Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
3441/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu kassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää pelästykö, av-ihmiset, tämä ei ole vonkausrepla! asiani koskee vain VARATTUA KASSAA! kun hän herää tänään, voitteko antaa hänelle tämän kauniin rakkauskirjeeni📜 ja kertoa, että minä odotan häntä taas meidän paikassamme, hän tietää missä!

Kyseessähän on siis tietenkin HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN ja tietenkin seuraan palstaa VARATUN KASSAN kanssa, sehän on itsestään selvää! Ja jos saan pyytää, voitteko soittaa VARATULLE KASSALLE myös tämän kauniin rakkauslauluni, minä tästä jo äkkiä lähdenkin nyt odottamaan VARATTUA KASSAA T HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!!

Sain viestish rakkash, oon nyt selvinnyth. Mikset sä kerthonut noill, EIH ole salaisuush! No mä sanon, siis totta munass asiaha on totta. Meill o polttarit tänää, häät huomenn ja jätettii hopiksen kaa ehkäisy pois. Aion raskautuu.

Kyllä, mä ja Hopis tehää naimalla saimaash vauva. Eih oo salaisuush. Sitte ku noi raskaustestith näythää plussaah niih enh enhää juoh, vaan rupeeh olensh sellane lady domino etteis sitä oo kukkaa teist nähnyttt ikinäh.

En hirveesti muistah eilisesht, mutth huomenn Aionh olla selvinpäin ja palstaillahh. Kaihh elluh ja anoppi kattooh mu perääh etten myöhäshty missään? Oonh viellähh vapaanah huomennh joten aihettah palstaillahh.

Kukah laulaa tänääh polttareissa mu ja hopikse kaa, ohah Irina? Kai se o Irina? Jos se o Tuisku, en kestä vaah pakko vetää perseeht. Siis perseet, enh yhtää tykkää, eli oha Irina? Ja tänää hopis, mä laitan sutt kurii ruoskallah ku oon domino ja koitethaa uudestaa jos tänääh tärppäis janraskaudun. Eli joo, jätettii ehkäsyt tarkoituksella poish.

Muistaaksh jokuh eilisestäh mithääh? Enhäh mokannuh hopiksen kansshah? Sori, eihäh kukkaah vihaah meith mistääh?

Nyt lähes hopis kulta sun luo ja vedetäähh tääh harjotuksnh huomiselleh häith varteh, tullaan polttareihin hopiksen kaah kyllä ajoissah:

=Itkee ystävänsä ellun kanssa, ääni hajoaa....

Tämä on liikaa = alkaa itkemään ja Ellu halaa....

=Onnesta tärisevin käsin ottaa vastaan parhaan ystävänsä ellun ojentaman maljan, jossa on puolet pontikkaa ja puolet pirtua....

Siis nyt = alkaa itkeä...

Siis poikani hopeaketun kanssa menet huomenna naimisiin ja vauvaa yritätte, saan lapsenlapsia vihdoinkin = alkaa itkeä ellun kanssa yhdessä tätä onnenllista hetkeä...

Tämä on liikaa, niisk onneksi ellu tukee minua = itkee taas...

Voi lapsikullat, huomenna minun poikaninhiöopekettu menee naimisiin ja jos saatte vauvan saan lapsenlapsen = juo liikutuksen ellun ojentaman absintin...

Varattu kassa, en oisi uskonut näkeväni tätä päivää, tervetuloa sukuhun huomenna = alkaa itkeä yhdessä ellun kanssa...

Ja katselkaa toistenne perään tänään lapset rakkaat ja = itkee liikutuksesta, Ellu pitää kädestä...

Teet sitten joka aamu raskaustestin ostin niitä kilokaupalla sinulle vai mitä varattu kassa ja kerrothan heti, jos ja kun alat odottaa?

=Itkee yhdessä ellun kanssa liikutuksen kauniita kyyneliä....

Nyt kaikki rakkaat lapset ollaan saunassa ja kauneuden hoidossa vielä hetki ja tälle onnelle kilistellään= itkee...

Otin ylös teille loppupäivän ohjelmat, antakaa anteeksi minun itkuni että voi ihminen olla näin onnellinen) = itkee liikuttuneena, Ellu tukee...

TÄMÄNPÄIVÄKSET OHJELMANUMEROT:

Klo 15.00

Soutuveneillä mukavaa retkeilyä kaikille saimaassa, jokainen joka aikoo heittää saimaaseen jonkin kassin/laukun tms tiputtaa ne järveen samalla:

Vierailija kirjoitti:

Aion saimaan järveen heittää yhden matkalaukun, kun lähdetään miikkulaisen kanssa soutamaan. Matkalaukussa on iso tunnistettava tarrakuva vadelmaveneestä.

Saatan puhista aika paljon sitä raahatessani sillä kivillä sen täytän ja kunto on huono. Toivoisin, että kukaan ei sitten kysy mitään eikä poliisia!!

Klo 18.00:

Yhteiset polttarit hopeaketulle ja varatulle kassalla naisluolassa, minä ja ellu autamme sen itkevän tytön kanssa hilmaa pubissa.

Polttarien suunnitelmanne tiivistettynä lainauksena, ottakaahan varovasti:

Vierailija kirjoitti:

[quote

EIHÄN ne meidän varatun kassan ja hopiksen jo sovitut yhteiset (kääk, kassa taitaa pitää tosiaan hopista kurissa jollain, kun ei anna sille omia polttareita vaan yhteiset) polttarit mene ihan vähän yli huomenna? Vai mitä muut sanoo, keskiviikkona on sitten häät joihin pitää selvitä?

Mehän sovittiin vain, että kassan ja hopiksen yhteiset (hopis ei oo tainnut naisluolassa ennen ollakaan vai onko?) polttarit ovat ihan viattomat eli :

0. Väsy, Ellu ja itkupilli siirtyvät pubiin auttamaan hilmaa, ei itkupilli mukaan ei ikinä.

1. Aloitellaan 6 aikaan naisluolassa

2. Tankotanssia vetävät damiano + Beckham.

3). Hääpari tarttuu Antti tuiskun kanssa yhdeksi illaksi naisluolaan asennettuihin karaokelaitteisiin. Ja Hopis, sen kassa ja Antti Tuisku vetävät keikan meille, polttareiden paras pila ikinä. Kuunnellaan nautinnolla, kieh.

4) Ja se on jo sovittu ja hoidossa, että myös naisluolan uima-allas täytetään kuohuviinillä ja shampanjalla veden sijaan. Ei aina vain niitä kuohari ja shampanja suihkuja ja kylpyammeita, ei jaksa samaa.

Olkaa rakkaat lapset varovasti tänään ja varattu kassa teet JOKA AAMU uuden raskaustestin ja kerrot heti kun tiedät = liikuttunutta itkua..

***Kuiskaa: Siis kello 3 alkaa se souturetki, äkkiä juottamaan pillittäjää humalaan joku! Sementti on valmiina odottamassa.*

Vierailija
3442/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläi tuli mieleen kun viimesiä🥀🌹🏵🌷🌸🌼🌻⚘🌿🥀🌷🌼🏵🌹koristeluja tsyrkkaan tai siis naisluolan💒juhlasalonkiin tein. Ni mietin oisko juhlavaa et me odotettais pihalla kun hääpari💑tulee ulos ja oltais näin🥂. Vapaat kassat vois päästellä varpuset🕊 ja heitellä riisit. Nehän on niinku kuitenki ton varatun ex työkaverit. Mitäs mieltä muut ootte? Olisko juhlavaa?

Mä haen viel pari koivua🌿🌿koristukseks, tekasen samal pari saunavihtaa/vastaa ja tuun ihan just saunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3443/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu kassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää pelästykö, av-ihmiset, tämä ei ole vonkausrepla! asiani koskee vain VARATTUA KASSAA! kun hän herää tänään, voitteko antaa hänelle tämän kauniin rakkauskirjeeni📜 ja kertoa, että minä odotan häntä taas meidän paikassamme, hän tietää missä!

Kyseessähän on siis tietenkin HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN ja tietenkin seuraan palstaa VARATUN KASSAN kanssa, sehän on itsestään selvää! Ja jos saan pyytää, voitteko soittaa VARATULLE KASSALLE myös tämän kauniin rakkauslauluni, minä tästä jo äkkiä lähdenkin nyt odottamaan VARATTUA KASSAA T HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!!

Sain viestish rakkash, oon nyt selvinnyth. Mikset sä kerthonut noill, EIH ole salaisuush! No mä sanon, siis totta munass asiaha on totta. Meill o polttarit tänää, häät huomenn ja jätettii hopiksen kaa ehkäisy pois. Aion raskautuu.

Kyllä, mä ja Hopis tehää naimalla saimaash vauva. Eih oo salaisuush. Sitte ku noi raskaustestith näythää plussaah niih enh enhää juoh, vaan rupeeh olensh sellane lady domino etteis sitä oo kukkaa teist nähnyttt ikinäh.

En hirveesti muistah eilisesht, mutth huomenn Aionh olla selvinpäin ja palstaillahh. Kaihh elluh ja anoppi kattooh mu perääh etten myöhäshty missään? Oonh viellähh vapaanah huomennh joten aihettah palstaillahh.

Kukah laulaa tänääh polttareissa mu ja hopikse kaa, ohah Irina? Kai se o Irina? Jos se o Tuisku, en kestä vaah pakko vetää perseeht. Siis perseet, enh yhtää tykkää, eli oha Irina? Ja tänää hopis, mä laitan sutt kurii ruoskallah ku oon domino ja koitethaa uudestaa jos tänääh tärppäis janraskaudun. Eli joo, jätettii ehkäsyt tarkoituksella poish.

Muistaaksh jokuh eilisestäh mithääh? Enhäh mokannuh hopiksen kansshah? Sori, eihäh kukkaah vihaah meith mistääh?

Nyt lähes hopis kulta sun luo ja vedetäähh tääh harjotuksnh huomiselleh häith varteh, tullaan polttareihin hopiksen kaah kyllä ajoissah:

=Onnesta tärisevin käsin ottaa vastaan parhaan ystävänsä ellun ojentaman maljan, jossa on puolet pontikkaa ja puolet pirtua....

Siis poikani hopeaketun kanssa menet huomenna naimisiin ja vauvaa yritätte, saan lapsenlapsia vihdoinkin = alkaa itkeä ellun kanssa yhdessä tätä onnenllista hetkeä...

Voi lapsikullat, huomenna minun poikaninhiöopekettu menee naimisiin ja jos saatte vauvan saan lapsenlapsen = juo liikutuksen ellun ojentaman absintin...

Varattu kassa, en oisi uskonut näkeväni tätä päivää, tervetuloa sukuhun huomenna = alkaa itkeä yhdessä ellun kanssa...

Ja katselkaa toistenne perään tänään lapset rakkaat ja = itkee liikutuksesta, Ellu pitää kädestä...

Teet sitten joka aamu raskaustestin ostin niitä kilokaupalla sinulle vai mitä varattu kassa ja kerrothan heti, jos ja kun alat odottaa?

Nyt kaikki rakkaat lapset ollaan saunassa ja kauneuden hoidossa vielä hetki ja tälle onnelle kilistellään= itkee...

Otin ylös teille loppupäivän ohjelmat, antakaa anteeksi minun itkuni että voi ihminen olla näin onnellinen) = itkee liikuttuneena, Ellu tukee...

Klo 15.00

Soutuveneillä mukavaa retkeilyä kaikille saimaassa, jokainen joka aikoo heittää saimaaseen jonkin kassin/laukun tms tiputtaa ne järveen samalla:

Vierailija kirjoitti:

Aion saimaan järveen heittää yhden matkalaukun, kun lähdetään miikkulaisen kanssa soutamaan. Matkalaukussa on iso tunnistettava tarrakuva vadelmaveneestä.

Saatan puhista aika paljon sitä raahatessani sillä kivillä sen täytän ja kunto on huono. Toivoisin, että kukaan ei sitten kysy mitään eikä poliisia!!

Klo 18.00:

Yhteiset polttarit hopeaketulle ja varatulle kassalla naisluolassa, minä ja ellu autamme sen itkevän tytön kanssa hilmaa pubissa.

Vierailija kirjoitti:

[quote

EIHÄN ne meidän varatun kassan ja hopiksen jo sovitut yhteiset (kääk, kassa taitaa pitää tosiaan hopista kurissa jollain, kun ei anna sille omia polttareita vaan yhteiset) polttarit mene ihan vähän yli huomenna? Vai mitä muut sanoo, keskiviikkona on sitten häät joihin pitää selvitä?

Mehän sovittiin vain, että kassan ja hopiksen yhteiset (hopis ei oo tainnut naisluolassa ennen ollakaan vai onko?) polttarit ovat ihan viattomat eli :

0. Väsy, Ellu ja itkupilli siirtyvät pubiin auttamaan hilmaa, ei itkupilli mukaan ei ikinä.

3). Hääpari tarttuu Antti tuiskun kanssa yhdeksi illaksi naisluolaan asennettuihin karaokelaitteisiin. Ja Hopis, sen kassa ja Antti Tuisku vetävät keikan meille, polttareiden paras pila ikinä. Kuunnellaan nautinnolla, kieh.

4) Ja se on jo sovittu ja hoidossa, että myös naisluolan uima-allas täytetään kuohuviinillä ja shampanjalla veden sijaan. Ei aina vain niitä kuohari ja shampanja suihkuja ja kylpyammeita, ei jaksa samaa.

Olkaa rakkaat lapset varovasti tänään ja varattu kassa teet JOKA AAMU uuden raskaustestin ja kerrot heti kun tiedät = liikuttunutta itkua..

Anoppi älä ny itke, totta munass teen joka aamu uude raskaustesti. Sori ku kesti, meillä oli hopiksen kaa vähä harjoitukset keske, pääsin vasta ny tauoll siit. Sopiiko jos mä ja Hopis jättää se souturetki välii, meill o sen verta herkkä tunnelma tääll?

Ja muistaaks kukaa mitää eilisest? No, mutta joo vauvaa koitan hopiksen kaa. Sopisko jos me vedetää tää yks tanssi polttareissa, tullaa niihi kyll. Ja tänää ei mee yli, mä lupaa. Tai ainaki yritä. Oha se Irina ku laulaa meiän kass, oha? Mutt mä ilmoita kyll ku raskaudu, meill o kova yritys. Tullaa niihi polttareihi ja niiss vois vetää tän

Vierailija
3444/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuri kirjoitti:

Tälläi tuli mieleen kun viimesiä🥀🌹🏵🌷🌸🌼🌻⚘🌿🥀🌷🌼🏵🌹koristeluja tsyrkkaan tai siis naisluolan💒juhlasalonkiin tein. Ni mietin oisko juhlavaa et me odotettais pihalla kun hääpari💑tulee ulos ja oltais näin🥂. Vapaat kassat vois päästellä varpuset🕊 ja heitellä riisit. Nehän on niinku kuitenki ton varatun ex työkaverit. Mitäs mieltä muut ootte? Olisko juhlavaa?

Mä haen viel pari koivua🌿🌿koristukseks, tekasen samal pari saunavihtaa/vastaa ja tuun ihan just saunaa.

Mahtavaa, otetaan hääohjelmiin lisäksi. Mutta tänään juodaan oikeesti jooko sofikoituneesti sitten? Ettei vain mene yli? Mutta toisaalta tänään on polttarit eli kyllä me vielä tänään juhlitaan ja huomenna sofikoituneesti. Vai mitä muut sanoo?

Vierailija
3445/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu kassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klo 15.00

Vierailija kirjoitti:

Klo 18.00:

Vierailija kirjoitti:

[quote

Anoppi älä ny itke, totta munass teen joka aamu uude raskaustesti. Sori ku kesti, meillä oli hopiksen kaa vähä harjoitukset keske, pääsin vasta ny tauoll siit. Sopiiko jos mä ja Hopis jättää se souturetki välii, meill o sen verta herkkä tunnelma tääll?

Ja muistaaks kukaa mitää eilisest? No, mutta joo vauvaa koitan hopiksen kaa. Sopisko jos me vedetää tää yks tanssi polttareissa, tullaa niihi kyll. Ja tänää ei mee yli, mä lupaa. Tai ainaki yritä. Oha se Irina ku laulaa meiän kass, oha? Mutt mä ilmoita kyll ku raskaudu, meill o kova yritys. Tullaa niihi polttareihi ja niiss vois vetää tän

Palaa jo luokseni nopeammin VARATTU KASSA en jaksa odottaa sinua enää yhtään kauempaa! Kyseesähän on tietenkin ALISTUNUT HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!! Soitan sinulle tämän rakkauslaulun VARATTU KASSA, kun olet vielä viimeistä iltaa naimaton! Tule paikkaamme jo VARATTU KASSA SILLÄ SINUA ODOTTAA TIETENKIN ALISTUNUT HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN

https://youtu.be/sn0NeLReyNg

Vierailija
3446/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutarhuri kirjoitti:

Mahtavaa, otetaan hääohjelmiin lisäksi. Mutta tänään juodaan oikeesti jooko sofikoituneesti sitten? Ettei vain mene yli? Mutta toisaalta tänään on polttarit eli kyllä me vielä tänään juhlitaan ja huomenna sofikoituneesti. Vai mitä muut sanoo?

Siis pakkohan polttareissa on ottaa, mutta huomenna ollaan sofikuneesti sitten. Aivan varmasti. Eikä me tänäänkään nyt varmasti mitenkään yli vedetä. Vaikka nuo kaksi on kyllä niin söpöjä, että pakkohan niille on vähän maistella 🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃 Mutta ei aivan överiksi vedetä. Ja siinä kuohuviinillä/shampanjalla täytetyssä naisluolan uimaaltaassa on kaikkien pakko uida. Ihan pakko, miettikää mitä sekin maksoi? Ja Tuisku otetaan mukaan kun laulanut noiden söpöläisten kanssa. Mutta onneksi meillä ei lähde tänään varmasti yli, ihan viattomat polttaritkin.

Vierailija
3447/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritä nyt valmistautua ja valmentaa teit kaikkii, tuhatpäinen Av-väki. Kun kuiteskii häissä kaikkia liikutuksesta itkettää tai vähintään silmäkulma kostuu. Niin. Omat kyyneleeni kuivaan mukavan kultaisen isävainaan vastasilitetyllä sinivalkoruutuisella nelisnurkkaisella ekoluomupuuvillaisella nenä-/kyynelliinalla. Muille suosittelen raitistavaa/raikastavaa menthol-kierrätyspaperinenäliinaa. Niitähän saa naisluolan välinevarastosta toinen hylly oikealla. Vien muutaman paketin juhlasalonkiin valmiiksi. Siihen virsikirjapinon viereen. Ottakaa valmiiksi. Silloin kun ensi tahdit kajahtaa ja kassa isänsä saattamana lähestyy alttaria. Niin. Sillon vollotus alkaa. Kyynelhanat aukeaa.

Sopiihan tämä nyt kaikille.

Muistakaa kaikki juhlahuivit🎗. Ja illan ✨🎇🎆✨🎇🎆✨🎇🎆

Vierailija
3448/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaa: Mitkä kappaleet hääparin ja tuiskun on ihan pakko vetää yhdessä? Valkataan ainakin vaikka 3 jotta ne ehtii muutakin kuin laulaa eli maistella, mutta onhan meillä ns pakko kappaleita mitkä nakitetaan niille?

Vierailija
3449/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko muuten tajunneet, että kun hopis ja kassa menee naimisiin niin umpiväsyneestä matkanjärjestäjästä tulee ANOPPI, joka joutuu paluumatkalla Tedin tai Hannibalin bussiin. Jos hän haluaa pelastaa nahkansa niin tää huippu retki Saimaaseen ei koskaan lopu! Tai sit hän joutuu vaan perumaan häät.

Vierailija
3450/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puutarhuri kirjoitti:

Siis pakkohan polttareissa on ottaa, mutta huomenna ollaan sofikuneesti sitten. Aivan varmasti. Eikä me tänäänkään nyt varmasti mitenkään yli vedetä. Vaikka nuo kaksi on kyllä niin söpöjä, että pakkohan niille on vähän maistella 🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃 Mutta ei aivan överiksi vedetä. Ja siinä kuohuviinillä/shampanjalla täytetyssä naisluolan uimaaltaassa on kaikkien pakko uida. Ihan pakko, miettikää mitä sekin maksoi? Ja Tuisku otetaan mukaan kun laulanut noiden söpöläisten kanssa. Mutta onneksi meillä ei lähde tänään varmasti yli, ihan viattomat polttaritkin.

HUUTAA JOKAISELLE ITKIEN:

VITTTU EI EI EI!!!! EN ENÄÄ EDES JAKSA TARTTUA HOPIKSEN, KASSAN JA NIIDEN VIESTEIHIN, KUN NE EI SAAATANA VÄLITÄ!!!!!! MÄ OON KOKO MATKAN VAAN TIPITIITÄ JA LETKISTÄ OOTTANUT!!!! TE ETTE VOI TAAS TEHÄ TÄTÄ MUMLE, TEILLÄ ON KAIKILLA ONGELMA DOKAILUN KAA!!

ME TANSSITAAN TÄNÄÄN TIPITII JA LETKIS!!!! TEILLÄ MENEE VITTTU KAIKILLA AIVAN YLI, JUOPOT!!!!! ETTEKÖ TE OIKEESTI NÄÄ SITÄ, MITEN LUJAA TEILLÄ MENEE!!!! ME TANSSITAAN TÄNÄÄN TIPITII JA LETKIS, TE JUOPOT ETTE JUO ENÄÄ YHTÄÄN!!!

-Nuori nainen itkien miettii, kenelle soittaisi kertoakseen tästä tilanteesta

Vierailija
3451/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko muuten tajunneet, että kun hopis ja kassa menee naimisiin niin umpiväsyneestä matkanjärjestäjästä tulee ANOPPI, joka joutuu paluumatkalla Tedin tai Hannibalin bussiin. Jos hän haluaa pelastaa nahkansa niin tää huippu retki Saimaaseen ei koskaan lopu! Tai sit hän joutuu vaan perumaan häät.

Häitäneibperuta, kultainen tyttönen lupasi ettei noin käy = juo liikuttuneena pirtua ellun kanssa...

=itkee onnesta...

Nyt aloitamme pikkuhiljaa siirtymisen souturetkelle miikkulaisen luo, aloitamme klo 15.00...

=Itkee liikutustaan kun tajuaa, että saattaa saada lapsenlapsia...

Polttarit ovat tosiaan klo 18.00 siirrymme illaksi pubiin ellun sekä tuon itkevän tyttöraasun kanssa...

=Siemailee sofikoituneesti pirtua ellun kanssa...

Ja minä olen kyllä mukava anoppi, uskokaa pois!

=Itkee liikutustaan kun joku muu pitää poikansa hopeaketun vihdoinkin kurissa samalla...

Auttaisiko joku muuten tuota itkevää tyttöä, minun ja ellun täytyy käydä vielä jututtamassa vihkipappi ennen kuin näemme rannalla klo 15.00?

=Siemailee sofikoituneesti pirtua ellun kanssa..

T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
3452/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häitäneibperuta, kultainen tyttönen lupasi ettei noin käy = juo liikuttuneena pirtua ellun kanssa...

=itkee onnesta...

Nyt aloitamme pikkuhiljaa siirtymisen souturetkelle miikkulaisen luo, aloitamme klo 15.00...

=Itkee liikutustaan kun tajuaa, että saattaa saada lapsenlapsia...

Polttarit ovat tosiaan klo 18.00 siirrymme illaksi pubiin ellun sekä tuon itkevän tyttöraasun kanssa...

=Siemailee sofikoituneesti pirtua ellun kanssa...

Ja minä olen kyllä mukava anoppi, uskokaa pois!

=Itkee liikutustaan kun joku muu pitää poikansa hopeaketun vihdoinkin kurissa samalla...

Auttaisiko joku muuten tuota itkevää tyttöä, minun ja ellun täytyy käydä vielä jututtamassa vihkipappi ennen kuin näemme rannalla klo 15.00?

=Siemailee sofikoituneesti pirtua ellun kanssa..

Minä autan sitä, olen kiltinainen.

***Kuiskaa: Tilaisuutemme koitti, juotan sen umpihumalaan ja veneessä sementtiä jalkoihin! Nähdään rannalla, pillittäjä vaikka kannetaan meidän 3 toimesta veneeseen sitten. Se lähtee tänään. Nähdään poppoo kohta pukkarissa, juotan ensin muka lohduttaen tuon itkupillin vain umpilärveihin.*

Vierailija
3453/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaa: Mitkä kappaleet hääparin ja tuiskun on ihan pakko vetää yhdessä? Valkataan ainakin vaikka 3 jotta ne ehtii muutakin kuin laulaa eli maistella, mutta onhan meillä ns pakko kappaleita mitkä nakitetaan niille?

Ehdottomasti pari pakollista kappaletta, mitkä järkyttäisi sekä hopista, että kassaa? Ja mikä tilanne itkuiitan kanssa?

Vierailija
3454/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorih kuh jätettiih veneilyg väkhiih. Meillähh olih hoppiksenk kanssah parih harjoitusjakson jos raskautuihsin huomennah. Reippaasti kattosh. Siis raippe kathos.

Onks kukkaah nähnynn? Meh tullaan kuudes polttareihin. Oha se Irina skuh o siellähän? Voishins tanssiih tänh tanssih Irina kaah, sopiskoh? Muthh tänhääh eih voihhh vethääh ylih kuh huomenna kuh huomennah häättkih.

Vierailija
3455/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaa: Kätevä emäntä ja ne 2 muuta, onhan itkipilli hoidettu? Minnuu pelottaa.😰

Vierailija
3456/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

POLTTARIEN OHJELMANUMEROT NOSTETTU, ALOITAMME TASAN KLO 18.00 JOTTA JOKAINEN AV EHTII PAIKALLE SIIHEN ASTI OLEMME MIIKKULAISEN LUONA/MATKALLA TAKAISIN NAISLUOLAAN:

Klo 18.00:

Vierailija kirjoitti:

[quote

Ottakaa sitten varovaisesti lapsukaiset, minä, ellu sekä se itkevä tyttö pahatapainen tyttö menemme auttamaan hilmaa...

=Itkee liikutuksesta kun miettii saako lapsenlapsia...

Mihin se yksi itkevä tyttö muuten on hävinnyt, sehän oli kätevän emännän ja parin muun matkaajan seurassa?

=Siemailee sofikoituneesti ellun ja miikkulaisen kanssa pirtua pullosta...

Meillä on kyllä mukaa tavata miikkulainen ja pitäisikö vielä keksiä ohjelmaa, mutta olkaa varovaisia lapsikullat kun Antti tuiskun kanssa menette polttareihin..

=Siemailee liikutukseen taas lisää pontikkaa ellun ja miikkulaisen kanssa...

JA VARATTU KASSA JA POIKANI HOPEAKETTU SEURATKAA PALSTAA, SILLÄ HÄÄOHJELMA NOSTETAAN ILLALLA MUISTUTUKSEKSI KAILLLE, ERITYISESTI TEILLE!

=Juo suoraan pirtua ellun ja miikkulaisen kanssa, toivoen että huomenna kaikki menee putkeen...

Ja vahtikaa lapsi rakkaat toisianne kun polttarit alkavat klo 18.00 sillä huomenna on häät....

=Ellu ja miikkulainen koittavat rauhoitella pontikan voimin, että av-häät eivät voi mennä ikinä sekoiluksi, eivät voi....

Vierailija
3457/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan soivapeli toi norppayöasu -15° ja 🌊❄🌬ja yhtään ei veneillessä palellut. Kauniit oli maisemat ja hämärä alkoi jo laskeutua. Nyt sit polttareita viettään... hillitysti tietenkin...🥂

Vierailija
3458/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahhdaankkso metjhhh ehkkahh puhkeuthuu hoppiksens lanssah ennejh kuh tuutteh enempäähh sishääh? Enhbtiedhä miksh tuiskuhh ojh mukansh mutth MISSÄH ooh irih?

Vierailija
3459/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Saahhdaankkso metjhhh ehkkahh puhkeuthuu hoppiksens lanssah ennejh kuh tuutteh enempäähh sishääh? Enhbtiedhä miksh tuiskuhh ojh mukansh mutth MISSÄH ooh irih?

*tuhannet av-ihmiset menevät 5 minuutiksi ulos röökille odottamaan järkyttyneen antti tuiskun kanssa jotta hopis ja varattu kassa saavat vaatteet päälleen naisluolassa*

Vierailija
3460/5012 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kuka täällä on vastuussa käytännön asioista ym. järjestelyistä?

Miten vaihtaisin huone kaveria? En pysty enää yhtään yötä nukkumaan samassa huoneessa tuon kuorsaavan öyhyttäjän kanssa. Puhuu unissaan eli öyhyttää unissaan. En kestä. Miten tässä tilanteessa toimitaan? Onko muita jotka tahtovat vaihtaa huonekaveria? Vai voitaisiinko ehkä tehdä niinkuin musikaaliset tuolit leikki, mutta tässä tapauksessa musikaaliset sängyt?