Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Huomenta kaikille. Aamukalapöydällä hiljasta. Niin hiljasta että tekis mieli kiljasta... hah.
No mutta. Ehdotan:
Karaokebiisit Pakollinen Tänä yönä vauhti kiihtyy. Toinen kipale vapaavalintainen.
3 karaokelaulajaa valitaan finaaliin. Silloin Pakollinen Vanhoja poikia viiksekkäitä.
Käviskös tämmönen kaikille?
Onko yleisöäänestys vai joku tuomariraati? Tämmöisiä mietin täs aamutuimaan. Ja palkinnot??? Ehdotuksia tähän???
Nyt otan⛾ja🍉🍎🍌🥐🥝🍰🍩🍾 voi mitä herkkuja. Hauska juttu oli se, kun Kassa luuli, että aamupala on jotain utopiaa, kunnes raskaana näki oikean pitopöydän.
Hei. Tänään on muutes kolmas adventti. Tääl palaa🕯🕯🕯
Missäs raskaat on? Hoooi. Ei tarttis yksin täs höpötellä... no eniveis. Ennakkoilmottautuminen KaraokeKisaan klo 13.00... oottes silloin hereillä vai😴?
Tos aulan joulukuuses oli muuten kolmet🎀, jos joku ettii omiaan... piano🎹baaris oli muuten jatkojen jatkot...😕😲🤑*** punastuu hämillään. Okei. Kahvia siis!
Ei mulla muuta ollu
Vierailija kirjoitti:
Heräsi mistelipuiden oksista tehdyn hovikaaren alla luistimeni trimmatuissa säärissäni 🌟🌟🥃🍷🥃🎀🚬🤢💖 🎵🎶🎶🎶 Tuhat suudelmaa...🎶Mä velkaa jäin lauloi hän 🎶❤️❤️❤️😍😍 mulle näin.
Ooh! 🎶🎶Kuka on tuo mies, onko vieras mies? Damiano?
TV. Luistelijanne.
Sori Nirppis! Toi on kyllä Tauski. Laulaa nätisti . . . Muuten vähän ailahteleva...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsi mistelipuiden oksista tehdyn hovikaaren alla luistimeni trimmatuissa säärissäni 🌟🌟🥃🍷🥃🎀🚬🤢💖 🎵🎶🎶🎶 Tuhat suudelmaa...🎶Mä velkaa jäin lauloi hän 🎶❤️❤️❤️😍😍 mulle näin.
TV. Luistelijanne.Sori Nirppis! Toi on kyllä Tauski. Laulaa nätisti . . . Muuten vähän ailahteleva...
🎶🎶🎶Älä droppaa mun tunnelmaa....
Hei haloo Riinggnnn rinnng. Herätyskello soi! Huhuuu.
Ilmottautumaan koronakisaan...
Prrrkkkle Karaokekisaan!!!
1) Juuli Juristi
Ajan hiekkaa vaan
2) Tauno Takarivi
Kirje kotiin
3) Joopa Joo
Jos sais kerran reissullans
4) Poropeukalo
Kotiseudulle Pohjois-Karjalaan
5) Doris
Doris
No niin. No niin:
Päivän Lukujärjestys
📑
13.00 ilmottautuminen Karaokekisaan
14.00 spa
18.00 Karaokekisa
-->>> vapaata seurustelua, tanssia yms💕💕💕
Vierailija kirjoitti:
Prrrkkkle Karaokekisaan!!!1) Juuli Juristi
Ajan hiekkaa vaan2) Tauno Takarivi
Kirje kotiin3) Joopa Joo
Jos sais kerran reissullans4) Poropeukalo
Kotiseudulle Pohjois-Karjalaan5) Doris
Doris6) Vierailija
Sua vain yli kaiken mä rakastan7) Vierailija
Mä näitä polkuja tallaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirje kotiin3) Joopa Joo
Doris6) Vierailija
Mä näitä polkuja tallaan8) Vierailija&Vierailija
Kotiviini9) Vierailija
Oi niitä aikoja
Holvikaarikeskustelu poistettiin eilen yli 70 kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan MILTÄ latinon vvaimo oikein näyttää??? Minulla on ihana suunnitelma naamioitua häneksi ja odottaa Latinoa holvikaaren alla.🍷🍷🍷🍷 Saisin suudelma ja ties mitä, se on vain vaikeaa kun en tiedä hiusten pituutta ja väriä, pituutta, painoa, silmien väriä enkä yhtään mitään. 🤧
Nyt menen harjoittelemaan tuntomerkkejä odotellessani huomisen (jatkoon joo!) karaokekilpailua varten. Tuleeko joku sen jälkeen seuraksi juomaan, en voi juoda yksin. 💔🤧🤧🍷🍷🍷🍷Itkettää niin pirusti, joten laulan nyt tuntoni ulos. 💔🤧🍷🍷🍷🍷🍷🍷
Vitsi mikä suunnitelma! Miten en itse keksinyt. Tuu sit kertomaan onnistuitko!!!!
Minä onnistuin. Kännissä kuin käki, roivoni luovuttaneena menin itkien eilen humalassa holvikaaren alle.🤧🍷 Latino tuli ja otti minut kiihkeästi kuulkaas, olen nyt niin rakastunut🤧🍷 Meidät jopa yllätti useampi av matkaaja, jotka etsivät treffiseuraa ja juoksivat äkkiä kateuksissaan kai pois.🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷
Ps ilmoittakaa minut karaokekisaan, laulan paketin maijasen eroottisen kipaleen eli jano, kertoakseni ikäänkuin miten sydämeni on nyt parantunut.🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷💝💝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan MILTÄ latinon vvaimo oikein näyttää??? Minulla on ihana suunnitelma naamioitua häneksi ja odottaa Latinoa holvikaaren alla.🍷🍷🍷🍷 Saisin suudelma ja ties mitä, se on vain vaikeaa kun en tiedä hiusten pituutta ja väriä, pituutta, painoa, silmien väriä enkä yhtään mitään. 🤧
Nyt menen harjoittelemaan tuntomerkkejä odotellessani huomisen (jatkoon joo!) karaokekilpailua varten. Tuleeko joku sen jälkeen seuraksi juomaan, en voi juoda yksin. 💔🤧🤧🍷🍷🍷🍷Itkettää niin pirusti, joten laulan nyt tuntoni ulos. 💔🤧🍷🍷🍷🍷🍷🍷
Vitsi mikä suunnitelma! Miten en itse keksinyt. Tuu sit kertomaan onnistuitko!!!!
Minä onnistuin. Kännissä kuin käki, roivoni luovuttaneena menin itkien eilen humalassa holvikaaren alle.🤧🍷 Latino tuli ja otti minut kiihkeästi kuulkaas, olen nyt niin rakastunut🤧🍷 Meidät jopa yllätti useampi av matkaaja, jotka etsivät treffiseuraa ja juoksivat äkkiä kateuksissaan kai pois.🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷
Ps ilmoittakaa minut karaokekisaan, laulan paketin maijasen eroottisen kipaleen eli jano, kertoakseni ikäänkuin miten sydämeni on nyt parantunut.🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷💝💝
***Puhuu kuiskaten, äärimmäisen hiljaa: Tuota, kuka aikoo kertoa tuolle totuuden? Sehän etsi kilttimiehistä kilteimmän ja sen kanssa oli holvikaaren alla. Sitähän kävi lähes koko pystyssä oleva porukka kai katsomassa. Mutta Latino? Ei, kuka kertoo tuolle totuuden, sillain hyvin, hyvin nätisti?
Tää on eittämättä hieno matka myös meille kaikista kilteimmille miehille. Tällaisia mahkuja ei ole missään muualla. Pääsee suutelemaan oikeaa naista kylmän olutpullon sijaan. Hypin riemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirje kotiin3) Joopa Joo
Doris6) Vierailija
Kotiviini9) Vierailija
Oi niitä aikoja10) Vierailija
Jano
Heippatirallaa. Spassa 14.00
⭕uimarengas varmuuden vuoksi, ihanat🌊🌊🌊 tulkaa kaikki polskimaan🌠🌠🌠🚿🚿🏊♀️🏊♀️👙👙👙💥💥💦💦💦💨💬🗨🗯💭
Ja minä laulan seuraan kipaleen EIKÄ sitten mitään kysymyksiä miksi, mutta aion voittaa:
Kuiskaa: Kuka kertoo sen totuuden hei tuolle yhdelle? Nätisti siis?
* kuiskaa: olis kiva, jos se sais tietää totuuden Ennen kuin tuo kilttimies kehuu retostelee enempää. Hei, näkeeks ketä missä se on? Varovasti vois kyl kertoo...
Saako laulaa Joululauluja, sillehän ei ollut estettä? Aion saada itseni voittoon saamalla kaikki itkemään liikutuksesta. Kappaleena sylvian joululaulu, varma valinta. Ja ihana spaahoito..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirje kotiin3) Joopa Joo
Doris6) Vierailija
Kotiviini9) Vierailija
Jano11) Vierailija
Taakse paikan ja ajan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirje kotiin3) Joopa Joo
Doris6) Vierailija
Kotiviini9) Vierailija
Jano11) Vierailija
Taakse paikan ja ajan12) Vierailija
Sylvian joululaulu
Ilmoittaudun mukaan karaokekisaan. Valintani oli vaikea, mutta hyvin av-matkan iltoihin sopiva tango. Koska en osaa la cumbarcitaa niin valitsin perisuomalaisen ja helpposanaisen: mustan kissan tangon.
TV. Luistelijanne.