Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Italian salaatti on raskaana, voinko tulla mukaan?
Lapsettomana en osaa kyllä nyt sanoa, voiko tulla mukaan vai ei tuollaisessa tilanteessa.
Joku muu varmaan osaa valaista asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Joko Saimaa on jäässä? Pääseeköhän avantouinnille? Onneksi palstalainen Saimaan rannalta tarjosi ystävällisesti karjalanpiirakoita. Toivottavasti siellä on sauna, jotta voi avannosta lämmitellä.
Minä olen pakannut jo luistimet mukaan varoiksi jos Saimaaheesen on jäässä. Voin näyttää teille sitten kaksoispiruetin.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei av yv en ehtinyt lukea avausta tai viestejä tai jutun juonta mutta haluun ja hieno aloite jaksuhali järjestäjille av yv kysyn vielä mieheltä voinko tulla mukaan. Siis jos joku antaa kyydin kun Saimaaseen on pitkä matka meiltä ja ei ollut meidän idea että noin kauvas pitää mennä. En maksa bensoja kun kyydin antaja menee itsekin eli bensaa ei kulu ylimääräistä.
Hei. Voisitko ystävällisesti lukea ketjun alusta asti, tiedät mihin sitoudut lukijamatkalle mukaan tullessasi. Täällä on tarkasti kuvattu asut, korut, tauot, eväät yms ethän tahdo erottua porukasta. Valitettavasti joudut nyös maksamaan matkastasi. Bussikuskit kyllä maksaa bensat tai diiselit, mutta jokainen osallistuja maksaa matkan itse silti. Tarkka hinta ei kai selvillä, itse kuvittelisin selviäväni niillä satamarkkaisilla, mitä piirongin lootasta löysin, oli siellä jokunen italian lati kans.
Täh? Miksi ei ole sähköbussia? En lähde sit.
No voi voi. Et sitten lähde.
Onhan kaikille muille ok että diiseli palaa vielä tällä reissulla, ehkä seuraava onnistuu sähköisesti, ties vaikka virtuaalisesti hih hih ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Saimaa on jäässä? Pääseeköhän avantouinnille? Onneksi palstalainen Saimaan rannalta tarjosi ystävällisesti karjalanpiirakoita. Toivottavasti siellä on sauna, jotta voi avannosta lämmitellä.
Minä olen pakannut jo luistimet mukaan varoiksi jos Saimaaheesen on jäässä. Voin näyttää teille sitten kaksoispiruetin.
Oi ei voi ei miten ihanaa, kerrassaan. Näytäthän myös Pihlmanin piruetin? Se on niin hieno, että itkettää jo valmiiksi. Mihin loisteliaaseen sävellykseen vapaaohjelmasi on koreokrafioitu? Et kai kuulu vapaaohjelmasi kanssa näihin vapaasti vuotajiin?
Joopa joo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjatkaa otsikko, oikea muoto on Saimaahan![/quote
Thaimaaseen / Saimaaseen / taivaaseen / Zell am seen
Entäs..
Taipeeseen / Taipeiseen
Turkkuseen / Kurkkuseen
Nesteeseen / Neitsyeeseen
Tämän Saimaasen-retken jälkeen meidän pitää kyllä tehdä retki Turkkuuseen!
Olen niin paljon kuullut Turusta sinne on päästävä.Joi joo. Turkkusse mennään ja kurkkusee kaaetaan kaljat MUTTA:
Ensin hoijetaa Saimaaaeen meno. Täs on niin pal huolta ja suunniteltavaa viel. Sopiiko se kaikille, että vasta paluumatkalla aletaan suunnitella seuraavaa matkaa?
Pitäkää huoli sitten että otatte minut paluumatkalle mukaan.
Yks Porvoon-retki minut unohdettiin Kampin linja-autoasemalle bussin taakse kun olin siellä tupakalla.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjatkaa otsikko, oikea muoto on Saimaahan![/quote
Thaimaaseen / Saimaaseen / taivaaseen / Zell am seen
Entäs..
Taipeeseen / Taipeiseen
Turkkuseen / Kurkkuseen
Nesteeseen / Neitsyeeseen
Tämän Saimaasen-retken jälkeen meidän pitää kyllä tehdä retki Turkkuuseen!
Olen niin paljon kuullut Turusta sinne on päästävä.Joi joo. Turkkusse mennään ja kurkkusee kaaetaan kaljat MUTTA:
Ensin hoijetaa Saimaaaeen meno. Täs on niin pal huolta ja suunniteltavaa viel. Sopiiko se kaikille, että vasta paluumatkalla aletaan suunnitella seuraavaa matkaa?
Pitäkää huoli sitten että otatte minut paluumatkalle mukaan.
Yks Porvoon-retki minut unohdettiin Kampin linja-autoasemalle bussin taakse kun olin siellä tupakalla.Eikö kannattais varmuuden vuoksi jo lopettaa? Tai olla edes lakossa lukijamatkan ajan? Jospa se viime kertainen ei ollutkaan vahinko vaan merkki korkeimmilta voimilta? Vai mitä mieltä te muut ootte?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Saimaase Suomessa? Kun en ole varma ja olen etsinyt passiani, ei löydy ja taitaa passi olla jo mennyt vanhaksi.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mielestäni Saimaasee kuuluu Eurooppaan, eli koronapassilla pitäis pärjätä. Oletteko muut samaa mieltä raikkaasti?
Voi ei, nyt on taas päivä piloilla ja matka suunnitelmat vaarassa!
Mies ilmoitti äsken (sille on ostettu jo liput, norppayöpuku ja norppavanukkaat jne kalliit retkikamat!) ettei kuulemma laula matkalla kertaakaan!
Ei bussissa, ei tauoilla, ei perillä eikä edes kuorossa miikkulaisen tahtiin...
Voi ei, mitä mä teen???
Saako mies silti tulla ja saisiko sen järkiinsä jotenkin?????
Ja mistä tuo käytös kertoo, eikö mies haluakaan matkalle vai onko sillä joku toinen??
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi ei voi ei miten ihanaa, kerrassaan. Näytäthän myös Pihlmanin piruetin? Se on niin hieno, että itkettää jo valmiiksi. Mihin loisteliaaseen sävellykseen vapaaohjelmasi on koreokrafioitu? Et kai kuulu vapaaohjelmasi kanssa näihin vapaasti vuotajiin?
Voin tehdä Biellmanin piruetin joka on koreokrafisoitu Queenin Bohemian Rhapsodyyn.
Valmentajani on kiinalais-venäläinen Tsiu-Liu Nagarova. Hänkin haluaisi tulla retkelle mukaan? En tiedä mitä tuo vapaasti vuotaja tarkoittaa. Ja kun innostun ja jos haluatte nähdä niin voisin vielä esittää teille Salchow- hypyn.
Norppapuvussa itkevä:( kirjoitti:
Mies ilmoitti äsken (sille on ostettu jo liput, norppayöpuku ja norppavanukkaat jne kalliit retkikamat!) ettei kuulemma laula matkalla kertaakaan!
Voi ei, mitä mä teen???
Ja mistä tuo käytös kertoo, eikö mies haluakaan matkalle vai onko sillä joku toinen??
Hyräileekö kuitenkin Taikapeilin biisiä :Jos sulla on toinen? Uskon että miehelläsi on toinen nainen.
Kuinka saada mies käyttäytymään matkan ajan hyvin, ettei esim syö lasten vanukkaita?
Tai ilmeisesti kilteistä kiltwimmälle ledengalle eli nestori miikkulaiselle siitä, että maailma houkutti pois morsion?
Tai miten estää sekasaunassa se, ettei mollaa ukko nooaa siitä, että tämä ei ole kunnon mies?
Kaiken tämän ja pahempaakin mies voisi keksiä tehdä!
Tietääköhän pullervo-norppa nimensä?
Vierailija kirjoitti:
Norppapuvussa itkevä:( kirjoitti:
Voi ei, mitä mä teen???
Hyräileekö kuitenkin Taikapeilin biisiä :Jos sulla on toinen? Uskon että miehelläsi on toinen nainen.
Eikun se toinen on mulla.
t. Jossu
Vierailija kirjoitti:
Kuinka saada mies käyttäytymään matkan ajan hyvin, ettei esim syö lasten vanukkaita?
Tai ilmeisesti kilteistä kiltwimmälle ledengalle eli nestori miikkulaiselle siitä, että maailma houkutti pois morsion?
Tai miten estää sekasaunassa se, ettei mollaa ukko nooaa siitä, että tämä ei ole kunnon mies?
Ei kyllä kannattaisi Ukko Nooalle tuollaista ilkeyttä suustansa päästää
Ukko Nooa kun on kunnon mies ja rauhallisen tyyni.
Mutta kyllä Ukko Nooa osaa myös tulistua jos suoranaisia valheita puhutaan.
Ukko Nooa on väkivahva mies koko ikänsä kierrellellyt maailmaa ja tahkoa myös.
Hyvin äkkiä voi miehesi olla nokkospuskassa jos tuollain suutansa soittelee.
Onko kukaan kuullut meidän nico-jannicasta mitään???!! Hätätilanne, löytöpalkkio maksetaan, poliisi epäilee minua ja miestäni, eivät usko tarinaa norpaksi muuttumisesta!!! Äkkiä apua!!!!
Jaaha, sain tietää että hopeakettu yllyttää miehiä kapinaan ja syömään matkalla lasten norppavanukkaat!
Moni on kuulemma sitoutunut tuohon:(
Mielipiteitä, mitä tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kannattaisi Ukko Nooalle tuollaista ilkeyttä suustansa päästää
Ukko Nooa kun on kunnon mies ja rauhallisen tyyni.
Mutta kyllä Ukko Nooa osaa myös tulistua jos suoranaisia valheita puhutaan.
Ukko Nooa on väkivahva mies koko ikänsä kierrellellyt maailmaa ja tahkoa myös.
Hyvin äkkiä voi miehesi olla nokkospuskassa jos tuollain suutansa soittelee.
Ukko Nooa tais pistäytyä taas meiän pihasaunas eilen. Laukku ol naulas ko aamul kävin persnetot lauteilta pyykkii kerräämäs. Todella lepposa, lupsakka on Ukko Nooa selvistä päin, kerto kerran ettei tätä julkisuuden taakkaa hyväst jaksa kantaa ko melkei joka saunas joku kurkkii vattupusikon takkaa. Kehottasin silkkisin Norppahansikkain Ukko Nooaa matkal käsittelemmää. Eikä mitään nimikirjoituspyyntöjä, liis.
Olettehan kaikki raikkaat kanssani sammaa mieltä?
NYT ON HÄTÄ!!!! kirjoitti:
Onko kukaan kuullut meidän nico-jannicasta mitään???!! Hätätilanne, löytöpalkkio maksetaan, poliisi epäilee minua ja miestäni, eivät usko tarinaa norpaksi muuttumisesta!!! Äkkiä apua!!!!
Olethan nytten rauhoittunu yön nukuttuasi/valvottuasi? Tiedäthän tuon Alibisi lukeneena, jotta katoamistapauksissa lähipiiriä aina epäillään ensin. Tehdäänkö näin:
Katsellaan siel Saimaasenjärvenrannall josko joku Norppasen beibeistä tunnistettais Taaperoks? Ellei, nappaat vaan jonkun beben mukaan JOS edelleen olet varma että haluat sellaisen jättinorpan kotiisi kasvamaan.
Jätä nyt poliisi ja uhkaukset mielestäsi. Kumma muuten etteivät uskoneet Taaperosi norpaksi muuttuneen, ei taidakkaan olla niin kovin yleistä. Vai oliko AV tarinasi jotenkin ontuva?
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, sain tietää että hopeakettu yllyttää miehiä kapinaan ja syömään matkalla lasten norppavanukkaat!
Moni on kuulemma sitoutunut tuohon:(
Mielipiteitä, mitä tehdään?
Hopeakettuko joku kapinajohtaja??
Naurettavaa:)
Tuo kaatuu itsestään, kun pari av-mammaa käy ärähtämässä miehille!