmaan kuuluu ohjelmanumero AV- keittiössä osa 1. Tee se itse- vanukas.
Keittiömestari kokki puuttuu vielä. Hans ei ehdi, Sukula ei ehdi, Teresa ei ehdi, Björk on Australiassa, Aleni Henri ei ehdi, Sikkeä minä en halua eikä Syrjäsen Harri vastaa.
Mitäs nyt?
Vierailija kirjoitti:
Keittiömestari kokki puuttuu vielä. Hans ei ehdi, Sukula ei ehdi, Teresa ei ehdi, Björk on Australiassa, Aleni Henri ei ehdi, Sikkeä minä en halua eikä Syrjäsen Harri vastaa.
Mitäs nyt?
Silvennoisen Maija lupasi tulla Jaakko Kolmosen kaa. Nää on siis ekat tv-kokit ikinä. Kyllä mä luulen, että niillä vielä käsivatkain hyppysissä pysyy. Baitövei, Mr Omo ja äitinsä ilmoittautui, kuten myös Mrs Fairy.
Ja tsiisus sentään, mä löysin yhden sinilaputetun Norppasuklaan, vaikka se on vedetty markkinoilta 1997. Epäilivät sillä olevan vaikutusta norppien huonoon syntyvyyteen. Niinhän sitä aikoinaan väitettiin, että DDT olis ihmisille vaarallista. Vähänpä tiesivät. Eniveis. Mul on nyt eväät kasassa. Matkakuume alkaa nousta, ai hitsit kun jänskättää.
Vierailija kirjoitti:
En mene veteen enää näillä ilmoilla.
Saimaalle menoa voisin harkita, mutten todellakaan Saimaaseen.
Saimaaseeseen nimenomaan tämä Av-lukijamatka menee. Älä huoli vaikka et osallistu, paikat täyttyvät niin huimaa vauhtia, ettei ketään haittaa pois jäämisesi.
Apua,apua!!!
Toi Tytti Yli-Viikari on vapaana edelleen, ei vangittukaan vielä. Hän ilmoittautui Sannan kanssa ihan alkumetreillä. Eniveis, mites nyt suu pannaan? Joku vois keksiä keinon, miten tästä selvitään, selvitäänkö mitenkään?
Änd vielä: terveyssuosituksen mukaisesti lusikallinen kalanmaksaöljyä aamuisin! Minä tarjoan, omat lusikat mukaan. Merkki on siis: Möller.
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nyt?Silvennoisen Maija lupasi tulla Jaakko Kolmosen kaa. Nää on siis ekat tv-kokit ikinä. Kyllä mä luulen, että niillä vielä käsivatkain hyppysissä pysyy. Baitövei, Mr Omo ja äitinsä ilmoittautui, kuten myös Mrs Fairy.
Ja tsiisus sentään, mä löysin yhden sinilaputetun Norppasuklaan, vaikka se on vedetty markkinoilta 1997. Epäilivät sillä olevan vaikutusta norppien huonoon syntyvyyteen. Niinhän sitä aikoinaan väitettiin, että DDT olis ihmisille vaarallista. Vähänpä tiesivät. Eniveis. Mul on nyt eväät kasassa. Matkakuume alkaa nousta, ai hitsit kun jänskättää.
Tuota... Nyt ehkä vien lapsuudenuskosi, mutta Jaakko on siirtynyt ajasta ikuisuuteen jo 5 vuotta sitten.
No mutta sydämellisesti tervetuloa Saimaaseen koko porukka!
Tulkaahan pistäytymään matkamuistomyymälääni, josta voi ostaa norpan nahasta tehtyjä käsilaukkuja, norppajauhenlihaa, norpan luista sorvattuja tamponinnarukoruja sekä itsensä Nestori Miikulaisen norpan rasvasta valmistamaa viiksivahaa.
Pikku maksua vastaan voi myös katsella esityksen jossa Ukko Nooa panee laukkuaan.
Saimaalialainen kirjoitti:
Tulkaahan pistäytymään matkamuistomyymälääni, josta voi ostaa norpan nahasta tehtyjä käsilaukkuja, norppajauhenlihaa, norpan luista sorvattuja tamponinnarukoruja sekä itsensä Nestori Miikulaisen norpan rasvasta valmistamaa viiksivahaa.
Pikku maksua vastaan voi myös katsella esityksen jossa Ukko Nooa panee laukkuaan.
Hyi, ei!!!
Sinusta pysymme kaukana! :o :x :'(
Vierailija kirjoitti:
Puutarhuri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko järjestää miikkulaiselle morsian 2021 OFFICIAL yhtenä ohjelmanumerona, kun sinne asti mennään??
Tarkoitatko tätä (hienoa) huonoa Eka treffaus tsyrkassa- komiikkaa? Että kaikki naispuoliset sais osallistua? JÄTÄ SE SIKA-Sloggimme voi nimittäin tuottaa reissussa kosolti lisää sinkkuleita!!!
Ehdotan kuitenkin, että siis varmuuden vuoksi Nestor sais vihiä asiasta etukäteen. Saattais saaha laakin satapäisen huntupäisen morsion yllättäen ilmestyessä.
Miettikää, minkä lonkeronharmaan pilven jättäisi koko Av-kansainvälisen matkailun ylle, jos Nestor kupsahtaisi.
Oletteko eri mieltä, siis sopiihan tää kaikille?
Nestoria informoitu, oli itkenyt onnesta kuulemma❤️
Nyt siis pukukoodia lisää: Vapaat +
Ne, jotka miettivät jätänkö tuon sian:
Varatkaa hennon norpan kuvioinen hääpuku, jos haluatte Eka treffaus tsyrkassa Nestorin kanssa-osioon.
Sidotut ja muut: juhlapuku häitä varten
Matka-asuna edelleen tuo aiemmin mainittu Norppayöasu
Muutes,
Toi ykshän varasi jo vapaasti vuotavan hääjuhlan itselleen, pitäiskö Nestori-osuus ollakin kihlajaiset??? Sit ei noita norppahentojahääpukuja tarvittais...
Saimaalialainen kirjoitti:
Totta Mooses, onkos putiikkisi ihan siitä Saimaasenpääkadun varrella? Bai tö vei, paljonkohan kustantaa"pikku maksu"? Kai markoilla selviää?
Voi ei ei voi olla ihanampaa, kuin on meidän ikioma Huima Heimomme ❤❤❤, laittaisin sata sydäntä, mutta akku loppuisi.
APUS, nulle paikka heti Heimo-kullan takaa!!! Jippuu!!!