Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä syöt tänään aamiaiseksi ja miksi juuri sitä?

Vierailija
03.10.2021 |

Minä ajattelin ottaa valkosipulipatonkia valkosipulituorejuustolla ja viinirypäleitä. Muutoin tuskin söisin mitään mutta ajattelin sitten lähteä käymään pienellä polkupyörälenkillä ennen iltapäivän Ikean reissua niin että jaksaa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chia siemen puuroa, mustikkaa, mansikkaa ja ranch maustetun maissikakun. Ihan vaan koska on hyvää ja sitä ruokaa vatsa kestää. 😋

Vierailija
22/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden moniviljapaahtoleivän, kaksi 2 minuutin kananmunaa ja kupin teetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä syönyt aamupalaa ja kohta voisin lähteä frisbeegolfaa ja sitä ennen ajattelin käydä mäkkärissä syömässä. Kaipa tuota mäkkiateriaa voi sitten pitää aamupalanani.

(Tiedän, että katsotte toimintaani pahalla silmällä)

Mulle on ihan yks lysti, mitä jokuntuntematon syö. Omassa elämässä on sen verran tekemistä, ettei tuollaiset jutut herätä tunteita.

Joissakin ketjuissa mua on kovasti toruttu, että mitä kaikkea syön. Odotukseni on samanlaiset tässäkin ketjussa.

Sinulla on kiva suhtautuminen sentään minuun.

Vierailija
24/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun aamupäiväpala on melko vakio.

Jogurttia marjoilla, koska tykkään siitä.

Tuoremehua, koska tykkään siitä ja se on epäterveellistä juotuna joka päivä.

Paahtoleipä hunajalla samasta syystä kuin mehukin.

Kahvia, se nyt vaan kuuluu aamuun.

Jotain kasvista sen mukaan mitä kaapista löytyy, tänään ehkä kyssäkaalia.

Juustoa tai metukkaa pari siivua, jos huvittaa. Tänään ajattelin keittää kananmunia vaihtelun vulksi.

Sanomalehti paperisena, perinteen vuoksi ja kun mies on reissussa, niin ei tarvi edes jakaa.

Vierailija
25/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö ikinä aamiasta, mutta kylmän kaljan kylläkin join, kun teki vaan sitä mieli. 

Vierailija
26/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä syönyt aamupalaa ja kohta voisin lähteä frisbeegolfaa ja sitä ennen ajattelin käydä mäkkärissä syömässä. Kaipa tuota mäkkiateriaa voi sitten pitää aamupalanani.

👀👀👀👀

Vierailija
27/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan yks lysti, mitä jokuntuntematon syö. Omassa elämässä on sen verran tekemistä, ettei tuollaiset jutut herätä tunteita.

Joissakin ketjuissa mua on kovasti toruttu, että mitä kaikkea syön. Odotukseni on samanlaiset tässäkin ketjussa.

No tuskin muuten ketään kiinnostaa ellet puhunut tyyliin miten laihduittaisit. Totta kai silloin kommentoidaan, jos mäkkärillä käy. 

Vierailija
28/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkkäri on ihan ok aamupala ja muutenkin.

Vierailija
29/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa ja mustikoita, kaksi ruisleivän palaa, hapankaalia ja paprikaa. Kahvia soijamaidolla. Joo puuttuu proteiini tästä mutta puuttukoon.

Vierailija
30/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi croisanttia vuohenjuusto-graavilohi täytteellä. Siksi, että on kuukauden eka viikonloppu, mulla on ollut palkkapäivä, ja silloin aina ostan tämän saman herkkuaamiaisen itselleni. Sama aamiainen oli eilenkin. Loppukuun ajan sitten mennään tavallisella leipä+leikkele+juusto-linjalla.

Vierailija
31/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin muuten ketään kiinnostaa ellet puhunut tyyliin miten laihduittaisit. Totta kai silloin kommentoidaan, jos mäkkärillä käy. 

Tyyliin tämmöisiä kommentteja olen saanut toisissa ketjuissa:

"Eihän tuo ole mitään oikeaa ruokaa."

"Sä syöt vain pelkkiä hiilareita."

"Ei kukaan halua tuommoista läskiä"

"Yök!"

Vierailija
32/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuron kanssa banaania ja maapähkinävoita. Jälkiuunileipää jossa päällä vähän Oivariinia ja kylmäsavulohta. Kuppi kahvia maidolla.

Vierailija
33/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yök!"

Mistä syystä esittelit mitä syöt? 

Vierailija
34/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Croisantteja ja kahvia, siksi kun teki mieli hemmotella itseäni

Vierailija
35/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yök!"

Mistä syystä esittelit mitä syöt? 

Oli semmoiset ketjut, joissa kysyttiin syömisiä.

Vierailija
36/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuroa voisilmällä, marjoilla ja raejuustolla. Syön aina saman aamiaisen.

Vierailija
37/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kreikkalaista jogurttia jonka päälle laitan marjoja ja paahdettuja mantelilastuja plus kahvia tietenkin. Sitä nyt vaan sattuu tekemään mieli.

Miten paahdat mantelilastut? Kuulostaa hyvältä mutta enpä ole ennen itse tajunnut sekoittaa noita aineksia.

Ihan vaan paistinpannulla ilman rasvaa, keskilämmöllä ja loppuvaiheessa jatkuvasti käännellen sillä palavat helposti.

Paahdan aina enemmän kerralla ja säilytän ilmatiiviissä rasiassa.

Vierailija
38/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

English breakfast. Paistettu muna, paistettu tomaatti, baked beans, pekonia, herkkusieniä.

Vierailija
39/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa ja mansikkahilloa. Mies oli keittänyt puuron, ja jääkaapista sattui löytymään hilloa kyytipojaksi. Söin myös kaupan mango-päärynä-kaurasmoothien, jonka sain eilen maratonin maalihuollosta. Jäi syömättä eilen, joten vetelin sen nyt. Sen lisäksi maustettua mustaa teetä. Tee on lempparin lämpimistä juomista.

Vierailija
40/40 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaiseni oli kupillinen papukahvia mustana kuten aina, syön jotain vasta klo 12 jälkeen.