Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
NOSTETTU TÄMÄNPÄIVÄN HÄIDEN OHJELMANUMERO SEKÄ AIKATAULUT:
JUURI NYT:
olemme saunassa ja pesulla:
Naisluolassa ihme voiteet sekä morsiamelle morsiusmeikki yms. Kaikille tehdään hääkampaukset. Sulhasella frakki, morsiamella tämä puku ja raippa koristeena:
https://www.zalando.fi/fabiana-ferri-iltapuku-champagne-f1g21c003-j12.h…
Klo 14.00:
Pubiin juomaan aamukahvi loiventavien jälkeen.
Klo 15:00:
Siirrymme istumaan naisluolan juhlasaliin, jossa morsiamen isä taluttaa hänet alttarille.
Vihkipappi on hintasaarnaajien tuoma, suomea puhuva ja hyvä pappi:
Bestman on hintasaarnaajien robotti sekä morsiusneito se vessan leikkaamaton - ÄLKÄÄ kysykö!!
Klo 15.30
Hääparin poistuessa riisi heitto päälle sekä morsian heittää ulkona morsiuskimpun juuri samaan aikaan, kun ulos lasketaan juhlallinen varpusparvi.
Tämän jälkeen syömään hääruokia, hääkakkuna ellun salaisella reseptillä tehty (hyvä ja kaunis) pontikkakakku!
Ellu sekä morsiamen isä puhuvat vuorollaan..
Luonnollisesti esim kakkua leikatessa se jalka juttu, että kumpi on tossun alla.
Klo 16.30:
Morsiuspari avaa tanssin, muut siirtyvät myös tanssimaan, EI tiputanssia ei...
Klo 18.00:
Saimaanjärven rannalla illanvalossa loistelias ilotulitus, jota siirrymme katsomaan..
18.30 ilotulitus loppuu, takaisin tanssimaan ja hintasaarnaajat esiintyvät tutulla kappaleellaan:
Hilma on hoitanut koristelut, ruuat ja kukat.
Asusteena musta norppayöasu seuraavin koristein:
Vierailija kirjoitti:
Toi vieraiden juhla-asu. Musta norppa-yöasu on vähän tummahko? Oisko samanväriset kauniit huivit?🎗. Siis lisäksi. Ei pelkästään!
T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä
PANIIKKI KERTAUS TIIVISTETTYNÄ OHJELMANUMEROINEEN:
JUURI NYT:
Sauna, peseytyminen, selviäminen loiventavilla ja naisluolassa sitten ihme voiteillani kaunistuminen, hääkampaukset kaikille ja morsiamella hääkampaus, puku ja raippa koristeeksi sulhasella frakki!
KLO 14.00:
Pubiin selvinpäin juomaan aamukahvi kaikki loiventavien jälkeen.
Klo 15.00:
Siirrymme istumaan naisluolan juhlasaliin, jossa morsiamen isä taluttaa hänet alttarille. Vihkipappi on tuo hintasaarnaajien tuoma ja puhuu suomea!
Bestman on hintasaarnaajien robotti ja morsiusneitona se vessan leikkaamaton, älkää kysykö!
+HÄÄVIRREKSI OTETTU ELLUN KANSSA PANIIKISSA TUO SOI KUNNIAKSI LUOJAN!
VIHKIMISEEN TULLAAN SELVINPÄIN!
Klo 15.30:
Morsiuspari poistuu sekä heitämme päälle riisit ja morsian heittää ulkona hääkimpun samaan aikaan, kun Laskemme ulos juhlallisen varpusparven!
Tämän jälkeen siirrymme pubiin syömään hääruokia sekä ellu ja morsiamen isä puhuvat vuorollaan kumpikin. Hääkakkua leikatessa se jalka juttu, että kumpi on tossun alla.
Hääkakkuna ellun reseptillä tehty pontikkaa kakku + hilman tavallinen hääkakku
Klo 16.30:
Morsiuspari avaa tanssin, muut siirtyvät sen jälkeen tanssimaan, EIKÄ OTETA tiputanssia ei!
KLO 18.00:
Saimaanjärven rannalla loistelias ilotulitus, jota siirrymme katsomaan.
18.30
Ilotulitus loppuu, Siirrymme takaisin tanssimaan ja hintasaarnaajat esiintyvät tutulla kappaleellelaan missing.
Koristelut, ruuat ja kukat hoidettu, asusteena musta norppayöasu tuolla yllä olevalla koristelulla.
ONHAN KAIKILLE SELVÄÄ NYT MIKÄ ON PÄIVÄN OHJELMA, OLEMME ELLUN KANSSA PANIIKISSA?
Mä palasi takas koomast lauteilta, kiitti loiventavie. Ja ei, mä en oo vielkää raskaana. Ellu pakotti taas testaa aamull. No ehkä huomenn oon? Menihä eile kaikki hyvi, siis eihä mokailtu hopikse kaa polttareiss ku e kyll yhtää muista mitä tehtii? Sori oikeesti jos mokattii jotai.
Ja tää hääjuttu passaa. Niisk että mua itkettää. Totta munass itkettää niisk. Oha häämeikki vedenkestävää? Ja jos sä ja Ellu paimennette mua ja hopista, nii vois vaikk hintasaattajat kattoo, ett mu faija tulee ajoiss paikalle? Ku sekä faijall ett mull o taipumust hukata itte me. Eli mua, hopist ja faijaa pitää sitt vahtii tänää, ettei eksytä häist vaa ollaa siel miss millonki pitää. Jaksaak joku vastaa ja kysyy tota faija vahtimist hintasaattajat tai jotai?
Varattu kassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NOSTETTU TÄMÄNPÄIVÄN HÄIDEN OHJELMANUMERO SEKÄ AIKATAULUT:
JUURI NYT:
olemme saunassa ja pesulla:
Naisluolassa ihme voiteet sekä morsiamelle morsiusmeikki yms. Kaikille tehdään hääkampaukset. Sulhasella frakki, morsiamella tämä puku ja raippa koristeena:
Klo 14.00:
Siirrymme istumaan naisluolan juhlasaliin, jossa morsiamen isä taluttaa hänet alttarille.
Bestman on hintasaarnaajien robotti sekä morsiusneito se vessan leikkaamaton - ÄLKÄÄ kysykö!!
Klo 15.30
Hääparin poistuessa riisi heitto päälle sekä morsian heittää ulkona morsiuskimpun juuri samaan aikaan, kun ulos lasketaan juhlallinen varpusparvi.
Tämän jälkeen syömään hääruokia, hääkakkuna ellun salaisella reseptillä tehty (hyvä ja kaunis) pontikkakakku!
Luonnollisesti esim kakkua leikatessa se jalka juttu, että kumpi on tossun alla.
Klo 16.30:
Klo 18.00:
Saimaanjärven rannalla illanvalossa loistelias ilotulitus, jota siirrymme katsomaan..
18.30 ilotulitus loppuu, takaisin tanssimaan ja hintasaarnaajat esiintyvät tutulla kappaleellaan:
Vierailija kirjoitti:
Toi vieraiden juhla-asu. Musta norppa-yöasu on vähän tummahko? Oisko samanväriset kauniit huivit?🎗. Siis lisäksi. Ei pelkästään!
PANIIKKI KERTAUS TIIVISTETTYNÄ OHJELMANUMEROINEEN:
JUURI NYT:
Sauna, peseytyminen, selviäminen loiventavilla ja naisluolassa sitten ihme voiteillani kaunistuminen, hääkampaukset kaikille ja morsiamella hääkampaus, puku ja raippa koristeeksi sulhasella frakki!
KLO 14.00:
Klo 15.00:
Siirrymme istumaan naisluolan juhlasaliin, jossa morsiamen isä taluttaa hänet alttarille. Vihkipappi on tuo hintasaarnaajien tuoma ja puhuu suomea!
Bestman on hintasaarnaajien robotti ja morsiusneitona se vessan leikkaamaton, älkää kysykö!
Klo 15.30:
Morsiuspari poistuu sekä heitämme päälle riisit ja morsian heittää ulkona hääkimpun samaan aikaan, kun Laskemme ulos juhlallisen varpusparven!
Tämän jälkeen siirrymme pubiin syömään hääruokia sekä ellu ja morsiamen isä puhuvat vuorollaan kumpikin. Hääkakkua leikatessa se jalka juttu, että kumpi on tossun alla.
Klo 16.30:
Morsiuspari avaa tanssin, muut siirtyvät sen jälkeen tanssimaan, EIKÄ OTETA tiputanssia ei!
KLO 18.00:
18.30
Ilotulitus loppuu, Siirrymme takaisin tanssimaan ja hintasaarnaajat esiintyvät tutulla kappaleellelaan missing.
Koristelut, ruuat ja kukat hoidettu, asusteena musta norppayöasu tuolla yllä olevalla koristelulla.
ONHAN KAIKILLE SELVÄÄ NYT MIKÄ ON PÄIVÄN OHJELMA, OLEMME ELLUN KANSSA PANIIKISSA?
Mä palasi takas koomast lauteilta, kiitti loiventavie. Ja ei, mä en oo vielkää raskaana. Ellu pakotti taas testaa aamull. No ehkä huomenn oon? Menihä eile kaikki hyvi, siis eihä mokailtu hopikse kaa polttareiss ku e kyll yhtää muista mitä tehtii? Sori oikeesti jos mokattii jotai.
Ja tää hääjuttu passaa. Niisk että mua itkettää. Totta munass itkettää niisk. Oha häämeikki vedenkestävää? Ja jos sä ja Ellu paimennette mua ja hopista, nii vois vaikk hintasaattajat kattoo, ett mu faija tulee ajoiss paikalle? Ku sekä faijall ett mull o taipumust hukata itte me. Eli mua, hopist ja faijaa pitää sitt vahtii tänää, ettei eksytä häist vaa ollaa siel miss millonki pitää. Jaksaak joku vastaa ja kysyy tota faija vahtimist hintasaattajat tai jotai?
Tervetuloa takaisin taas elävien kirjoihin. Polttarit meni juu oikein hyvin eilen. Ette yhtään mokannut ette ja suurin osahan ihmistä ei edes muista niistä paljoa. Hyvä että häät sopii sinullekin. Vattu, minä käyn varmistamassa, että hintasaarnaajat katsoo isäsi saapuvan paikalle ajoissa, ennen kuin väsy ja ellu saa kohtauksen tästäkin. JA KYLLÄ, KILTTEINÄ MIEHINÄ NE TAATUSTI TEKEE SEN, KENENKÄÄN EI TARVITSE PANIKOITUA ENÄÄ TÄSTÄKIN!
*Lähtee norppakuvioinen aamutakki päällään sopimaan hintasaarnaajien kanssa, että vahtivat varatun kassan isän tulevan ajoissa häihin viemään sitä alttarille*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ei, tehkää joku jotakin😭😭 Näittekö ja kuulitteko te pillittäjä on palannut.😭😭 Ja siis kuinka se kehtas, kuulitteko te miten se HUUSI meille ja hopikselle? 😭😭 Minnuu pelottaa, siis kuinka se kehtas? 😭😭 Häissäki pitäs muuttaa ohjelma, ei saisi kilistää vaikka av historiassa uskomaton päivä ja siis huusi sulhasella, että meillä oisi alkoholiongelma ja paikalliset puhuu siitä ja ja😭😭
Siis kuulutteko, näittekä siis kuinka se kehtaa? 😭😭Sehän on ihan sekasin, tehkää joku pillittäjälle jotakin. 😭😭Minnuu pelottaa, nyt se KEHTASI kaiken huipuksi mennä pubiin itkemään väsylle ja ellulle, että häissä ei TANSSITA ja juoda, että jotain lasten leikkejä vain.😭😭 Siis miten sillä riittä POKKA TÄHÄN KAIKKEEN? 😭😭
Tehkää nyt joku jotakin, Minnuu pelottaa, eihän pillittäjä saa av-häihin tulla, eihän tule kun tuollaista kehtaa tehdä eikö sitä hävetä? 😭😭 Hoidelkaa joku se jotenkin, minnuu oikeesti pelottaa että miksei se voi vain jättää meitä rauhaan, kukaan sille mitään ole tehnyt😭😭
Rauhoitu, rauhoitu äläkä itke. Ota tästä kirkasta☕ ja rauhoitu. Meillä on tänään AV HÄÄT JA TAPAHTUI MITÄ TAHANSA, NIIN PILLITTÄJÄ EI TULE JATKOON. Rauhoitu. Me kaikki rauhoitutaan, aivan kaikki.
Kuinka moni on selvinpäin? JOKAINEN SELVINPÄIN OLEVA HÄTÄKOKOUS ÄKKIÄ TÄÄLLÄ. Pillittäjä hoidetaan tänään pois jotenkin. Haetaanko pubista ja lukitaan vaikka ensi töiksi johonkin? Sillä tuntuu olevan useampi elämä, mutta koitetaanko eliminoida se taas ennen häitä? Porttikielto häihin myös ehdottomasti.
Kuiskaa: Selvitetään äkkiä se hääaikataulu, pillittäjä hoidetaan ennen sitä. AV-HÄITÄ SE WI PILAA. kuka lähtee nyt minun mukaan? Minulla on tässä oman ukon paksu narunpätkä vahingossa tullut mukaan reissuun ja ulkona monta hyvää puuta johon pillittäjä saadaan keikkumaan se viimeinen keikkuminen?
Olen mukana! Hätäkous heti naisluolan sohvalla ja joku hakemaan pilluitku heti tänne luoksemme, sanotaan vaikka että Beckham haluaa tanssia sen kanssa!
JES, JES JES ME HOIDIMME HOMMAN KOTIIN JES NYT SIITÄ PÄÄSTIIN!!!
***Kuiskaa: Sanotaan vaikka näin, että pillkttäjä löysi siihen tiputanssin ja letkaan sen viimeisen tanssiparinsa. Saimaan tuulessa sinisenä keikkuen! Jos se tämän jälkeen vielä palaa, niin sitten se on jo ihme ja täytyy tosissaan alkaa miettiä kuka hitto se on. Mutta ei se enää palaa, ei vain voi sillä se hoideltiin lopullisesti!
Kuiskaa: Onhan tämä ihan varmasti hoidettu?
On hoidettu, vannon sen. Sen verran sinisenä pillittäjä sen viimeisen tanssiparinsa sai tipu ja letkajenkkaansa, että on ihme jos se palaa. Kai muuten LATINO tanssittaa meitä tänään illalla häissä?
NOSTETTU HÄIDEN OHJELMANUMERO SEKÄ AIKATAULUT:
JUURI NYT:
NYT PESULLE JA NAISLUOLAAN VALMISTAUTUMAAN, JOKAISELLE HÄÄKAMPAUS SEKÄ MORSIAN PUETAAN JA MEIKATAAN:
Klo 14.00:
Klo 15.30
Klo 16.30:
Klo 18.00:
Vierailija kirjoitti:
ELI KUN KAIKKI OVAT SAANEET HÄÄKAMPAUKSEN, MORSIAN PUETTU JA MEIKATTU NIIN EHDIMME SEN JÄLKEEN SEURAAVAKSI NÄIHIN OHJEMANUMEROIHIN:
OLEMME PUBISSA KAHVITUKSESSA KAIKKI SIIS VALMIINA LAITETTUINA TASAN KLO 14.00, NYT LÄHDEMME PESULLE JA VALMISTAUTUMAAN SINNE.
VIHKIÄISIIN MENEMME PUBISTA TASAN KLO 15.00, HINTASAARNAAJAT TUOVAT MORSIAMEN ISÄN PAIKALLE.
T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä paniikissa
NOSTETTU TÄMÄNPÄIVÄN HÄIDEN OHJELMANUMERO TIIVISTELMÄ PANIIKISSA:
JUURI NYT:
MENEMME PESULLE JA KAIKILLE SEURAAVAT ASIAT:
Peseytyminen, selviäminen loiventavilla ja naisluolassa sitten ihme voiteillani kaunistuminen, hääkampaukset kaikille ja morsiamella hääkampaus, puku ja raippa koristeeksi sulhasella frakki!
KLO 14.00:
Klo 15.00:
Klo 15.30:
Klo 16.30:
KLO 18.00:
18.30
NYT ÄKKIÄ LÄHDETÄÄN SILLÄ OLEMME PUBISSA TASAN KLO 14.00 KAHVITUKSESSA VALMIINA JOKAINEN SEKÄ VIHKIÄISISSÄ TASAN KLO 15.00, OLEMME ELLUN KANSSA PANIIKISSA.
Vierailija kirjoitti:
Nyt rauhoitu, kaikki on selvää. Me ollaan av-ihmistä joten kaikki hoituu. Mutta nyt rauhoitu. Kai joku pyyhkii porukan kyyneleet vihkiäisissä vai onko pakko itse se jokaisen tehdä?🤧
Ettekö te kuuntele ohjeita????
Menthol-raitistavat paperinessut juhlasalongissa virsikirjapinon vieressä. Ehdin kuivaamaan vain omat vuolaat kyyneleeni🤧🤧🤧
Hei! Muistakaa juhlahuivit! 🎗🎗🎗
Eikö tota lukijamatkaa olis kesähelteellä pitänyt tehdä,vedet on kylmät nyt.Saimaaseen.En lähe kyllä.
Onpa liikuttavaa saada hääkampaukset ja morsian on niin kaunis kohta että melkein itkettää.🤧 Ja käskekää joku tuon matkanjärjestäjän rauhoittua, me ollaan pubissa kahvituksesta kahdelta sekä vihkiäisissä kolmelta.🤧 Sinne on kyllä pakko ottaa mukaan lasteittain.🤧🤧🤧🤧🤧
Hei varattu kassa. Tsemppii ja rohkeutta häihin. Semmosta vaan aattelin kysyä. Et sattuisko sun isukki olla charmantti hopeaohimoinen komistus ???
Tanssittajia kaivataan🍸
Siis sen verta sanon, jotta ihanaa nähä mu hopis koht, aivan ihanaa ja ihanää ett tuut meiä häihi. Mä rakasta kaikkia teit, sanoiksi se jo aiemmi koskaa? Ja hieno ett dmfaijaaki vaihtaa, mä ja se osataan hukata itte me, eli mahtavaa ett mua, hopis ja faijaa vahitaa koko päivä, ei kukaan eksy.
Muaki vähä sillai jo hermostuttaa, siis toi häide koriste raippa uus o todella hieno. Samoi meikit ja kampaukset. Ja ihanaa ett saan hopiksen, sori ett vein sen teiltä. Tänää täytyy sitt ottaa vähä iisimmk ku eile. En kyll aio humaltuu. Mutt eikai tää hääpuku oo liian överin peittävä, eihä? Oisko pitäny ottaa ne miss oli enemmä paljasti pintaa?
Ciitta kirjoitti:
Eikö tota lukijamatkaa olis kesähelteellä pitänyt tehdä,vedet on kylmät nyt.Saimaaseen.En lähe kyllä.
.
Nomutta. Sattumoisin ollaan oltu jo kolmisen viikkoa Saimaasessa. Ja viihdytty mitä eniten. Jos et ole sattunut huomaamaan?
Huuteletko viereisestä ketjusta? On vuotava väliseinä. Seuraava reissu on Raumaaseeseen. Saattaa osua kesälle 2022.
Varattu kassa kirjoitti:
Siis sen verta sanon, jotta ihanaa nähä mu hopis koht, aivan ihanaa ja ihanää ett tuut meiä häihi. Mä rakasta kaikkia teit, sanoiksi se jo aiemmi koskaa? Ja hieno ett dmfaijaaki vaihtaa, mä ja se osataan hukata itte me, eli mahtavaa ett mua, hopis ja faijaa vahitaa koko päivä, ei kukaan eksy.
Muaki vähä sillai jo hermostuttaa, siis toi häide koriste raippa uus o todella hieno. Samoi meikit ja kampaukset. Ja ihanaa ett saan hopiksen, sori ett vein sen teiltä. Tänää täytyy sitt ottaa vähä iisimmk ku eile. En kyll aio humaltuu. Mutt eikai tää hääpuku oo liian överin peittävä, eihä? Oisko pitäny ottaa ne miss oli enemmä paljasti pintaa?
Älä nyt aloita, ne sinun muut ehdotukset silloin oli alusvaatteita. Ota tuo, oikeasti. Tuo on edes ainoa hääpuku ja sopii hyvin. Oikeasti, otat tuon nyt vaan. ☝️
Avaan ääntä:🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎶🎶🎶
Soi kunniaksi Luojan, nyt virsi kiitoksen
Tuon kaiken hyvän tuojan ja suojan ainaisen
Hän onneen meidät ohjaa jos joutuu johdantaan
Sen Rakkauden pohjaa ken pystyis koskaan tutkimaan...🎶🎵🎷🎵🎷🎶🎶🎶🎶🎵🎷🎹.
.
virsikirja📖 on auki oikeasta kohtaa
Vierailija kirjoitti:
Hei varattu kassa. Tsemppii ja rohkeutta häihin. Semmosta vaan aattelin kysyä. Et sattuisko sun isukki olla charmantti hopeaohimoinen komistus ???
Tanssittajia kaivataan🍸
Katoi äkkii mitä muut puhuu. Kiitti, oikeest tsempist ja ku ette vihaa mua, vaikk vein hopikse teilt. Mu faijall o kyll aika paljo mahaa, kaljun alkua ja hiukset pää reunoill ei viel oo harmaita.
Sori, mutt saa sitä tanssittaa jos haluu. Okei kai mä otan sitten tän hääpuvu, joku siitäki sano, jännittää vähä jo. oha hopis ajoiss paikall ja faija, mä nii toivo ett o. Tänää en sekoile, en varmast ota vaa pari lasillist ku meiät o vihitty hopikse kaa, vuosie unelma toteutuu. Mutt vaa pari, ei lähe lapasest. Ei tänää
Virsi on 462, jos jollain oma virsikirja mukana!
.
Mikähän on häämarssi? Häävalssi?
Oliks nää jo tiedossa?
Nyt mua alkaa oikeasti itkettää😓😓😓
Arvon av ihmiset, tulettehan ajoissa pubiin? HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN ON KOKO PÄIVÄN ODOTTANUT NÄKEVANSÄ VARATUN KASSAN VIHDOINKIN HÄÄPUVUSSAAN! LAITAN RAKKAUSKIRJEENI VATAYULLE KASSALLE TULEMAAN 📜 SEKÄ TÄMÄN KAUNIIN KAPPALEEN VARATULLE KASSALLE SOITAN KYSEESSÄHÄN ON TIETENKIN ALISTETTU HOPEA KETTU TÄYSVALKOISISSAAN:
Vierailija kirjoitti:
Arvon av ihmiset, tulettehan ajoissa pubiin? HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN ON KOKO PÄIVÄN ODOTTANUT NÄKEVANSÄ VARATUN KASSAN VIHDOINKIN HÄÄPUVUSSAAN! LAITAN RAKKAUSKIRJEENI VATAYULLE KASSALLE TULEMAAN 📜 SEKÄ TÄMÄN KAUNIIN KAPPALEEN VARATULLE KASSALLE SOITAN KYSEESSÄHÄN ON TIETENKIN ALISTETTU HOPEA KETTU TÄYSVALKOISISSAAN:
Hopis lopeta oikeesti jo se vonkaus, me ollaan tasalta paikalla. Umpiväsy ja ellu on paniikissa, eli kukaan ei sekoile. Ainakaan ennen iltaa.
Mua vääntää mahasta. Enkä oo ees morsian🤢🤢🤢oi ei. Voi ei ei voi olla kyl nytten totta. Mä jään sit penkin päähä. Jos yrjö tulee käymää. Ennen kekkuli-kallea. Voi ei. Mä oran yhen mahalääkkeen kaffen kaa. Jos ihmetteletten...
Ei mulla muuta
Kuiskaa: Onhan tämä ihan varmasti hoidettu?