Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
3401/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkauhhbpubbiinsh auttamahhxxxxzzzz!!!!!!!

Vierailija
3402/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskautettuna ainoa iloni on seurata muiden sekoiluja, näen ketkä tulevat aamupalpöuöytään kieh:) Ja huomenna selvitetään tuo ehkäisy asia, eikai Varattu kassakin raskautunut, sittenhän se ei voi enää juoda samaan tahtiin matkalla iloksemme?

Huomenna nähdään aamiaispöydässä, siis me pari jotka ollaan siellä aina:)

Huomentabkaikille, tulkaa joku seuraksi aamupalalle!🍇🍇🍇🍇🍈🍈🍉🍉🍉🍊🍊🍊🍌🍌🍌🍍🥭🥭🥭🥭🧅🥕🥔🥥🥝🫒🌽🍅🍄🫑🥨🥒🧄🥬🥐🍞🍞🌰🥜🍗🍗🍗🍖🧀🧀🧇🧇🍗🥩🥓🥓🥓

Jos jossain vaiheessa nuo muut raskaat saa varatun kassan/hopiksen heräämään darrastaan, niin älkää välittäkö itkusta, sillä saunassa testataan tänään totuus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3403/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä pitkä kalju miehekäs komistus bussista numero 5.

Muistatko ruskeatukkaista sinisiin farkkuihin ja keltaiseen huppariin pukeutunutta naista? Satuttiin samaan aikaan aamiaisjonoon. Sinä otit raikkaan voileivän ja Norppelijukurtin. Katseemme kohtasivat. Jos olet kiinnostunut niin odotan sinua alaportailla portin vieressä kellaripolun takana puun katveessa kuunvalossa illalla klo. 23.00.

Nimimerkki Pannu kuumana

Kerrosahs huohnenhn mithesbtässs kävih sigtt?

No siinä kävi niin että tuli useampia miehiä paikalle ja minä juoksin karkuun ja myöhään yöllä värjäsin tukkani blondiksi. En saanut tarpeeksi unta joten palaan sänkyyn ja jätän aamiaisen väliin.

Vierailija
3404/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa matkalla oleva av-ihminen, joka rakastaa kaikkia näitä kanssamatkaajiaan ja heidän juttujaan?😂🥃

Sekä vieraita ja nimimerkillisiä ja joka nauttii näistä kaikista käänteistä toivoen, ettei tämä matka lopu vielä pitkään aikaan?😂🥃

Tämä jos mikä on sellainen hyvän mielen ketjuni, että otetaanko sille?😂🥃🥃🥃🥃

Olen sitä mieltä että ei tämä matka ihan heti lopu. Otin yhteyttä naapuriini ja pyysin että postittaa tänne sen mun överin joulukalenterin kaikelta varalta. Poste restante Saimaase.

Vierailija
3405/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Kuuluu siinä kuuluisassa koomadarrassaan olevan naisen sekopäistä itkuista huutoa, kun sitä sormelmilla osoitellen tentataan*

HYÄÄJHHH, MÄÄÄH TUNNUHTANSH!! EIHHH OLLUHHHH EHKÄSHYHHYÄHH, EIH OLLUH EHKÄSSYÄH MULLAHH JAH HOPIKKSELLAH! ANTHAKAH SAATANAHH LOIVVENTHAHHVAA, AUTTAHKAA MUUUUT YLÖSHHH JAH HH PYYHHHKIJÄHH APUUH MÄÄÄ MEENNS TAASH JONOH OHHHIH! NOIHHHH KOOMASHHTA KISDUTTAAHH!! MUHHHLLAH ONSH YNH DUUNIHHH, SELHIHTÄNH SELVINHPÄIHHHGN TEILLEHHH SAUNASSHAHS, MUTTHH AUTAHHKAAHHH!!

Vierailija
3406/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

*Kuuluu siinä kuuluisassa koomadarrassaan olevan naisen sekopäistä itkuista huutoa, kun sitä sormelmilla osoitellen tentataan*

HYÄÄJHHH, MÄÄÄH TUNNUHTANSH!! EIHHH OLLUHHHH EHKÄSHYHHYÄHH, EIH OLLUH EHKÄSSYÄH MULLAHH JAH HOPIKKSELLAH! ANTHAKAH SAATANAHH LOIVVENTHAHHVAA, AUTTAHKAA MUUUUT YLÖSHHH JAH HH PYYHHHKIJÄHH APUUH MÄÄÄ MEENNS TAASH JONOH OHHHIH! NOIHHHH KOOMASHHTA KISDUTTAAHH!! MUHHHLLAH ONSH YNH DUUNIHHH, SELHIHTÄNH SELVINHPÄIHHHGN TEILLEHHH SAUNASSHAHS, MUTTHH AUTAHHKAAHHH!!

Olen yksin noista raskautetuista, jotka kiskoivat totuuden esiin varatulta kassalta, käytimme sen kuukuisaa kuntoa aamuisin ennen loiventavaa hyväksi. Meille SAA taputtuu. Jätettiin se nukkumaan, MUTTA tänään saunassa siltä vaaditaan selitys, oliko vahinko vai ei ja miten tässä näin kävi. Kai kaikki ovat samaa mieltä tästä nyt, että tämän se selittää kun jäi ehkäisy hopiksen kanssa pois?!!!

Nyt se pakollinen lohtubiisi tuolla pubissa matkaaville soimaan, kovaa:

Vierailija
3407/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Huutoitkua sekopäisesti kaikille ja varatulle kassalle:

TURPA KII SAATANA KESKIVERTO AV- DOKU!!! SAATANA SUA ON SORMELLA OSOTELTU, MUTT MÄ ENNOO SAANU TANSSII TIPITIITÄ TAI LETKISTÄ, ENKÄ MITÄÄ MUUTA OO OOTTANU!!!

TE DOKUJA OOTTE SEN AINA ESTÄNY, KU RYYPPÄÄMÄÄN ALOITTE!! TANSSITAAKS TÄNÄÄ LETKISBJA TIPIII VAI HÄISSÄ HUOMENNA!!!! MÄ OON NIITÄ VAA OOTTANU!!!

MEEN KANTELEEN, ANOPILLESS JA ELLULLE, ETT JÄTITT EHKÄSYN JA ETT KOITITTE MUUT MUA ELIMINOIDA HANNIBALIN BUSSISSA, JA MÄ OON VAA TIPITIITÄ JA LETKISTÄ OOTTANU!!!

KANTELEN SUSTA KU JÄTOT EHKÄSYN, KANTELEN NOISTA MUISTA KU KOITTIVAT APPAA MUTT HANNIBALI AVULLA JA SIITÄ, ETT KAIKKI OLI EILEN TAAS AIVAN NAAMAT!!!

-Nuori nainen lähtee sekopäisesti itkien naisluolaan päin, kannellakseen kaikista väsylle ja ellulle kun itse on selvinpäin

Vierailija
3408/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih, kuulitteko te muutkin Aamupala pöydässä?? 😭😭 Itkupilli on jotenkin palannut, en ymmärrä miten mutta jotenkin. 😭😭 Ei, onko se niitä matkaajia, joista ei pääse eroon? 😭😭 Siis kuulitteko, miten se huusi ja haukkui kaikkia, vaikka kukaan ei ole tehnyt mitään sille?😭😭 Mitä jos väsy ja Ellu sitä uskoo ja suuttuu, ei meidän on pakko hoidella itkupilli minua pelottaa😭😭😭 Laitan äkkiä kirkasta joukkoon minun aamu☕😭😭😭😭

Vierailija
3409/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eih, kuulitteko te muutkin Aamupala pöydässä?? 😭😭 Itkupilli on jotenkin palannut, en ymmärrä miten mutta jotenkin. 😭😭 Ei, onko se niitä matkaajia, joista ei pääse eroon? 😭😭 Siis kuulitteko, miten se huusi ja haukkui kaikkia, vaikka kukaan ei ole tehnyt mitään sille?😭😭 Mitä jos väsy ja Ellu sitä uskoo ja suuttuu, ei meidän on pakko hoidella itkupilli minua pelottaa😭😭😭 Laitan äkkiä kirkasta joukkoon minun aamu☕😭😭😭😭

Ei, ei vatun vatun vattu. En kestä. Onneksi itkupilli kantelut ei taida mitään auttaa, Ellu ja väsy ku ei pahemmin siitä pidä. Mutta miten se palsi ja selviä, onko se oikeesti niitä joista ei meinaa päästä eroon? Se on hoideltava, tavalla tai toisella. Että se kehtaa huutaa ja haukka meitä. Kukaan ei sille ole mitään tehnyt. Ei vattu sitten mitään.

Kätevä emäntä ja se toinen av-matkaaja talutti sen bussiin nukkumaan, lääkärin hoiviin ja mitä vatun vattua toisten raskautumiset(?) sille kuuluu? Meillä muilla av-matkaajille on toki erilaiset tenttausoikeudet kuin itkupillillä, sillä se päätettiin potkia pihalle meidän reissusta..

Mutta tänään, tänään oikeasti meidän on hoidettava itkupilli. Siis miten se selvisi, onko se kovempi luu mitä alunperin uskottiin?

Vierailija
3410/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ted on? Pystysikömse hoitamaan itkupillin, jos hannibal epäonnistui? Ja mikä tämä juttu on, onko se kateellinen tämämpäiväisistä polttareista ja huomisista häistä? Ja kummalle, hopikselle vai sen morsiolle? Saatana mikä avionrikkojakin vielä jos siitä kyse.

Onneksi itkupilli ei kyllä onnistu, on sen verran hopis ja kassa kuinbluodut toisilleen. Mutta tämä voisi selittää, miksi hitokseen tuo itkipilli käyttäytyy noin? Saatana, mikä SIKA itkupilli onkaan. Huomasia häitä ja tämänpäiväsiä polttareita se ei onneksi pysty pilaamaan.

Me halutaan romantiikasta ja hyvä syy vetää 2 päivää putkeen viinaa kaksin käsin. Sivistyneesti siis tietenkin. Kuka lähtee mukaan, jos itkupilli viedään tänään tedin hoiviin jotenkin? Mutta miten, sehän on pubissa? Lähteekö joku mukaan auttamaan tässä (Kätevä Emäntä?) ja suunnitelma äkkiä kasaan!

Vierailija
3411/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiklskkll johkuh tullajh pubbiinb auttamaahs? Meilläsw ohhh taaashh kaikilla h täällähhh niitttähhh ääritilanteit th jahh kaikkiahh itkehhttää. Pyyhhihkää kyynheleethh joohkoh jahhh autthahhkaaa meitär yhöhh auttahtahkaa meihtäh eeshh tänhäähh, niiihhh eihh juuahh enäähh kohhaah!

Vierailija
3412/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiklskkll johkuh tullajh pubbiinb auttamaahs? Meilläsw ohhh taaashh kaikilla h täällähhh niitttähhh ääritilanteit th jahh kaikkiahh itkehhttää. Pyyhhihkää kyynheleethh joohkoh jahhh autthahhkaaa meitär yhöhh auttahtahkaa meihtäh eeshh tänhäähh, niiihhh eihh juuahh enäähh kohhaah!

TÄSSÄ ON NYT TILANTEITA PÄÄLLÄ AAMUPALA PÖYDÄSSÄ, ME EI TOSIAANKAAN TULLA AUTTAMAAN KETÄÄN PUBISSA! TAJUATKO ETTÄ JOITTE KAIKKI SIELLÄ IHAN ITSE ITSENNE TUOHON JAMAAN JA MEILLÄ ON AAMUPALA PÖYDÄSSÄ YKSI ÄÄRIMMÄINEN HÄTÄTILANNE PÄÄLLÄ! ODOTTAKAA VÄSYNYTTÄ JA ELLUA NIINKUIN AINA, MEILLÄ ON TÄÄLLÄ YKSI AKUUTTI HÄTÄTILANNE PÄÄLLÄ!

Vierailija
3413/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on polttarit illalla kuudelta, itkupilli on hoideltava ennen niitä tai sitten otettava mukaan. Miten me hoidetaan tämä juttu? Etsikää nyt joku ted ja Kysykää Hannibalilta mitä tapahtui? Siis miten maailmassa itkipilli selvisisi?

Vierailija
3414/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄNPÄIVÄKSET OHJELMANUMEROT:

KLO 13.00

Viereiseen mökki saunaan, jossa avanto, poreamme sekä karjalanpiirakoita. Ihmevoiteillani kaikki taas laitetaan kuntoon

Vierailija kirjoitti:

Joko Saimaa on jäässä? Pääseeköhän avantouinnille? Onneksi palstalainen Saimaan rannalta tarjosi ystävällisesti karjalanpiirakoita. Toivottavasti siellä on sauna, jotta voi avannosta lämmitellä.

Klo 15.00

Soutuveneillä mukavaa retkeilyä kaikille saimaassa, jokainen joka aikoo heittää saimaaseen jonkin kassin/laukun tms tiputtaa ne järveen samalla:

Vierailija kirjoitti:

Aion saimaan järveen heittää yhden matkalaukun, kun lähdetään miikkulaisen kanssa soutamaan. Matkalaukussa on iso tunnistettava tarrakuva vadelmaveneestä.

Saatan puhista aika paljon sitä raahatessani sillä kivillä sen täytän ja kunto on huono. Toivoisin, että kukaan ei sitten kysy mitään eikä poliisia!!

Klo 18.00:

Yhteiset polttarit hopeaketulle ja varatulle kassalla naisluolassa, minä ja ellu autamme sen itkevän tytön kanssa hilmaa pubissa.

Polttarien suunnitelmanne tiivistettynä lainauksena, ottakaahan varovasti:

Vierailija kirjoitti:

[quote

EIHÄN ne meidän varatun kassan ja hopiksen jo sovitut yhteiset (kääk, kassa taitaa pitää tosiaan hopista kurissa jollain, kun ei anna sille omia polttareita vaan yhteiset) polttarit mene ihan vähän yli huomenna? Vai mitä muut sanoo, keskiviikkona on sitten häät joihin pitää selvitä?

Mehän sovittiin vain, että kassan ja hopiksen yhteiset (hopis ei oo tainnut naisluolassa ennen ollakaan vai onko?) polttarit ovat ihan viattomat eli :

0. Väsy, Ellu ja itkupilli siirtyvät pubiin auttamaan hilmaa, ei itkupilli mukaan ei ikinä.

1. Aloitellaan 6 aikaan naisluolassa

2. Tankotanssia vetävät damiano + Beckham.

3). Hääpari tarttuu Antti tuiskun kanssa yhdeksi illaksi naisluolaan asennettuihin karaokelaitteisiin. Ja Hopis, sen kassa ja Antti Tuisku vetävät keikan meille, polttareiden paras pila ikinä. Kuunnellaan nautinnolla, kieh.

4) Ja se on jo sovittu ja hoidossa, että myös naisluolan uima-allas täytetään kuohuviinillä ja shampanjalla veden sijaan. Ei aina vain niitä kuohari ja shampanja suihkuja ja kylpyammeita, ei jaksa samaa.

Nostin teille näkyviin tämänpäiväiset ohjelmanumerot, muistakaa ottaa polttareissa lapsukaiset varovasti sillä huomenna on poikani hopeaketun ja varatun kassan häät....

=Siemailee sofikoituneesti itkien liikutuksen pirt, siis viiniä ellun kanssa...

Ja mitä se huonokäytöksinen tyttö kävi täällä taas huutamassa, haukkui kaikkia ei kyllä se täytyy varmasti pubiin ottaa auttamaan minua ja ellua hääjärjestelyissä...

=Siemailee sofikuneesti pirtua ellun kanssa...

Mutta yksi asia, onhan se totta mitä tuo tyttö sanoi onhan haluan heti tänään kuulla totuuden??????

=Kilistää ihanan ellun kanssa sofikoituneesti pirtun ja pontikan sekoitusta onnen kyyneleet silmissään.....

Siis aikovatko poikani hopeakettu ja varattu kassa hankkia vauvan, minä ostin äsken kaikkien lähikauppojen herkät raskaustestit jo varatulle kassalle ja jos se ilkeä tyttö tästä onnen asiasta valehteli niin....

=Kilistävät ellun kanssa sofikoituneesti onnen kyyneleet lapsenlapsen ajatuksestakin silmissään..

Lähdemme heti hakemaan teitä kaikkia pubista, Aamupala pöydästä sekä busseista, koitamme ehtiä saunaan ennen kuin klo 13.00, sillä tähän asiaan haluan vastauksia..

=Itkee liikutuksesta ja ääni häviää, Ellu taputtaa selkään halaillessaan..

Nyt lähdemme lapset rakkaat pelastamaan teitä saunaan ja kauneudenhoitoon, silitämme kyyneleitä, taputtelemme päitä ja puhallamme pipejä...

=Siemailee sofikunoituneestinpontikan ja pirtun sekoitusta...

Muistakaa päivän ohjelma, tai no minä käyn taas teitä muistuttamassa ellun kanssa kuitenkin ja nätisti niissä polttareissa sitten!

=Kilistelee liikutuksen kyyneleet silmissään ellun kanssa ja ei voi malttaa edes odottaa, että varattu kassa kertoo herättyään saako lapsenlapsia...

Antti Tuisku tulee tänään mukaanne polttareihin, naisluolan uima-allas on jo täytetty shampanjalla+kuohuviinillä sekä karaokelaitteet on tuotu sinne, mutta ottakaa lapsoset nätisti sillä huomenna pitää häihin selvitä..

=Ellun kanssa halilevat toisiaan, haluaa kuulla jo totuuden että aikooko oma poika hopeakettu ja varattu kassa huomisen häiden lisäksi hankkia perheenlisäystä....

Lähdemme heti pelastamaan teitä lapsiparkoja saunaan päin, lähdemme ellun kanssa tulemaan pubiin, aamupala pöytään, busseihin sekä naisluolaan sillä hetkihän siinä aina kestää, että kaikki saadaan saunaan...

T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä joka rukoilee mielessään, että se oisi totta että lapsenlasta yritetään

Vierailija
3415/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KLO 13.00

Viereiseen mökki saunaan, jossa avanto, poreamme sekä karjalanpiirakoita. Ihmevoiteillani kaikki taas laitetaan kuntoon

Vierailija kirjoitti:

Joko Saimaa on jäässä? Pääseeköhän avantouinnille? Onneksi palstalainen Saimaan rannalta tarjosi ystävällisesti karjalanpiirakoita. Toivottavasti siellä on sauna, jotta voi avannosta lämmitellä.

Klo 15.00

Soutuveneillä mukavaa retkeilyä kaikille saimaassa, jokainen joka aikoo heittää saimaaseen jonkin kassin/laukun tms tiputtaa ne järveen samalla:

Vierailija kirjoitti:

Aion saimaan järveen heittää yhden matkalaukun, kun lähdetään miikkulaisen kanssa soutamaan. Matkalaukussa on iso tunnistettava tarrakuva vadelmaveneestä.

Saatan puhista aika paljon sitä raahatessani sillä kivillä sen täytän ja kunto on huono. Toivoisin, että kukaan ei sitten kysy mitään eikä poliisia!!

Klo 18.00:

Yhteiset polttarit hopeaketulle ja varatulle kassalla naisluolassa, minä ja ellu autamme sen itkevän tytön kanssa hilmaa pubissa.

Vierailija kirjoitti:

[quote

EIHÄN ne meidän varatun kassan ja hopiksen jo sovitut yhteiset (kääk, kassa taitaa pitää tosiaan hopista kurissa jollain, kun ei anna sille omia polttareita vaan yhteiset) polttarit mene ihan vähän yli huomenna? Vai mitä muut sanoo, keskiviikkona on sitten häät joihin pitää selvitä?

Mehän sovittiin vain, että kassan ja hopiksen yhteiset (hopis ei oo tainnut naisluolassa ennen ollakaan vai onko?) polttarit ovat ihan viattomat eli :

0. Väsy, Ellu ja itkupilli siirtyvät pubiin auttamaan hilmaa, ei itkupilli mukaan ei ikinä.

3). Hääpari tarttuu Antti tuiskun kanssa yhdeksi illaksi naisluolaan asennettuihin karaokelaitteisiin. Ja Hopis, sen kassa ja Antti Tuisku vetävät keikan meille, polttareiden paras pila ikinä. Kuunnellaan nautinnolla, kieh.

4) Ja se on jo sovittu ja hoidossa, että myös naisluolan uima-allas täytetään kuohuviinillä ja shampanjalla veden sijaan. Ei aina vain niitä kuohari ja shampanja suihkuja ja kylpyammeita, ei jaksa samaa.

Nostin teille näkyviin tämänpäiväiset ohjelmanumerot, muistakaa ottaa polttareissa lapsukaiset varovasti sillä huomenna on poikani hopeaketun ja varatun kassan häät....

Ja mitä se huonokäytöksinen tyttö kävi täällä taas huutamassa, haukkui kaikkia ei kyllä se täytyy varmasti pubiin ottaa auttamaan minua ja ellua hääjärjestelyissä...

Mutta yksi asia, onhan se totta mitä tuo tyttö sanoi onhan haluan heti tänään kuulla totuuden??????

=Kilistää ihanan ellun kanssa sofikoituneesti pirtun ja pontikan sekoitusta onnen kyyneleet silmissään.....

Siis aikovatko poikani hopeakettu ja varattu kassa hankkia vauvan, minä ostin äsken kaikkien lähikauppojen herkät raskaustestit jo varatulle kassalle ja jos se ilkeä tyttö tästä onnen asiasta valehteli niin....

=Kilistävät ellun kanssa sofikoituneesti onnen kyyneleet lapsenlapsen ajatuksestakin silmissään..

Lähdemme heti hakemaan teitä kaikkia pubista, Aamupala pöydästä sekä busseista, koitamme ehtiä saunaan ennen kuin klo 13.00, sillä tähän asiaan haluan vastauksia..

Nyt lähdemme lapset rakkaat pelastamaan teitä saunaan ja kauneudenhoitoon, silitämme kyyneleitä, taputtelemme päitä ja puhallamme pipejä...

Muistakaa päivän ohjelma, tai no minä käyn taas teitä muistuttamassa ellun kanssa kuitenkin ja nätisti niissä polttareissa sitten!

=Kilistelee liikutuksen kyyneleet silmissään ellun kanssa ja ei voi malttaa edes odottaa, että varattu kassa kertoo herättyään saako lapsenlapsia...

Antti Tuisku tulee tänään mukaanne polttareihin, naisluolan uima-allas on jo täytetty shampanjalla+kuohuviinillä sekä karaokelaitteet on tuotu sinne, mutta ottakaa lapsoset nätisti sillä huomenna pitää häihin selvitä..

=Ellun kanssa halilevat toisiaan, haluaa kuulla jo totuuden että aikooko oma poika hopeakettu ja varattu kassa huomisen häiden lisäksi hankkia perheenlisäystä....

Lähdemme heti pelastamaan teitä lapsiparkoja saunaan päin, lähdemme ellun kanssa tulemaan pubiin, aamupala pöytään, busseihin sekä naisluolaan sillä hetkihän siinä aina kestää, että kaikki saadaan saunaan...

T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä joka rukoilee mielessään, että se oisi totta että lapsenlasta yritetään

Kiitos matkanumeroita, odotellaan koska päästään saunaan tänään. Ja sitä ei tiedetä, aikooko hopis ja varattu kassa hankkia perheenlisäystä mutta täytyy saunassa kysyä kun kassa herää. Ja tietenkin me hoidetaan nätisti polttarit.

***Kuiskaa: No niin, matkaohjelma näkyvissä. Missä vaiheessa eliminoidaan itkipilli ja miten. Kuka lähtee auttamaan, jos tänään koitan sen hoidella tedin bussiin. Vai onnistuisikohan itkipillun hoitelu pois päiviltä, kun mennään soutamaan? Äkkiä joku mukaan, olen valmis hoitamaan itkipillun mutta tarvitsen kaverin tähän ja suunnitelman. Onko joku mukana ja mitä tehdään, lopullinen upotus veteen vai ted?

Vierailija
3416/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KLO 13.00

Vierailija kirjoitti:

Klo 15.00

Vierailija kirjoitti:

Klo 18.00:

Vierailija kirjoitti:

[quote

Kiitos matkanumeroita, odotellaan koska päästään saunaan tänään. Ja sitä ei tiedetä, aikooko hopis ja varattu kassa hankkia perheenlisäystä mutta täytyy saunassa kysyä kun kassa herää. Ja tietenkin me hoidetaan nätisti polttarit.

***Kuiskaa: No niin, matkaohjelma näkyvissä. Missä vaiheessa eliminoidaan itkipilli ja miten. Kuka lähtee auttamaan, jos tänään koitan sen hoidella tedin bussiin. Vai onnistuisikohan itkipillun hoitelu pois päiviltä, kun mennään soutamaan? Äkkiä joku mukaan, olen valmis hoitamaan itkipillun mutta tarvitsen kaverin tähän ja suunnitelman. Onko joku mukana ja mitä tehdään, lopullinen upotus veteen vai ted?

Puhuu koko ajan kuiskaten: Sanokaa ny äkkiä joku tuolle että lähtee auttamaan ja suunnitelma, minnuu pelottaa itkupilli.😥 hoidetaanhan itkupilli tänään, hoidetaanhan mie pelkään ny?😰

Vierailija
3417/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa matkalla oleva av-ihminen, joka rakastaa kaikkia näitä kanssamatkaajiaan ja heidän juttujaan?😂🥃

Sekä vieraita ja nimimerkillisiä ja joka nauttii näistä kaikista käänteistä toivoen, ettei tämä matka lopu vielä pitkään aikaan?😂🥃

Tämä jos mikä on sellainen hyvän mielen ketjuni, että otetaanko sille?😂🥃🥃🥃🥃

Olen sitä mieltä että ei tämä matka ihan heti lopu. Otin yhteyttä naapuriini ja pyysin että postittaa tänne sen mun överin joulukalenterin kaikelta varalta. Poste restante Saimaase.

Ihana teko sinulta, me jäädään tänne saimaaseen ainakin joulun yli.🍻 Ja kyllä meillä tekemistä riittää, sillä av-ihmiset keksivät aina jotakin🍻 Jatkukoon meidän matkamme ainakin ensi vuoteen, vai mitä muut sanoo?🍻

Vierailija
3418/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskautettuna ainoa iloni on seurata muiden sekoiluja, näen ketkä tulevat aamupalpöuöytään kieh:) Ja huomenna selvitetään tuo ehkäisy asia, eikai Varattu kassakin raskautunut, sittenhän se ei voi enää juoda samaan tahtiin matkalla iloksemme?

Huomenna nähdään aamiaispöydässä, siis me pari jotka ollaan siellä aina:)

Huomentabkaikille, tulkaa joku seuraksi aamupalalle!🍇🍇🍇🍇🍈🍈🍉🍉🍉🍊🍊🍊🍌🍌🍌🍍🥭🥭🥭🥭🧅🥕🥔🥥🥝🫒🌽🍅🍄🫑🥨🥒🧄🥬🥐🍞🍞🌰🥜🍗🍗🍗🍖🧀🧀🧇🧇🍗🥩🥓🥓🥓

Jos jossain vaiheessa nuo muut raskaat saa varatun kassan/hopiksen heräämään darrastaan, niin älkää välittäkö itkusta, sillä saunassa testataan tänään totuus!

Ihana aamupala - kuten aina. Huolettaa vaan tämä hiilijalanjälki👣. Niin paljo ihanaa palaa menee hukkaan, kun ei tääl muita näy. Nyyh. Mikä tuhlaus. Hei raskas, ihana olo kunnolla nukutun yön jälkeen, mutta tuntuuko sinustakin, että nuo jotkut (välillä) puhuu jotain ihan vierasta kieltä, mitä ei ymmärrä?

Muuten, porukkakuvasta puuttui minun 🤧. Puuttui myös tämä😢, mutta kantsiiko sitä enää...

Uutta kohti!

Vierailija
3419/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KLO 13.00

Vierailija kirjoitti:

Klo 15.00

Vierailija kirjoitti:

Klo 18.00:

Vierailija kirjoitti:

[quote

Nostin taas tämä päivän ohjelmanumerot, ottakaa polttareissa varovasti nyt lähdemme saunaan ja ihonhoitoon päin, koska kaikki matkaajat saatu ennätysajassa kuntoon!

=Itkee liikutuksesta...

JA VARATTU KASSA JA POIKANI HOPEAKETTU, TEILLÄ ON TÄNÄÄN POLTTARIT JA HUOMENNA HÄÄT ELI SEURATKAA PALSTAA!!!!

=Vetää liikutuksen suoraan pirtua pullosta sydänystävänsä ellun kanssa...

Ei varattu kassa pystynyt vielä sanomaan, että onko vauvan hankinta uutinen totta vai ei, mutta raskaustestiin se ellun kanssa jo laitettiin mutta oli negatiivinen mutta eihän se tarkoita etteikö välttämättä yritystä oisi...

=Alkaa itkemään ja halailemaan ystävänsä ellun kanssa ja rukoilee mielessään, että tämä on totta...

Nyt lähdemme kaikki saunaan, olo paranee ja kaikilla ja pystytään puhumaankin sitten jossain vaiheessa kaikki!

=Siemailee pontikan ja pirtun sekoitusta ihanan ellun kanssa ja toivoo varatun kassan vahvistavan huhut vauvan hankinta yrityksestä..

Nyt jossa lapsukaiset saunaan, nyt lähdetään niin olo paranee ihan kaikilla ja nätisti sitten polttareissä tänään tosiaan jokainen!

T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
3420/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän ohjelmast???

Saimaa on JÄÄSSÄ! Soutelua?

.

* kuiskaa: luulen että jospa pitkuilli on

a) Alibin toimittaja

b) Ihmemies McGyver

c) Kissa