Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kylpylään flunssassa
03.10.2021 |
En siis itse menisi, mutta näyttää kyllä siltä että moni menee. Äsken erään nimeltä mainitsemattoman kylpylähotellin aamiaisella useita niistäviä ja yskiviä ihmisiä. Yksi perhe tuli aamuaissaliin niin isä niisti ilmaan pisarat roiskuen ja äiti nenäliinaan niin että vedet vaan valui silmistä. Sitten suoraan laittamatta käsidesiä buffet pöytään. Yäk! Ettäs kehtaatte! Miksi pitää tulla levittämään pöpöjä? Tuskin koronaa, mutta ei tässä perusflunssaakaan kaipaa. Jos on kipeä niin jäädään kotiin ja jos tauti alkaa reissussa niin pysytään huoneessa/ lähdetään kotiin. Henkilökunta olisi varmasti toimittanut aamiaisen huoneeseen.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos hotelli etukäteen maksettu eikä peruutusoikeutta, on sitten pakko mennä kipeänä sinne ettei menetä jo muutenkin pienistä tuloistaan yli 100 euroa. Olisihan sen toki paikan päällä voinut maksaa, mutta itse mielelläni maksoin jo ennakkoon että osaa hahmottaa paremmin kuinka paljon on varaa käyttää rahaa sen jälkeen. Meillä kävi nyt niin että poika tuli just eilen kipeäksi ja huomenna olisi lähtö. Jos perun niin rahoja en saa takaisin. Tietenkään en voi lasta viedä nyt kylpylään kipeänä, jälkitautien takia. Harmittaa niin paljon, kun pitää alkaa nyt miettimään kaikkea lapsen hoitoon jättämistä, tai mahdollisesti pyytää sitten joku sukulainen tai ystävä mukaan reissuun jotta itse ehtisin käymään kylpylän puolella. Olin niin suunnitellut meille kahdelle vain tämän loman, kuten yleensä vähintään kerran kesässä on ollut perinteenä. :(